eMcKu написа:Понеже не намерих темата за тегло на компоненти, ще приложа тук теглото на всички спирачки Formula и техните ротори за 2009 година !
Цъкни
did написа:наистина нещо ИНТЕРЕСНО и трудно за намиране
flex написа:http://p1.pinkbike.com/photo/3244/pbpic3244385.jpg
http://p1.pinkbike.com/photo/3244/pbpic3244384.jpg
Begin (ляво) i ending(дясно) stroke настройки на компресия при CV/T / SPV амортисьори 5th Element / Manitou 6-way. Обърнете внимание на check-vavle компонента при компонента за регулиране на компресията в първата половина на хода.
zero knowledge написа:Принципно Gecko би бил прав за изпълнението на ЛС и ХС компресията, но случаят с Progressive е малко по-особен и информацията на flex всъщност е точната. За да не преразказвам ще дам линк към източника:
http://ridemonkey.com/forums/showthread.php?t=184201
MttyTee е бивш служител на фирмата и в темата има много полезна информация. Горните снимки идват точно от него.
GECKO написа:В крайна сметка това, което виждам ме навежда на мисълта, че каквото и да става това е доста.. прогресивен амортисьор със адски много (да не кажа прекалено много) начална компресия. Може би дори лепкаво усещане заради всичките затворени клапани когато амортисьора стои статично (CV/t, LSC Check Valve, HSC шайбата на буталцето и за капак лепненето от плаващото бутало). Устройството на високоскоростната компресия ме навежда на мисълта, че ако някой иска повече това неминуемо ще доведе до хидравличен Spike от невъзможността и да отвори напълно, също така реглажа (обикновена настройка на максималният дебит) доста ограничава нивото на настройка, защото... е адекватен колкото настройка на SSV при Marzocchi. По-конвеционален клапан с натягане на пружината, който позволява Oriface-а да се отвори до максималния си капацитет при адекватен удар ми се струва къде къде по-удачно решение, но... всеки с вярванията си
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
eMcKu написа:Обезвъздушаване на Шимановски спирачки
Capoeira написа:Сега го мернах:
Axle to Crown таблица за всички вилки на Rock Shox 2000-2009:
http://www.sram.com/_media/techdocs/08_ ... 2Crown.pdf
И същото за Marzocchi:
http://www.marzocchi.com/Template/listS ... mit=Select
GECKO написа:Интересно е колко голямо влияние има всъшност 4-те милиметра повече в Offset-a при короната в сравнение с Boxxer/Travis
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта