[quote="Admin"]
За тая работа чертеж не ти трябва
Само че, така както описваш нещата, повредата явно е вследствие на механичен удар (от кола, така ли?). Затова, преди да започнеш да въртиш винтчетата, първо провери два други възможни източника на кривина:
1.Виж дали не се е изкривило ухото на рамката. Обикновено то се криви и е напълно възможно от това дерайльорът да отиде чак в спиците
2.Виж дали не са криви планките на самия дерайльор, тези успоредните, които заедно с колелцата служат за обтягане на веригата. Ако са криви, ще трябва да го разглобиш (не е трудно) и да ги изправиш.
Чак след това идва ред на винтчетата. Те служат за ограничаване на крайното положение, до което се мести дерайльорът наляво и надясно. High (H) е за високите предавки, Low (L) е за ниските. За този реглаж трябва някой ден да драсна една статия, но възможно най-накратко ще го кажа така: принципно дерайльорът трябва да е нагласен така, че в крайни положения неговите зъбчати колелца да са в една линия съответно с най-голямата и най-малката зъбчатки отзад.
Надявам се да си разбрал нещо от последния абзац, че иначе ще трябва да се пише повече
[/quote]
Emi niamam dumi prosto si super. Vsichko razbrah ne se pritesniava az i tova misleh da napravia.
Znachi 1 i 2 sa taka kakto kazvash shte posna edna statia proti tezi ulichni teroristi egati tova veche e prekaleno.
Znachi toj Altusa ima i edno vinche za izpraviane na tezi planki taka che da e opunata verigata.
Mnogo 10x.