така е. разбира се, причината не е само колата да се срине след 200'000 км да кажем, а и от гледна точка на по-ниска себестойност, по-малък разход/тегло (това заради нормите в EU, не толкова от загриженост) и т.н. но присъства и това, просто никой производител не иска нещата му да са дълговечни.
всъщност, има и друг момент. представи си производител на коли. един модел струва примерно 20'000е. и знаеш, че с тая кола всичко ще е наред 5-6 години. затова й дават гаранция 2-3. а сега си представи, че правят модел, на който съвсем спокойно ще могат да му се дадат 20 години гаранция (говоря съвсем хипотетично). но струва примерно 120'000е. а е същият клас, същият модел... просто изработката и качеството на материалите е на много високо ниво. е, ти готов ли си като потребител да броиш 5-6 пъти повече пари затова, че тя ще изкара 5-6 пъти повече? едва ли

и ако ти си, по-голямата част от пазара не е. нали знаеш, пазарът определя предлагането
п.с. защо мислиш, че едно Ламбо Гаярдо е 150'000е, а една тунингована астра, пък била тя и 300 коня, е няколко десетки хиляди лева? и 100'000 да е, пак няма да стане 300'000, нали? качество на изработката... пък и класа
