GHOSTRIDER написа:... и от това се получи така че при повечето от хода няма масло....
Интересно - ти спадаш въздуха а маслото изчезва
Не знам как си го спаднал, но ако е било рязко спадане (като да натиснеш игличката силно и дълбоко с отвертка) може да е глътнал въздух. Ако това е факт няма да имаш хидравлично съпротивление в част от хода (нито компресия нито ребаунд - ще работи на пружина). В този случай трябва просто да се сервизира/смени маслото на амортисьора.
Ако си го спадал с бутона на помпата за амортисьори това не би трябвало да се случи, но може да е станала някаква заигравка с SPV-то (да е "болкирало/изпуснало" клапанчето). Принципа на действие включва въздушна камера, която поема функцията на листовата пружина (A.K.A. шайбите, ползувани при другите марки, като Fox, Marzocchi и т.н.). Ако този въздух е избягал може би имаш проблем с уплътнението на SPV-то и неговият въздух да се намира при маслото, и да причинява описаните от теб проблеми.
Количеството масло, което се сипва не се мери. Мери се дълбочината на плаващото бутало и след това се обезвъздушава с масло. Колко трябва да е дълбочината не мога да ти кажа (би трябвало да го има написано някъде по интернетъ'), но мога искрено да те посъветвам да дадеш амортисьора в сервиз, в който са се занимавали с такива проблеми (например BAS, Jester или сервиза на One Distribution), където да го отремонтират адекватно, вместо да експериментираш с подръчни матеряли
