Проблем с Shimano Br-M525

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Проблем с Shimano Br-M525

Мнениеот Isidor » Сря Май 30, 2007 11:45 pm

http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... cts_id=100
Здравейте момчета, имам тази спирачка като задна (ВЕЧЕ) и започна да ми прави някакъв много странен проблем. Като изляза да карам всеки път се налага да я разработвам и щом започне да кове и на следващия ден пак едвам едвам заковава.... Проверих ВСИЧКО, накладките и диска не са мазни нито пък тече от някъде или пък някое болтче да е разхлабено - не, всичко си е наред, дори за всеки случай изпилих малко накладките, защото може да са били мазни ама да не се вижда, но пак след един ден не бачкаше. Преди като беше предна пак правеше така, но тогава имаше основание - течеше масло от вилката. Сега отзад няма от къде да сълзи, а не спира.
Някой може ли да предложи нещо как бих могъл да го оправя? Хейса отпред няма подобни проблеми(освен уплътнението отгоре, ама за него намерих майстор) Накладките в момента са си здрави и няма нужда от смяна....
Благодаря Ви предварително :beer: !
Rides: Santa Cruz Heckler with Fox DHX 5.0
Аватар
Isidor
 
Мнения: 812
Рейтинг: 1533
Регистриран на: Нед Апр 02, 2006 6:15 pm
Местоположение: Middletown, Connecticut, USA

Re: Проблем с Shimano Br-M525

Мнениеот bodo » Чет Май 31, 2007 9:14 am

Isidor написа:http://e-shop.screambikes.tobulgaria.info/product_info.php?cPath=26_117&products_id=100
Здравейте момчета, имам тази спирачка като задна (ВЕЧЕ) и започна да ми прави някакъв много странен проблем. Като изляза да карам всеки път се налага да я разработвам и щом започне да кове и на следващия ден пак едвам едвам заковава.... Проверих ВСИЧКО, накладките и диска не са мазни нито пък тече от някъде или пък някое болтче да е разхлабено - не, всичко си е наред, дори за всеки случай изпилих малко накладките, защото може да са били мазни ама да не се вижда, но пак след един ден не бачкаше. Преди като беше предна пак правеше така, но тогава имаше основание - течеше масло от вилката. Сега отзад няма от къде да сълзи, а не спира.
Някой може ли да предложи нещо как бих могъл да го оправя? Хейса отпред няма подобни проблеми(освен уплътнението отгоре, ама за него намерих майстор) Накладките в момента са си здрави и няма нужда от смяна....
Благодаря Ви предварително :beer: !
Момент да погледна ...малко ми е мътно - може ли накаква снимка на спирачния апарат, диска и накладките? Накладките резин ли са и сменяни ли са след като се е омазнявала отпред?
Аватар
bodo
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Чет Яну 20, 2005 1:49 pm

Мнениеот Shady™ » Чет Май 31, 2007 9:48 am

Aз съм 1000% сигурен че има въздух ! Преди доста време имах един Хаес и той ми правеше така докато не се обезвъздуши. :agree:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот bikerider » Чет Май 31, 2007 9:54 am

Shady™ написа:Aз съм 1000% сигурен че има въздух !


:agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот chiMol » Чет Май 31, 2007 11:09 am

също ако караш на мокро на другия ден го има този ефект
http://www.tiarakm.hit.bg
Don't leave your bike, live your life......
https://easycryptobot.com
Аватар
chiMol
 
Мнения: 1900
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 3:00 pm
Местоположение: Bulgaria/sofia/lozenez

Мнениеот jivkonik » Чет Май 31, 2007 12:26 pm

chiMol написа:също ако караш на мокро на другия ден го има този ефект

Е какво му става от мокрото!? Механичния ми АВИД цял ден в тиня да го карам, после го плакна с вода и си работи като змей! Според мен проблема е в хидравлиата (въздух).
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Isidor » Чет Май 31, 2007 10:00 pm

Момчета, съмнява ме, че е от маслото, защото най-простия тест, който правя за проверка на въздух е като стисна здраво лостчето и задържа и после като отпусна и натисна пак и има повечко ход значи има въздух... преди в началото като не можех да я обезвъздушавам добре така ставаше, сега не хода не се увеличава..
Абе май накладките са проблема щото непосредствено преди спиране вади един адски дразнещ и силен звук :crap: .
Само не ми е ясно като толкова се е омазнила аз като я разработя и почне да си кове защо пък НА ДРУГИЯ ДЕН ПАК Я НЯМА НИК'ВА :rofl: :rofl: :rofl: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Rides: Santa Cruz Heckler with Fox DHX 5.0
Аватар
Isidor
 
Мнения: 812
Рейтинг: 1533
Регистриран на: Нед Апр 02, 2006 6:15 pm
Местоположение: Middletown, Connecticut, USA

Мнениеот jivkonik » Пет Юни 01, 2007 8:59 am

Isidor, да не си намерил от накъде карбонов диск от Формула 1, на който оптималната работна температура е 900 - 1000 градуса, та да се налага да го подгряваш здраво всеки път за да проспира?! ;) :D :idea:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Black cat » Пет Юни 01, 2007 9:02 am

Той я кара с tektro 180mm
Аватар
Black cat
 
Мнения: 838
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Пет Юни 23, 2006 3:53 pm

Мнениеот Isidor » Пет Юни 01, 2007 9:37 am

jivkonik написа:Isidor, да не си намерил от накъде карбонов диск от Формула 1, на който оптималната работна температура е 900 - 1000 градуса, та да се налага да го подгряваш здраво всеки път за да проспира?! ;) :D :idea:

ми не, не съм взел от формула. И айде плс без такива :offtopic: повече :(!:
Rides: Santa Cruz Heckler with Fox DHX 5.0
Аватар
Isidor
 
Мнения: 812
Рейтинг: 1533
Регистриран на: Нед Апр 02, 2006 6:15 pm
Местоположение: Middletown, Connecticut, USA

Мнениеот jivkonik » Пет Юни 01, 2007 10:42 am

Isidor написа:
jivkonik написа:Isidor, да не си намерил от накъде карбонов диск от Формула 1, на който оптималната работна температура е 900 - 1000 градуса, та да се налага да го подгряваш здраво всеки път за да проспира?! ;) :D :idea:

ми не, не съм взел от формула. И айде плс без такива :offtopic: повече :(!:

ОК, сори, майтапа беше неуместен. :bawling:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта