alexmitev написа:Bi11y написа:Дай един скрииншот от страва сегмент/каране да видя за какво иде реч ... Като вземе да става за каране в гората може и да се явя ...
Бояна - Златните мостове - вр. Камен дел - вр. Черни връх - х. Кумата - Златните мостове - Бояна. Има и места с бутане, има и сравнително равни/бързи участъци при качването.
Вилката написа:Low sprocket_Max. 40T(3x11-speed), 42T(2x11-speed), 46T(1x11-speed)
Щом при 1х хваща 46, ще ги хване и при 2х. Просто Шимано не желаят да гарантират, че при каране на 46 отзад и голяма предна плоча, усукването няма да влияе на качеството на работа. Ако 46 я кара с малка плоча не виждам разлика с 1х.
Само трябва да внимава да не кара преден малък със заден малък, или ако пусне малко по-къса веригата, трябва да не кара преден голям със заден голям.
Bi11y написа:
20 km са по графиката - идва 7.5% среден наклон,НО не е ясно колко е тежко на практика понеже предполагам ,че варира на места с неясно колко ...
Bi11y написа:Ееее Шимано как не са се сетили да го пробват ... Пиши им - да си оправят описанието ...
Което е написано от тях е гарантирано ,че работи във всички варианти - другото е извън спецификации проблемите почти сигурни .
alexmitev написа:Bi11y написа:
20 km са по графиката - идва 7.5% среден наклон,НО не е ясно колко е тежко на практика понеже предполагам ,че варира на места с неясно колко ...
Не знам дали може да се говори за среден након, понеже горе на Платото имаш равен участък от 3-4км (дори леко спускане), който трябва да се извади от тези 20км, за да се получат реалните наклони.
alexmitev написа:Всъщност при 2х усукването е по-малко от това при 1х. Аз не знам какъв е тоя зор непременно да може се кара на голяма-голяма плоча, като има съответна по-похдодяща предавка.
Шимано са се сетили, пробвали са го и знаят, че работи по начина, който съм написал. Само че не могат да са сигурни дали някой малоумник няма да реши да кара на голям-голям и да се обърне към Комисия за защита на потребителите, че има шумове при въртене.Bi11y написа:Вилката написа:Low sprocket_Max. 40T(3x11-speed), 42T(2x11-speed), 46T(1x11-speed)
Щом при 1х хваща 46, ще ги хване и при 2х. Просто Шимано не желаят да гарантират, че при каране на 46 отзад и голяма предна плоча, усукването няма да влияе на качеството на работа. Ако 46 я кара с малка плоча не виждам разлика с 1х.
Само трябва да внимава да не кара преден малък със заден малък, или ако пусне малко по-къса веригата, трябва да не кара преден голям със заден голям.
Ееее Шимано как не са се сетили да го пробват ... Пиши им - да си оправят описанието ...
Което е написано от тях е гарантирано ,че работи във всички варианти - другото е извън спецификации проблемите почти сигурни .
Вилката написа:[Шимано са се сетили, пробвали са го и знаят, че работи по начина, който съм написал. Само че не могат да са сигурни дали някой малоумник няма да реши да кара на голям-голям и да се обърне към Комисия за защита на потребителите, че има шумове при въртене.
Хората с глави на рамената обаче могат и да си направят някои изводи и да излязат извън границите при определени условия.
Напротив, не е вътрешна, Шимано са я дали точно в реда, който цитираш:Bi11y написа:Явно имаш вътрешна информация ,с която аз не разполагам - извинявай ...
Вилката написа:Те знаят, че който може да чете "между редовете", ще знае и как да напусне тая граница. За останалите написаното от Шимано е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Вилката написа:Те знаят, че който може да чете "между редовете", ще знае и как да напусне тая граница. За останалите написаното от Шимано е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!
Alexi написа:е още не съм писал на човека с 10 кила мекица много по лесно е да смъкне 2-3 кила сланина от колкото 2 кила от байка ,и по евтино ..
Вилката написа:Човекът поиска съвет за техническо решение, а вие го пратихте да отслабва, да заяква, да не кара което си иска, да бута, да си скубе косата, че кара по-бавно и иска нещо различно от масовката...
1500 денивелация за 15 км е изкачване от висша категория в професионалното шосейно колоездене, а като го пренесеш на черен път и почваш да виждаш смисъл в отношението 0,5.
martin.radev написа:фантасмагорий от типа: "1500-2000 метра, в рамките на 10-15км."
martin.radev написа:Изкачването, което той описва Бояна - Черни връх е супер-тежко и не мисля, че той го прави, особенно в частта си Зл. Мостове - Каменна река - Плато
martin.radev написа:Като ми тежи катеренето - правя маршрута си в диапазон 500-800+м и се опитвам да вдигна чисто физическата си форма
alexmitev написа:Ако знаех, че темата ще се превърне в такава кокошкарска селяндурска дандания и разнищване на простотии от типа кой колко тежи и в какъв фитнес трябва да тренира и ти да ми обясняваш, че всъщност дори изобщо не съм минал маршрута (WTF??!!), със сигурност нямаше изобщо да я създавам!
Нямам много постове във форума, но вбъдеше се постарая още по-рядко да го отварям, защото заради такива келешчета като теб и Alexi, които са "на всяка манджа мерудия" (или по-точно на всяка тема л*йно), ми носи само неприятни преживявания.
В крайна сметка, стигам до извода, че който кара и знае - не пише, а който пише - не кара и не знае и не е много трудно да се види кои хора са мнозинството във форума... а на разумните гласът се губи там някъде между помията... жалко, жалко
alexmitev написа:
Дали не си "малко" нагъл да ми кажеш, че не съм направил изкачването, само защото на теб ти изглежда невъзможно?!
Както вече написах, явно само за теб е супер-тежко с твоя сетъп и възможности. Хем е супер-тежко, хем по-нагоре пишеш, че 26-40 е достатъчно, кое от двете е вярното?
martin.radev написа:но в твоя случай най-вероятно ядеш един боб на Момина скала и си бегаш
Harka написа:Темата се изчерпа така като гледам. Всеки каза каквото имаше да казва. Въздържайте се от по-нататъшни заяждания, моля.
NASIO написа:Скоро дори научих, че точно сънрейс имат касета 11-51 която става на обикновен шимано хъб което намаля инвестицията поне за главина и наплитане.
NASIO написа: Та аз лично взех да си мечтая да разчистя предната половина на колелото от излишни чарколаци и жила. Стои ми претрупано и грозно на твърдак а за мекица с предни скорости да не говорим.
Всичко много зависи от терените които караш, стила ти, каданса, на който ти е удобно, силата в краката. Например аз не бих карал 1х с касета 11-51, независимо дали е 1х11 или 1х12. Карам с каданс 90-95 и и при задна 50 нямам крака за плоча по-голяма от 32. А в същия момент тая плоча ми идва малка при равно и спускане и при 10 отзад. При 11 отзад, отпред ще ми трябва плоча 36 на спускане... и катеренето отива на кино. Другият проблем е голямата стъпка м-у големите 2-3 венеца отзад. И при 1х12 го има това - първа ти идва лека, а втора е тежка. Това някак се преглъща, кара те да вдигнеш малко нивото си и да намалиш ползването на задния 50.NASIO написа:...за 1х11 прочетохме някои аргументи против а за 1х12 не разбрах освен финансовия аспект какво друго не и е наред на тая система. Скоро дори научих, че точно сънрейс имат касета 11-51 която става на обикновен шимано хъб което намаля инвестицията поне за главина и наплитане. Та аз лично взех да си мечтая да разчистя предната половина на колелото от излишни чарколаци и жила. Стои ми претрупано и грозно на твърдак а за мекица с предни скорости да не говорим.
Вилката написа: Всичко много зависи от терените които караш, стила ти, каданса, на който ти е удобно, силата в краката. Например аз не бих карал 1х с касета 11-51, независимо дали е 1х11 или 1х12. Карам с каданс 90-95 и и при задна 50 нямам крака за плоча по-голяма от 32. А в същия момент тая плоча ми идва малка при равно и спускане и при 10 отзад. При 11 отзад, отпред ще ми трябва плоча 36 на спускане... и катеренето отива на кино. Другият проблем е голямата стъпка м-у големите 2-3 венеца отзад. И при 1х12 го има това - първа ти идва лека, а втора е тежка. Това някак се преглъща, кара те да вдигнеш малко нивото си и да намалиш ползването на задния 50.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта