Въпрос за Вилка ЗООМ

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Въпрос за Вилка ЗООМ

Мнениеот biker_bg » Чет Ное 13, 2008 9:35 pm

Така знам ,че ще започнете с това да я сменя е аз ще я сменя.Но докато я сменя може ли да се направи по мека ? модел:зоом 260 ескапе 80мм :)
Аватар
biker_bg
 
Мнения: 556
Рейтинг: 1046
Регистриран на: Съб Окт 18, 2008 11:21 pm

Мнениеот Stancho » Чет Ное 13, 2008 10:47 pm

Виж сега, това не е амортесьор, а твърда вилка.... (такава и е работата...) и не си заслужава да влагаш пари в тунинг и т.н. А и да искаш - не може... Остави си парите за нова и си я купи по - скоро. :agree: ;)
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот Delta » Чет Ное 13, 2008 11:37 pm

ако може да се отваря и махни едната прожина
Skype:nos_222
Delta
 
Мнения: 99
Рейтинг: 998
Регистриран на: Съб Сеп 06, 2008 8:54 pm

Мнениеот axelmax » Чет Ное 13, 2008 11:40 pm

или скъси еластомера (гумения цилиндър впружината ) но не махай целия
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Deadmau5 » Нед Ное 16, 2008 10:41 am

Доколкото си спомням тази вилка не може да се отвори, спомням си също така че я смазвах с грес и то много, защото един път направих грешката да я смажа с моторно масло и тя се спече. Т'ва е което мога да ти кажа :)
Аватар
Deadmau5
 
Мнения: 335
Рейтинг: 1058
Регистриран на: Вто Окт 21, 2008 8:19 am

Мнениеот WesTBounD » Нед Ное 16, 2008 10:56 am

Сега вече се кара по-малко (заради метереологичните условия) тези пари, които ще вложиш във "тунинг" на вилка, която е направена да се кара при градски условия и следователно не се очаква голяма прогресивност от нея. След подобряването, което мислиш да направиш вилката ще стане малко или много по-уязвима към счупване, разлуфтване и други такива, защото от фирмата не са предвидили да се подлага на тунинг и аргарщини. Ако караш градско (какво друго ти остава с тази вилка) също трябва да бъдеш внимателен след tunning-а, и рано или късно ще я смениш, поради разлуфтване (много се съмнвам в ммента да няма луфт във втулките), счупване, или просто преминаване на по-горен клас вилки. Разбирам да беше някоя вилка на фирма, която се слави със качествени продукти, та да хабиш нерви и пари за нея, но уви Zoom не са такава фирма! Трябваше да започнеш първо със рамката и стила, които караш. За да знаем дали избщо ще има шанс и по-нататък да ти препоръчаме вилка за нуждите ти.
PS : Има и такива индивиди, които карат Downhill със някое колелце от Метро/Практикер за 79.99 лева, което е предназначено за в града. Даже се съмнявам дали компонените му ще издържат повече от месец-два при нормална експлоатация.
Последна промяна WesTBounD на Нед Ное 16, 2008 11:01 am, променена общо 2 пъти
WesTBounD
 
Мнения: 120
Рейтинг: 1369
Регистриран на: Чет Юли 17, 2008 11:05 pm


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта