nicky bike написа:
Пълно несъгласие!!! Обяснявам:
Препоръчително е ....
Не оспорвам ... всеки е свободен да вярва там в каквото, както пожелае! Дори и не мислих да пиша тези думи, но заради аватара (подсказващ професионална съпричастност, а от там и изискване за акуратност) ще ги споделя.
Първо, сигурно е въпрос на някакво дребно объркване, защото изречението "Препоръчително е
НАЙ МАЛКО на две години спирачната течност да се ПОДМЕНЯ!" не влиза в конфликт (а даже потвърждава) цитираните мой думи. За да влезе в тон със заявеното пълно несъгласие, изречението би трябвало да изглежда така- "Препоръчително е
НАЙ-МНОГО на две години спирачната течност да се ПОДМЕНЯ!". После, относно течноста
на LHM. Съкращението посочва принадлежност към тип, а не към конкретен производител и точно смесването на еднотипни (LHM) течности от различни производители
могат и да предизвикат (допустимо е, но не задължително!) проблеми в по-деликатните системи! Настоящата не е от тия, но е добре нещата да се прецизират. Последно,... относно конкретния случай с Шиманото. Причината за блокирането
според мен, не е в промяната на качествата на течноста, а в недобрата защита от абразивни механични частици (прах и песъчинки), както и избора на материал за изработката. Ако проблема беше в течноста, трябва да имаш неприятности и с блокиране на апаратите, а това не е споменато.