
FSA K-Force DH Carbon
Рових из стари теми и се пообразовах в общи линии. Намерил съм динамометричен ключ и най-вероятно лапата ще се монтира чрез него. Но тъй като малко се стреснах от тази тема, искам да се презастраховам и да питам.
Лапата е следната:

Тъй като кормилото е 25,4 а самата лапа е предвидена за 31,8, ще се наложи да използвам приходящия към лапата преходник:

Което ми се струва по-добре защото кормилото ще контактува с по-малко ръбове.
Както виждате страничните ръбове (1) са си фабрично изгладени. Горните ръбове (2) ги поизгладих, аз с финна пила и накрая с водна шкурка 2000.
Та въпроса ми, при тази сглобка монтирана по спецификации с динамометричен ключ, има ли място за притеснения?

Другия ми въпрос е, до колкото си спомням преди време съм чел за някакви пасти които се нансят при сглобката. Та малко разяснения относно тях - какво представляват и къде може да се намерят. Благодаря предварително.
