Нуждата от смяна на главината идва единствено заради оста. Главините съвместими със Сейнт са за проходна 10мм/12мм ос (RD-M800/RD-M805), тоест проблема е в липсата на стърчаща част от оста, за която да се завива "гайката" на обтегача.
Мислих по въпроса преди време и според мен има просто решение на проблема, а именно да се обедини оста на главината с проходната ос - така се приспособява за обикновена главина с конуси и чашки както Admin каза. Става дума за изработка на по-дълга 10мм ос, която има вътрешна 6мм резба от страната на спирачката и вътрешен инбус откъм обтегача. Тоест сменя се оста, центрира се и се обира луфта с конусите, след което се стяга обтегача, въртейки с шестограм оста в лагерите на главината, което я застопорява към рамката чрез обтегача, след което се фиксира и откъм спирачката с 6мм болт и шайба.
Мисля че това ще струва не повече от 10-20 лв като изработка и закалка, а спестява цяла главина за 100-200 лв (колко е всъшност във Веломания, че не съм се интересувал?).
За сравнение - аз карам с 12мм ос, която преминава в 10мм накрая и се стяга в един вече очукан RD-M800. Мога да кажа, че изяде много бой заради по-големите габарити, но на практика не е мръднал като изключим козметичните щети.
Проблема с пукането не бих го използвал като аргумент срещу Saint, по-скоро бих те посъветвал най-малкото да използваш боза на Стан или Slime във вътрешната гума.
Последните 9 месеца не ми се е налагало да махам гума като изключим профилактиките на главината, а съм пукал гума и то с бурми и гвоздеи и стъкла като ножчета. Така че за всичко си има решение, въпроса е дали ти се занимава/инвестира.
По въпроса за реглажа - не, не се налага регулиране след повторен монтаж
Edit: миналия път не ти казах за оста, щото ме мързеше, а бях сигурен че отново ще дойде на дневен ред
