

Ами.. като купиш колелото си добре дошлаmari написа:Извини ме, не съм го видяла. Иначе аз все още не съм карала в планината, а и съм в процес на купуване на колело. Буквално начинаеща.
 пиши и ще направим някой лесничък маршрут.. например до Люлин планина. Доколкото знам е доста приятен. @ Sartor: сега не ми се кара Локорско... нещо по-лежерно, че не съм карал в планината от 2 седмици
 пиши и ще направим някой лесничък маршрут.. например до Люлин планина. Доколкото знам е доста приятен. @ Sartor: сега не ми се кара Локорско... нещо по-лежерно, че не съм карал в планината от 2 седмици  Има ли навитаци за нещо по-разпускащо, примерно това: http://mtb-bg.com/index.php/trails/routes/123-route035 или по-скоро това: http://mtb-bg.com/index.php/trails/routes/115-route027
 Има ли навитаци за нещо по-разпускащо, примерно това: http://mtb-bg.com/index.php/trails/routes/123-route035 или по-скоро това: http://mtb-bg.com/index.php/trails/routes/115-route027
 на водопада или където ни скимне на друго място. Всеки е добре дошъл, само да си каже, че ще идва, за да знаем колко хора да чакаме
  на водопада или където ни скимне на друго място. Всеки е добре дошъл, само да си каже, че ще идва, за да знаем колко хора да чакаме 

Evgenibgr написа:Още двама ще се включим.


 много хубаво каране се получи. Всичко беше, както си му е реда. Благодара на всички, които дойдоха за приятното прекарване и добрата компания. NB! който не беше с каска днес, следващия път да си носи
 много хубаво каране се получи. Всичко беше, както си му е реда. Благодара на всички, които дойдоха за приятното прекарване и добрата компания. NB! който не беше с каска днес, следващия път да си носи 


 
 








j.rachev написа:Поради падналите в последните 2 дни дъждове, няма да се ходи към Люлин планина. Така че ако някой има идеи за каране около София, да пише





Evgenibgr написа:Няма ли да е кално?


Evgenibgr написа:Няма ли да е кално?
 стана добро каране.
 стана добро каране. 

 .Ако някой ще ходи на по-лесен маршрут да напише едно ЛС моля...
 .Ако някой ще ходи на по-лесен маршрут да напише едно ЛС моля...   И да не забравя по възможност маршрута да е близко до софия мерси
 И да не забравя по възможност маршрута да е близко до софия мерси   
   
  


 (много ясно, че е новак - кара с твърда рамка, а профитата са с меки
  (много ясно, че е новак - кара с твърда рамка, а профитата са с меки   
   
   )
 )
azsa-bachinito написа:http://www.youtube.com/watch?v=wv7TyakE8qw&playnext_from=TL&videos=5wJVjF_FjF8(много ясно, че е новак - кара с твърда рамка, а профитата са с меки


)

THEZOGGO написа:Какво означват за теб лесни маршрути?



didsito13 написа:Здасти,някой да има планове за идните дни? Много ми се кара,но няма с кой защото всички ходят на трудни маршрути,а пък аз съм нова и не смея.Ако някой ще ходи на по-лесен маршрут да напише едно ЛС моля...
И да не забравя по възможност маршрута да е близко до софия мерси




codename47 написа:didsito13 написа:Здасти,някой да има планове за идните дни? Много ми се кара,но няма с кой защото всички ходят на трудни маршрути,а пък аз съм нова и не смея.Ако някой ще ходи на по-лесен маршрут да напише едно ЛС моля...
И да не забравя по възможност маршрута да е близко до софия мерси


http://www.mtb-bg.com/index.php/trails/routes - на всеки маршрут има скала натоарване/техничност -> http://www.mtb-bg.com/index.php/trails/ ... uteslegend :
"Маршрутите съдържат и указания за трудността от гледна точка на физическото натоварване и техничността. За целта се използват различни цветове, като синьото означава "лесен", червеното "нормален", а черното "труден" (така е и при ски пистите). "Лесен" означава, че дори слабо подготвен (физически или като умения) планински колоездач може да премине маршрута безпроблемно, а "Труден" ще рече, че не се препоръчва да карате по него, ако не сте уверени във възможностите си и нямате подходяща екипировка. При по-новите маршрути за онагледяване на тези характеристики използваме специална графика с два "плъзгача" - колкото по-надясно се намира плъзгачът по скалата (към черното), толкова по-труден е маршрутът от гл.т. на натоварване или техничност. Предимството на плъзгачите е, че позволяват по-прецизно отразяване на особеностите на маршрута - например ако по-голямата част от него е със средно ниво на техничност, но има и няколко екстремни участъка, плъзгачът ще бъде поставен около границата между червения и черния цвят и в текста ще бъдат отбелязани особеностите на терена. "

Назад към Клубове, групи и организирани карания
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта