Ход се увеличава по два начина:
1) слагат се по-дълги шишове, в резултат на което при разгъване подпорите се изваждат повече от нормалното;
2) скъсяват се буферните втулки отдолу (ако ги има), в резултат на което при сгъване подпорите потъват повече от нормалното.
Аз лично предпочитам вариант 2 тъй като при него дълйжната на вилката в разгънато положение не се променя спрямо оригинала следователно вероятността да се разхлопа не става по-голяма. Повечето еднокоронни вилки обаче се правят така, че при максимално сгъване разстоянието между гумата и долната част на короната е почти равно на това между гумата и арката на ботушите - т.е. ако се скъсят буферите има реална опастност гумата да задере в короната.
Конкретно при ХС50 на чертежа се вижда само един буфер, този в десния крак. Евентуалното му скъсяване обаче би довело до блъскане на навивките на пружините (нали са външни) една в друга при максимално сгъване на вилката. Решението е в поизмъкването малко на подпорите чрез по-дълги шишове, колко обаче да е това измъкване/удължаване ще трябва да се мери намясто - при ХСР75 е 15мм, ако се махнат негативните пружини може евентуално още 10 да се изкарат но това е максимума. Ако направиш нещо такова обаче пружините ще ти омекнат или направо ще се разхлопат, и върви та търси нови по-дълги...
Според мен по-добре хич не си губи времето за подобни промени, карай си я така както е и си я смазвай редовно
