Малко предистория: разполагам с шок Manitou Evolver ISX 4, който по стечение да обстоятелствата се наложи да разглобя и съответно сглобя. Направих си всички необходими инструменти, запознах се с service manual-a, но стигах до проблем - на каква дълбочина трябва да седи IFP (Internal Floating Piston) или с други думи, малкото буталце, което седи в преливника на шока и играе роля на преграда между маслото и въздуха. Manitou попринцип използват специален инструмент който определя дълбочината според дължината и хода на шока, но се съмнавям в България някой да разполага с такова нещо.
Сега трябва да импровизираме. Намерих таблица с дълбочината на IFP при Fox DHX, но силно се съмнявам стойностите да се припокриват. Цялата история е еднаква с тази при Swinger (новия) и Revox, та ако някой има опит с тях да споделя. Било то и с други шокове просто си кажете каик определяте дълбочината на IFP.
Въпреки че шока е друг, предполагам от снимката ще станепо ясно.
