Форум за обикновените карания в тесен приятелски кръг или пък такива, в които основната цел е човек да си намери компания за 1-2 дни. Хората, членуващи в клубове или неформални групи, също могат да публикуват индивидуални карания в случаите, когато не става дума за обичайните разходки с други членове на групата.
Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 500 / 500 / 5
Правила на форума
В различните форуми и подфоруми на раздел "Мероприятия" действат особени правила, които можете да прочетете в тази тема, т. ІІІ.
Напомняме на всички потребители в раздел "Мероприятия", че в рамките на МТБ-БГ има Календар на събитията, който включва дори и индивидуални карания, стига инициаторите им да желаят това, т.е. да са вписали карането си там. По принцип в Календара ще намерите всички състезания и официално организирани карания. Календарът е на този адрес: http://www.mtb-bg.com/index.php/events/calendar. Повече подробности за Календара можете да научите от тази статия: http://www.mtb-bg.com/index.php/other/o ... 7-calendar
Аз искам да го карам, да. Не ми е проблем да стана рано, ако трябва. Нямам кола и ако ще ходя ще е с авт.117, но нямам представа какво е положението с него. От raptor1987 нямам отговор все още.
Катеренето е дълго, но само в някои етапи по-технично. Що се отнася за спускането - ако искаш да караш надолу, трябва да си поне средно напреднал, за да спускаш с кеф.
Започва, като черен път. В един момент има отклонение от пътя в дясно. След него вече е основно пътека. Има си всичко - пясък, кал, камъни, корени , всички екстри
Утре 06.06.2015 ще направим един Мурагаш. Късото трасе за купа Мургаш.(~44км.) Желателно е да се запасите с повечко вода, че не се знае дали на хижата че има работеща чешма. Тук 8 часа.
На 15 август карах по късото трасе в частта Бухово-Мургаш и спускането до магистралата и през с. Потоп си продължих към София, без другата част на маршрута. Маркировка (каквато и да е) в тази част от маршрута към оня момент нямаше. Аз карах по гпс следа и ако не беше тя, щях да се изгубя със сигурност надолу на две-три места, където трябва да се хващат различни пътеки и пътища.