за спейсъри

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

за спейсъри

Мнениеот totomoto » Чет Сеп 04, 2008 9:09 pm

Видях в една тема снимка,на която се виждат поне три втулки между горната чашка и долната част на лапата(дано сте ме разбрали).Защо стержена не е отрязан до кадето трябва,а са подлагали?
totomoto
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Авг 19, 2008 10:21 am

Мнениеот URNEST » Чет Сеп 04, 2008 9:13 pm

Вариантите са повече от един.
Лично при мен когато рязах стержена на моята вилка оставих поне 3см повече от необходимо, за да мога да регулирам височината на кормило/лапа, което е основното предимство. Другото беше от опасение, че ако сменя рамката стержена може да се окаже недостатъчно дълъг за новата.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот TeDo_BaPHa » Чет Сеп 04, 2008 9:19 pm

Аз пък имам 3 спейсъра по 1 см просто защото ми е по-удобно като ми е високо ;) .А други ако са с хубави вилки не режат стержена за да няма проблеми при препродаването ;). 3-ти пък въобще не знаят, че се режи или ги мързи да го изрежат ;) .
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: за спейсъри

Мнениеот evilll » Чет Сеп 04, 2008 9:27 pm

totomoto написа:...Защо стержена не е отрязан до кадето трябва,а са подлагали?


А до къде ТРЯБВА да се отреже? :dunno: Всичко опира, както колегите по-горе споменаха, до удобство и евентуално "презастраховане" при смяна на рамка, заради разликата в дължината на челото при различните марки и модели.
Аватар
evilll
 
Мнения: 286
Рейтинг: 1864
Регистриран на: Сря Апр 06, 2005 10:31 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот stotinka » Пет Сеп 05, 2008 12:24 am

Дали пък не е трябвало точно там да бъде отрязан, а пък челната тръба да се е оказала малко къса... зависи от гледната точка. За да ти бъде удобна стойката трябва кормилото да дойде на необходимата височина По-лесно е това да стане с вертикалното позициониране на лапата на стержена отколкото да го резнеш така че да не слагаш втулки и да си играеш с издиганията на наличните на пазара лапи и кормила. На мен не ми е кеф да ги нижа като мъниста тия втулки и си направих една с необходимата дебелина.
Тъй нареченото презастраховане е безсмислено, а в някои случаи и недомислено, напр. при по-нисък клас рамки. Когато стърчи повече има по-голямо усилие в горната част на челната тръба и тя се цепва.
Виждал съм и вариант, при който стержена не е рязан, а втулки освен под има и над лапата - м/у нея и "тапата" и стърчи доста страховито. Айде да не казвам в кой магазин бяха направили тая изгъзица.. много са зле ама всички при тях ходят. Бах тоя монопол.
stotinka
 
Мнения: 31
Рейтинг: 1000
Регистриран на: Чет Сеп 04, 2008 8:46 am


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта