Та наречете ме

По-конкретната ми идея беше в основи:
1. Да се вземе тази рамка за база и и се изчисли нова кобилица правилно, така че хода да стане по-мек със същата дължина на шока (190) и да продължава да работи правилно, да и се предвидят 1-2 затягащи втулни м/у двете кобилици (тя такива няма никакви по подразбиране) за да се увеличи общтата хм "плътност" на задницата - т.е. да се намали усукването. Всичко това да приемем с преден шок +-10 - 150мм.
2. При подобни промени знам че се променя натоварбането в основната рамка и ако не е предвидена се чупи/пука бързо. В случая май в основата на горната тръба при челото отдолу; и при горната част на средната тръба. Така съм чувал, ако говоря глупости се извинявам. Та да и се направят подсилки там.
Та дали няма да се получи от един рам ам нещо подобно на това: http://www.transitionbikes.com/2007/Dir ... Sizing.cfm
Извинявам на "спецовете" конструктори сега, за да си спестим безсмислени коментари после

Доколкото знам с програма като Linkage2 може да се направят правилните изчисления и симулации, ако човек разбира достатъчно. Аз лично пробвах да вкарам модел на рамката, но не са ми ясни много неща. Може пък да се намери и някой, който е пробвал. Макар, че доколкото виждам повечето хора, които си играят с това се занимават с рамки на драг, основно ф4 и ф5 така че едва ли ще откликнат.. но за мое голямо удоволствие може някой от тях да ми пише. Остана съм с впеяатлението, че са хора с доста опит в тази насока. Така или иначе е безпорно че рам ам е по-добра и по-правилна и по-подходяща (най малкото е проектирана за шок 190мм.) и смятам, че е по-добра основа за рамка, която би се намерила ценово м/у рамка като ф5 и нечовешки скъпите рамки като kona например.
Ми аз нямам време да пиша повече сега, ако на някои по-наясно му е интересно и има желание, нека се влкючи. Това е една интересна възможноста за мен (и не само) да науча доста неща, пък и да стане интересна тема.
