[quote="mih"]
[quote="AgentOrange"]
Отрицателни впечатления:
-Не мога да натискам и извъртам колелото с крака в завоите по същия начин, по който го правя с платформите. Когато се опитам стъпалата ми се извъртат и разкачам неволно.
[/quote]
свиква се с времето, това не е особен минус
[/quote]
Ще видим, дано се свиква... Адски осезаемо е обаче, че съм стъпил на парче хлъзгав метал - краката ми просто се извиват настрани в ситуации, в които платформите осигуряват сцепление и предават движенията ми към колелото.
[quote]
[quote="AgentOrange"]
Закачането обратно за педалите понякога става доста трудно и бавно. На няколко пъти вместо да въртя и да набирам скорост на излизане от завоя си търсех механизма за закопчаване.
[/quote]
свиква се с времето

а и зависи и от педалите и парчетата - ако са чисто нови е нормално.
затова и клипсовете с платформи се предпочитат за DH - ако не се закачиш веднага, поне оставаш на педала
[/quote]
Парчетата са разработени напълно - вече месец и нещо ги карам на колелото за въртене.
Иначе едва ли се свиква със закопчаването в друсави секции... Просто автомата си подскача насам-натам и не мога да закопчая, а сцеплението с педала докато си незакопчан по никакъв начин не може да се сравнява с това на нормални платформи - с тях просто стъпваш и си като залепен (стига да са ти хубави обувките/педалите). Дори и да стъпиш в грешна позиция, в повечето случаи сцеплението е предостатъчно за да преминеш текущата секция безопасно и да коригираш на следващия по-лек участък. Докато незакопчания автомат в технична секция си е хазарт.
[quote]
[quote="AgentOrange"]
-Откачането при много големи сътресения го зачислявам на педалите (не са върха на сладоледа) и натегнатите на 2/3 пружини, но в никакъв случай не е приятно.[/quote]
и без клипсовете би се откачил от педалите в подобни случаи, нали?
а това, че се откачат, е най-вероятно защото във въздуха си изменил настрани положението на крака спрямо педала. не би трябвало когато дъпраш само нагоре да се откачат, но по-добре е все пак да се откачат ненужно, отколкото да не се откачат, когато е нужно (справка MOD) но пипни си врътките за откачване, може и да си ги отхлабил твърде много...
[/quote]
Май не поясних как точно се откачат - говоря за удари и неравности, които отклоняват колелото не само нагоре, но и настрани, и извиват стъпалата по същия начин, по който разкопчавам нарочно. При строго вертикално натоварване няма случайно разкопчаване, но на няколко пъти в каменни "градинки", когато камънака подхвърля колелото на къде ли не, се озовавах разкопчан по средата на трудна секция, което както казах е хазарт. С платформите най-много да ми се размести леко крака, което не е съществен проблем, а и от както карам със 661 Dually се случва изключително рядко.
Натягането на пружините при следващото каране ще го увелича докрай, да видим как ще е. Каранията до сега бяха на около 2/3 натягане, което ми е нормалната комфортна настройка за XC/асфалт, но за DH явно не е достатъчно.
[quote]
[quote="AgentOrange"]
-Усещам значително по-голямо натоварване на глезените - оста на педалите е доста по-напред. При приземявания и големи удари няма пробеми - тогава съзнателно стягам глезените, но цялостното натоварване и съответно умората към края са по-големи.
[/quote]
можеш да промениш положението на парчето спрямо подметката - моите са на нещо като релсички, които им позволяват да им смениш позицията както напред-назад, така и встрани, което пък може да прави откачането още по-лесно. друг вариант е да издърпаш седалката малко по-назад, ъгълът в колената става по-голям.
именно заради положението на оста не е добре (според опита ми) да се върти силово с автомати и ниска седалка, понеже и глезените, и колената се натоварват много повече.
[/quote]
Парчетата са максимално назад. С малко изрязване на подметката за освобождаване на място за механизма ще може да се мръднат още съвсем малко, но като цяло пак ще са доста по-напред от позицията на оста при каране с платформи.