чак сега видях темата.. преди около половин година се сблъсках със същия проблем,разглобих точно въпросния 22-AR, налях му масло,защото нямаше. Като казах във форума,че съм го отворил,капацитетите побързаха да ме оплюят...
Такаа въпросният шок се разглабя по два начина(буталото от цилиндъра) буталото се държи на една зегерка,която е под уплътнението на шиша.Можете да получите достъп до нея,само като притиснете металната капачка под въпросното уплътнение надолу.зегерката е доста корава и можете да я извадите,но е зор.
Аз оправих успешно два такива зимата,единият от които аз си карам и нямам проблеми,другият също е ок.. но инженерното решение беше за да може по-лесно да се сервизира да се направи лекичка резка точно в мястото,където свършва зегерката.Така само с простичка отвертка може да я извадите.
Пълненето... трябва да е масло,което трудно "прави пяна" защото оригиналното именно лесно се смесва с газа(който изтича от плаващото бутало)
Аз слагам трансмисионно или нискооборотно,амортисиорно също трябва да е ОК, зависи от гъстотата. Ако е твърде рядко ще имате слабо смекчаване, ако е твърде гъсто шокът ще бачка бавно..
И един друг .. трик: Ако щокът не се свива до долу(и без пружината),след като сте го напълнили
- препълнили сте го... отворете го и поизточете малко!
Приятно разглабяне на DNM и не забравяйте за черепчето с предупреждението.. има газ под налягане,който ще трябва да изпуснете(не,че изпълнява функцията си,де

но отхвърча гадно и пръска масло навсякъде.. на мен ми отиде една фанелка така ...
Cheers!
