Франко написа:Нещо не разбирам - сега си с автомобилен вентил и искаш да сложиш вътрешна пак с автомобилен вентил? Защо ще дупчиш?
zombayo написа:Франко написа:Нещо не разбирам - сега си с автомобилен вентил и искаш да сложиш вътрешна пак с автомобилен вентил? Защо ще дупчиш?
Моя грешка - сега съм с френски вентил и боза. Искам да мина на автомобилен и вътрешна. Съжалявам за объркването!
Alexi написа:сведло се ползва ,с кръгла пила ще му трябва един час и няма да стане идеален кръг
bdz43r написа:Да искаш да минеш на автомобилен вентил разбирам, но този мазохизъм с класическата вътрешна - съвсем не.
Harka написа:Така и не разбрах каква ти е идеята за този откровен даунгрейд?
zeedor4o написа:Какво предимство намирате във френския вентил спрямо автомобилния?
zeedor4o написа:като единствен недостатък на френския е, че трябва да си нося преходник, ако се наложи да помпя на бензиностанция.
moridinbg написа:zeedor4o написа:като единствен недостатък на френския е, че трябва да си нося преходник, ако се наложи да помпя на бензиностанция.
Дръж преходника завинтен на вентила, като капачка. Може дори да сложиш автомобилна капачка на преходника, ако държиш (:
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта