от F1-MAN » Чет Май 14, 2009 6:50 pm
Чашките, които свалих от LX курбелите бяха различни от тези на Ultegra. На планинските резбата на едната чашка е по-дълбока от другата(защото от едната страна се слагат два спейсъра, а от другата един, или само един от страната с по-дълбоката резба), докато на шосейните са еднакви и частта от чашките, която стои от вън е малко по-дебела на шосейните. Съответно за да запазиш същото разстояние между двете външни лица на чашките трябва да махнеш единия спейсър(ако си с 3) или въобще да не слагаш(ако си е 1), което измества леко курбелите. И трябва да ползваш пластмасовата втулка от планинските. Не мога да гарантирам 100%, че по този начин втулката ляга идеално плътно вътре в чашките, но мисля че е така. Засега съм минал 600-700км по този начин без да усетя проблеми, но ако имаш възможност намери си планинско средно. Тогава нямах избор, а все още не съм отремонтирал старото средно, на което му се беше разбила пластмасовата втулка, в която ляга оста на курбела.
Това е така разбира се, ако средното на ХТ е идентично с LX по размер.