Alexi написа:това е направено за по добра линия на веригата на по леките предавки ,остави го така
В един от сервизите в Пловдив, ми дадоха подобно обяснение.
Правилно ли разбирам, че слагането на спейсър на non-drive страната издърпва предния венец към рамката, и дава такъв ефект, че веригата става една идея по-успоредна с центъра на рамката, когато е включена на лека предавка. Ако е така, какво се печели от това, и как се отразява този сет-ъп, когато приключим на най-тежката предавка (най-малкия венец на задната касета).
И друго, ако различното позициониране на спейсъри в средното се отразява сериозно върху работата на целия drivetrain, защо от Shimano, не са обяснили всички възможности в упътването, а са описали само един вариант...
Ех, как мразя като не мога да си обясня нещата...
Поздрави
