- През втория ден (неделя, 3 ноември) ще се проведе и самото състезание, по време на което участващите трябва да разчитат единствено на велосипедите си и собствените си сили.
No practice adds a fun dimension, levels the playing field, and is another level of separation from DH
Всеки участник ще трябва да стартира специалните етапи в точно определено време и ред...
4getcredo написа:- През втория ден (неделя, 3 ноември) ще се проведе и самото състезание, по време на което участващите трябва да разчитат единствено на велосипедите си и собствените си сили.
"Самоход" не значи предвижване с автомобил
Опитай се да прозреш точно какво значи този формат и не задавай глупави въпроси.
Аз питам какъв е правилника на състезанието - какво става ако участник не стигне навреме до началото на следващият етап?
А по вторият ми въпрос ще се хвърли ли светлина, ама ако може тук, а не у сурат-тефтера?
double_d написа:Какъв е втория ти въпрос?
APD написа:And 15 bucks - what we'll get in return?
Admin написа:Аз обаче ще отговоря на втория му въпрос...
Admin написа:APD написа:And 15 bucks - what we'll get in return?
Аз обаче ще отговоря на втория му въпрос...
Състезанията не са стока. Организаторите им не са търговци. Тая година все по-често ми се случва да чувам такива забележки от типа "ама какво ще получим в замяна", "ама таксата е много висока за това, което ще получим". Не отричам на никого правото да мисли по такъв начин, но ако е така, то нека да ограничи подобни изрази само в мислите и да не ги развява насам-натам като въпроси или коментари, защото подобно сметкаджийство е лошо за спорта ни според мен. Тези въпроси, ако някой си ги задава, трябва да ги зададе само на себе си и да реши дали ще участва, или не. Толкоз! А не да коментира наляво и надясно, все едно става дума за покупка на стока. Организаторите си преценяват каква такса ще им покрие разходите и я обявяват. Участниците си преценяват дали искат да участват в такова събитие и дали могат да си го позволят, и действат.
В замяна на тия 15 лв. може би ще получиш: куф и удоволствие от карането по хубави пътеки; организираност, т.е. маркирани трасета, времеизмерване и т.н.; пък ако си от най-бързите, може и награда. Казвам може би, защото и това дали ще се изкефиш, колко ще караш и т.н. зависи най-вече от теб. 15 лв. е смешна "цена" за два дни организирано каране, независимо от какъв тип.
double_d написа:Здравейте, аз съм организатора. Ще взема да внеса малко яснота.
Заради отчитането на времената без налична специална система със предаватели за всеки участник, се използва по простия вариант - със синхронизирани часовници на старта и финала на всяка отсечка. Участниците стартират през 30 секунди един след друг в предварително определен ред, за да може човека долу да запише времето на присигане на всеки участник по номер.Отчита се до секунда. Примерно ако трябва да стартираш в 10:00, да речем долу си 10:10 и трябва да стартираш 2 етап в 11:10 ще имаш един час да изминеш отсечка от 3-4 км до него, така всеки ще има еднакво време за изкачване ако се е справил добре на специалния етап. Ако някой закъснее за стартовият си час, времето му започва да тече и той може да се включи в етапа, между двама други участника без да им пречи или променя стартовите им часове.Ако някой пропусне един етап изцяло му се дава наказателно време от 20мин примерно и може да продължи в другите етапи.
Да изчаквания ще има,но няма да са големи, в рамките на 15-20мин максимум, тъкмо време да се почива или да си говориш с другите участници.Всеки си планира как да си прави трансферите.
Има възможност ако искате да карате познати хора един след друг, да си се изчаквате на финала на етапа и да си карате нагоре заедно. За това трябва да ми съобщите предварително да ви запиша подред.
double_d написа:Какъв е втория ти въпрос?
APD написа:Admin, състезанията са именно стока. Плащаш такса за участието, натрупва се един бюджет, от който се отделят пари за организацията и наградният фонд, плюс това се заделя и някаква сума за печалба на организаторите. Всичко друго, което е дошло дюшеш от страна на спонсорите (ако има такива), е добре дошло. Поне така е в белите страни, нали всички сме ходили като публика на големите международни състезания? Или не?
4getcredo написа:Сигурно и като си купуваш домати, държиш сметка на търговеца за ценообразуването.
Сериозно издишаш... от самото начало! Не се пъни повече.
APD написа:Значи можело да бъде обяснено както трябва. След това моето виждане е, че тази рамка от 1 час е сложена специално за тези, които ще минават по специалните участъци.
APD написа:Тогава какъв е проблемът да използваме например ATV, за да ни закара до следващият нормален участък? Да не забравяме, че ендурото в класическият си вид е/било точно такова - с лифтове или МПС-та към следващата стартова точка
- През втория ден (неделя, 3 ноември) ще се проведе и самото състезание, по време на което участващите трябва да разчитат единствено на велосипедите си и собствените си сили.
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
TeDo_BaPHa написа:Кажи ми моля те, кое е специален участък и кой ще минава през него?
...
блаблаблабла
APD написа:TeDo_BaPHa написа:Кажи ми моля те, кое е специален участък и кой ще минава през него?
блаблаблабла
Това, което са се опитали да го обяснят в "Събития 2013", ама нещо не им се е получило. Специални етапи? Трансферни етапи? Rly? Много са ми интересни някои хора, които се чудят как да се изкажат (изсерат) писмено, когато отдавна си има стандарти кое как се пише в спортовете с ПС (много, много години преди да има MTB даже като идея). Още по-интересно ми става, когато няма и публикувана карта на състезателното трасе, пардон - special stages, макар че остават 8-10 дни до него. WTF?
telemark08 написа:Eто че DH-a е най-яката дисциплина .
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта