Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.
Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20
Някой с опит с чарджърите би ли споделил опита си? Като главно визирам гумения мехур. Чел съм известно количество теми където след сезон-два се пробива все едно го е дупнала игла, но не се споменава обезвъздушавано ли е изобщо някога. Също така ми е интересно дали уплътнението на пръта на ребаунда поместено в т. нар. sealhead може да се извади от там и смени с някой семеринг. Конкретно питам за charger 2 rlc 120mm reba/sid/bluto
Това мисля, че с пробиването е за старите версии - чарджър 1 от първото производство . Карай си колелото - правиш си стандартния lower leg service и толкова. След 2-3 години каране може да мислиш за сервизиране на самия чарждър - той един вид няма от къде да му влезе прах и подобни.
Доколкото и аз имам спомен, проблема идваше с пробит мехур на чарджър 1цата. Мисля, че при двойката го няма тоя проблем. Макар, че си признавам - изненадан съм с Ребата и Чарджър 2 мислех, че от Solo Air максимум до Чарджър 1цата да е стигнала.
няма реба с чарджър ( дори 1 ) ,мисля че и дебонеър няма фабрично ,има китове за ъпгрейд само .. относно бладера ,мисля че тоя проблем е решен от години
Ами все за чарджър 2 ставаше на въпрос. Ако напишете в гугъл 'charger 2 damper failed' ще видите колко много теми има. Навит съм за ъпгрейда, но ако ще е докато имам гаранция..