[quote="DeMoN"]
EI KAK MAJE DA SE FOKARA DO 140 CM HOD [:0]:?:[:0]:?:
[/quote]
За вилка с ход от 140см не съм чувал и най-вероятно няма и да чуя

, а 140мм се правят така:
1. Мериш разстоянието между гумата и долната корона, вадиш от него 10мм и получаваш максималния ход който могат да ти дадат тези подпори - може да е 140мм, може повече, а може и по-малко, всичко зависи от конкретните вилка и рамка.
2. От току що пресметнатия ход вадиш още 100мм (стандартния ход на тази вилка) и получаваш увеличението.
3. Разглобяваш вилката, измъкваш пластмасовите втулки дето служат за буфер между подпорите и ботушите и ги скъсяваш с току що пресметнатото увеличение. Така вилката няма в разгънато положение да се вади повече, а при сгъване ще потъва повече.
4. Така и така вече си я разглобил, измий (най-лесно става с гореща вода) и избърши всичката фабрична грес и я смени с някоя по-подходяща, примерно Manitou или Zefal. Купи си и маншони (мотоциклетни) и ги нахлузи на подпорите.
5. Сглоби всичко в обратен ред.
Забележка: този метод за увеличаване на хода е прилаган на Zoom 650 DH AMS 2003. За по-добра работа на вилката вместо оригиналната една пружина са използвани две от мини-мотоциклет (май Honda някаква), маншони от същия, и вместо грес моторно масло Castrol 10W40. Монтирана на рамка с дължина на челната тръба 110мм вилката има ход 155мм, при по-дълга челна тръба на рамката съответно ще е по-малко.