Така както си описал рамката ми се струва, че става дума за някой от евтините модели на Sprint или Cross. Или се лъжа?
Така или иначе, според мен е по-добре да не заздравяваш рамката – това е нещо, което се прави от производителя на рамката при направата й и неслучайно е така, защото след заваряването на съответните планки, клинове и др. подобни рамките се подлагат на топлинна обработка и на други заздравяващи и довършителни операции, които целят да заякчат рамката [u]като цяло[/u]. Ако тръгнеш да добавяш елементи към една вече направена рамка, твърде вероятно е тя да се отслаби в близост до новите заварки, заради нагорещяването или просто заради недобро свършване на работата от някой. Подобен риск има смисъл да се поеме ако рамката е сцепена или счупена – тогава другата алтернатива и без туй е да я хвърлиш, но при нова рамка не виждам смисъл.
Животът е кратък, карай бързо!