Като е с малко ход шока и с бавен рибаунд по едно време се усеща че хода като че ли свършва и друса повече:D
[/quote]
Това се получава и при повече ход, проблема е, че колелото не може да се върне надолу достатъчно бързо за да поеме задницата терена както трябва, съответно задницата "пропада" в терена, което създава вибрация.
Слушайте C_Mo, регулирайте си шоковете според наклона; и според мен бърз рибаунд отпред и бавен отзад е най-добрата рецепта да се предпази човек от главобол и друг "бол" при такива обстоятелства

За стълбите: за мен поне е най-комфортно, когато така си регулирам шоковете и се спусна с такава скорост по стълбите, че колелата да стъпват само на ръбовете на стълбите. При мен на задния шок това означава нещо средно за рибаунда като настройка. По силно зависи от скоростта.