
Marianski написа:Благодаря ви за съветите.И забравих да кажа че съм с дискови спирачки.Като цяло си държат долу-горе добре накладките им.Спрял съм се на Драг Ф4м .А искам да попитам аз един приятел с Драг фрееборн дали си струва да се прави пък то.И като цяло искам мнение за вътрешните гуми на Мишелин защото няма да ми е такъв проблем да дам 9 лв за качествени гуми отколкото 3 за буклуци.(Питам понеже и двете ми вътрешни се спукаха)
Marianski написа:Marianski написа:Благодаря ви за съветите.И забравих да кажа че съм с дискови спирачки.Като цяло си държат долу-горе добре накладките им.Спрял съм се на Драг Ф4м .А искам да попитам аз един приятел с Драг фрееборн дали си струва да се прави пък то.И като цяло искам мнение за вътрешните гуми на Мишелин защото няма да ми е такъв проблем да дам 9 лв за качествени гуми отколкото 3 за буклуци.(Питам понеже и двете ми вътрешни се спукаха)
П.П Като цяло ми е смешно понеже не мога да проумея как за толкова пари са го наблъскали с толкова работи.Не се сещам точно ,но колелото не струваше повече от 300 лв
П.С Грешка че цитирах
ivanski написа:Аз моята вилка я смазах със спирачна течностСега си работи добре въпреки че и тя е от нисък клас , но е доста по-добре от преди.(Не те съветвам да си смазваш вилката с спирачна течност ,мисля че си има специални масла за това).
blizzard написа:ivanski написа:Аз моята вилка я смазах със спирачна течностСега си работи добре въпреки че и тя е от нисък клас , но е доста по-добре от преди.(Не те съветвам да си смазваш вилката с спирачна течност ,мисля че си има специални масла за това).
Лелеее...
Човече, по-добре се въздържай да пишеш по теми за ремонт на велосипеди..
ivanski написа:Аз моята вилка я смазах със спирачна течностСега си работи добре въпреки че и тя е от нисък клас , но е по-добре от преди.(Не те съветвам да си смазваш вилката с спирачна течност ,мисля че си има специални масла за това).
ivanski написа:Не съм писал че е правилно , казах какво аз съм направил и писах на автора че не го съветвам да го прави!
blizzard написа:ivanski написа:Не съм писал че е правилно , казах какво аз съм направил и писах на автора че не го съветвам да го прави!
Предполагам, че се сещаш, че като кажеш, че един метод върши работа, е доста вероятно той да се изпробва и от други. Независимо, че си пляснал един disclaimer, че не съветветваш хората да повтарят.
И като бонус получаваш съвет:
Най добре колкото можеш по скоро разглоби вилката, изчисти я старателно например с изопропилов алкохол, разкарай всичката спирачна течност дето си я намазал, смажи с нещо, което поне не е толкова агресивен химикал колкото DOT. Ако щеш дори машинното масло е много по-добър вариант.
А вилката ти е почнала да работи по-добре вероятно защото DOT-а е разтворил някакви клеясали мръсотии по вилката ти и я е изчистил, но като страничен ефект можеш да получиш прецакани уплътнения и евентуално разлуфтване.
grebo написа:Относно гумите - предполагам си с размер 1.95 - 2.00 - гледай налягането в тях да не е по-малко от 2.5 бара на предната и 3.2-задната
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта