Ех, и на мен ли ...

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Ех, и на мен ли ...

Мнениеот afterburner » Съб Мар 04, 2006 4:20 pm

:D Хора, внимавайте като спирате ;)

http://afterburner.ddns.cablebg.net/gal ... bike/ushi/

И сега... нов диск ще трябва, тоз като го гледам няма изправяне... и при заварчика, за да видим колко ще ми вземе за нов слухов апарат за колелото ;)
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Съб Мар 04, 2006 4:24 pm

И как стана фала? Едва ли е само от спиране :)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот afterburner » Съб Мар 04, 2006 4:28 pm

Не е удряна спирачката :) Спирах си... движейки се назад след "абубака". Принципно си е съвсем нормално ползването на спирачка при такива номера, но ушите на клаймъра са позорно известни с това си качество да се късат. Съсед ми е едно момче, което си скъса неговите по същия начин със спирачка Shimano br-m475 с оригинален диск и омаслени накладки ;) Така че тези, които карат такива рамки да си имат едно на ум.
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот elfa » Съб Мар 04, 2006 4:31 pm

Горкото колело!!!!

Спирачката Hayes - MX2 - XC , ли е !?
Рамката ти каква е, да не е Drag Climber!?
Ротора 160мм ли е !?
Какво стана, просто спря и се случи ли или удари спичката някаде кораво!?

Edit:получих отговор на въпросите, освен каква е спирачката!?Sorry за преповтарянето на въпростите!!!
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот afterburner » Съб Мар 04, 2006 4:33 pm

Спирачката е Hayes MAG с 160мм диск... рамката е Climber, да...
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jacket » Съб Мар 04, 2006 4:39 pm

Е явно като са тествали рамката никой не се е сетил да кара НАЗАД :)
Инак кофти работа, дано мине със заварка.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот afterburner » Съб Мар 04, 2006 4:49 pm

Е нали я водят като street/trials/DJ рамка?! Не казвам, че има изобщо нещо общо с тези стилове, даже напротив, но ако приемем, че те са прави това изобщо не би трябвало да се случи. Единственото "хубаво" нещо беше, че стъпих на земята и спрях колелото веднага като се чу спукването (движих се доста бавно) иначе щеше да замине и маркуча дет' струва колкото рамката. Ако бях на скорост не ми се мисли...

ЕДИТ: Гаранция нямам вече и не искам, целта ми е да предупредя другите каращи и възнамеряващи да карат такива рамки. Ушите са глупаво (!) тънки.. даже, къдет' се счупиха бяха допълнително по-тънки.
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Nazgull » Съб Мар 04, 2006 7:33 pm

Май няма да си махам лепенките в близките година и 2месеца както бях намислил.... Ще си пазя гаранцията:boggled:
дойчен комунистен мит трабантен

Последната промяна е направена от Nazgull на 29 Апр 2007 12:39; мнението е било променяно общо 17928 пъти
Аватар
Nazgull
 
Мнения: 885
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 7:17 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот afterburner » Съб Мар 04, 2006 7:47 pm

Пази си я.. за да ти кажат после "нерегламентирано (или неправилно беше?) използване на спирачката" както на съседа ми ;) След 100 зора и телефонни разговори и ходения до складове/сервизи/офиси, говорене с 100 човека, които нищо не правиха и само го лъгаха оправиха рамката, при това доста кадърно завариха нови уши, но не, аз не обичам да си късам нервите. Имам избухлив характер понякога, а има хора във въпросната фирма, които уважавам и не искам да си развалям отношения :)
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Bodom » Съб Мар 04, 2006 7:55 pm

Сега, като се замисля, това при каране напред ще е доста по-трудно да се случи, тъй-като спирачката се натиска заедно с ушите надолукъм рамката, докато при движение назад е точно обратното - спирачката се опитва да се отскубне назад и нагоре и опъва ушите...
Аватар
Bodom
 
Мнения: 484
Рейтинг: 1722
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 12:01 am
Местоположение: София

Мнениеот URNEST » Съб Мар 04, 2006 8:09 pm

Лошо,лошо-много лошо!
Май не сбърках като си взех RAM HT2
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот hlebarka » Съб Мар 04, 2006 8:47 pm

Хъх, Афтъубънъу, какъв аграр си бил:^: . Ама като знаеш, че ушите са тънки, защо слагаш диск, ами ако караше само триал можеше да си счупиш нещо друго. Предполагам,че за да се спестят нерви, би могло да се отбележи нещо в условията на гаранцията за ушите на задния диск за trials/street каране, но това си е работа на Веломания.

Май има/имаше триалс рамки със същите (поне като форма) уши, та чупенето им може и да не е съвсем очаквано.
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот Teodor40 » Съб Мар 04, 2006 11:37 pm

[quote="Bodom"]

Сега, като се замисля, това при каране напред ще е доста по-трудно да се случи, тъй-като спирачката се натиска заедно с ушите надолукъм рамката, докато при движение назад е точно обратното - спирачката се опитва да се отскубне назад и нагоре и опъва ушите...
[/quote]

Нищо лично но металите по принцип имат еднаква якост на опън и натиск. А МАГ до колкото знам е адски силна спирачка а сигурно и вие сте забелязвали спирачките бачкат по-добре на заден ход и аз не знам защо...поне на сняг като ги размръзвам но и на сухо май...
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот TOYAGA » Съб Мар 04, 2006 11:42 pm

[quote="Teodor40"]

Нищо лично но металите по принцип имат еднаква якост на опън и натиск. А МАГ до колкото знам е адски силна спирачка а сигурно и вие сте забелязвали спирачките бачкат по-добре на заден ход и аз не знам защо...поне на сняг като ги размръзвам но и на сухо май...
[/quote]


Ужас! Някой да изтрие тва...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот thekidtwist » Съб Мар 04, 2006 11:48 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote="Teodor40"]

Нищо лично но металите по принцип имат еднаква якост на опън и натиск. А МАГ до колкото знам е адски силна спирачка а сигурно и вие сте забелязвали спирачките бачкат по-добре на заден ход и аз не знам защо...поне на сняг като ги размръзвам но и на сухо май...
[/quote]


Ужас! Някой да изтрие тва...
[/quote]


:rofl:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот afterburner » Нед Мар 05, 2006 12:17 am

[quote="Teodor40"]
Нищо лично но металите по принцип имат еднаква якост на опън и натиск. А МАГ до колкото знам е адски силна спирачка а сигурно и вие сте забелязвали спирачките бачкат по-добре на заден ход и аз не знам защо...поне на сняг като ги размръзвам но и на сухо май...
[/quote]


Хмм.. ти кат' си береш ябълките от градината, когато си у дома си.. упс, на село... дърпаш ги от клона или ги буташ към него? :) Положението тук е същото... А MAG-а не е чак толкоз "силна" спирачка, ако исках да имам "силна" спирачка щях да си карам още авида, но усещането на хидравликата е нещо неповторимо.
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Нед Мар 05, 2006 1:20 pm

ма чакай ся, ти кво тръгна да сравняваш въздесъщия клаймър с няква овошка... ?! ;)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот shaggy86 » Нед Мар 05, 2006 1:31 pm

голям съм тъпак ,човека си е строшил рамката ,като моята,а аз се разбивам от смях на темата..:crazy::rofl::rofl:
Аватар
shaggy86
 
Мнения: 1007
Рейтинг: 1745
Регистриран на: Пет Юни 25, 2004 10:32 am

Мнениеот afterburner » Нед Мар 05, 2006 1:41 pm

Ми то си е за смях де... като се строшиха ушите аз и другото пострадало преди време момче се скъсахме да се смеем, бяхме си говорили преди няколко дни точно по тази тема.. кога ще се скъсат и моите.

МАНШ: Не сравнявам рамката, само ушите й ;)
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Нед Мар 05, 2006 2:51 pm

[/quote]

Хмм.. ти кат' си береш ябълките от градината, когато си у дома си.. упс, на село... дърпаш ги от клона или ги буташ към него? :) Положението тук е същото... А MAG-а не е чак толкоз "силна" спирачка, ако исках да имам "силна" спирачка щях да си карам още авида, но усещането на хидравликата е нещо неповторимо.
[/quote]
Прочети някъде за механичните свойства на металите моля те защото така с този пример много се изложи. Е добре "слина" явно е...неподходящ термин, спира доста добре повече информация ли дава за това което искам да кажа?
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот afterburner » Нед Мар 05, 2006 3:28 pm

Хубаво е, че си чел нещо някъде..

Но още по-хубаво щеше да бъде, ако знаеше кога и къде кои неща да ползваш и как да комбинираш познанията ти. Помисли малко, представи си случая и ми кажи кой сега е говорил глупостите?

TOYAGA си го каза...
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Нед Мар 05, 2006 4:09 pm

При движение напред задното ухо работи на опън при натискане на спирачката."Прочел някъде" е много слабо казано и причината в твоя случей за късането на ушите е умора на метала и нищо повече.Заяждай се колкото искаш но аз тия неща ги пиша защото ми се струват верни а не да си спорим кой повече разбира.Мисли си каквото искаш и си говори от обща култура но така няма да научиш нищо ново като не се замислиш а само спориш.
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот afterburner » Нед Мар 05, 2006 4:21 pm

[quote]При движение напред задното ухо работи на опън при натискане на спирачката."Прочел някъде" е много слабо казано и причината в твоя случей за късането на ушите е умора на метала и нищо повече.[/quote]


Ако ще и 20 годишен да е бил материалът пак нямаше да го строша... стига ухото да беше малко по-масивно и да си карах напред.

[quote]Заяждай се колкото искаш но аз тия неща ги пиша защото ми се струват верни а не да си спорим кой повече разбира.Мисли си каквото искаш и си говори от обща култура но така няма да научиш нищо ново като не се замислиш а само спориш.
[/quote]


Напротив приятелю, аз се замислям, а не говоря на принципа "защото ми се струват верни". Замисли се и ти и ще осъзнаеш колко нелогично се изказа и тук. Не обичам да се заяждам, просто показвам грешките на хората базирайки се на опита, който имам и внимавам да не правя хипотетични заключения, защото нещо ми се струвало, разбираш ли, че било някак...

П.С. И знам къде да слагам "и" и "й" поне (за справка подписа ти)...
Аватар
afterburner
 
Мнения: 733
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Юни 11, 2003 8:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Нед Мар 05, 2006 4:55 pm

О не ти не се заяждаш-"й"... ако не си забелязал е на ташак подписа ми.Това за опъна,натиска ти го гарантирам защото съм взел няколко изпита свързани точно с това а ти ако наистина се замисляше щеше да разбереш че умората на метала е причината.И за да не изкараш че пак си говоря празни приказки можеш ли да ми обясниш защо не се чупят короните на вилките,рамките и т.н. като са нови а чак след време когато блъскани доста вече???Защо понякога се чупят от малки неща като това спиране назад например? Е ако го бяха направили по-дебело със сигурност щеше да издържи повече но пак щеше да се спраска колкото и невероятно да звучи.Ако пък беше по-тънко щеше да е отдавна на 2
Искам малко аргоменти моля те като ми отговаряш.
А това което казах"така ми се струва" е защото имам вече усет за някой неща придобит с не малко задачки по механика,статика и съпромат
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот Nazgull » Нед Мар 05, 2006 5:05 pm

А колко струва заваряването на нови уши?
дойчен комунистен мит трабантен

Последната промяна е направена от Nazgull на 29 Апр 2007 12:39; мнението е било променяно общо 17928 пъти
Аватар
Nazgull
 
Мнения: 885
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 7:17 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Нед Мар 05, 2006 5:31 pm

Ако се загледаш там където се е счупило поне на
едното ухо ще откриеш концентрични форми
различни с другата повръхност.Е точно там се е
появила концентрация на напрежение и се е
уморил материала в следствие на което се е
отворила пукнатина и хоп-счупило се е. Сигурно
си виждал как на компютърни симулации се
показват с различен цвят зоните на
напреженията.Е там където са били най-ярките
цветове на графиката се е счупила рамката.


А може да се заварят на http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=95b1b ... 2_19.y=168
Евтино и качествено.На мен би беше правил една рамка
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот Rotting » Нед Мар 05, 2006 5:52 pm

Теодорчо, ма ти май много на сериозно си вземаш глупостите...[quote]При движение [color=red]напред[/color] задното ухо работи на [color=red]опън[/color] при натискане на спирачката[/quote]
При движение напред задното ухо работи на натиск (грубо казано) при натискане на спирачката. Накладките като стиснат диска, колелото се стреми да продължи да се движи напред, дискът също и натиска ушите към рамката. Моля те, кажи че си го разбрал, за да не се излагаш повече:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/Rotting/20063594433_Untitled-1.gif[/img]
Това е задното колело, гледано от лявата страна на велосипеда (за да няма пак обърквания ;))

А по темата: бе мама му стара, за к'во на здрава рамка като Клаймър й слагат такива пикливи уши :dunno:
За обща култура: http://www.bikeschool.com/spokes/index.cgi
Rotting
 
Мнения: 544
Рейтинг: 1702
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 9:36 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Нед Мар 05, 2006 7:00 pm

сигурни ли сте, че говорите за едно и също "задно ухо"..? :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот caspar » Нед Мар 05, 2006 7:08 pm

Ето това иска да ви обясни Теди за опъна и натиска:
[img]http://store1.data.bg/caspardownhiller/mtb-bg/u6i.gif[/img]
[img]http://store1.data.bg/caspardownhiller/mtb-bg/u6i%20nazad.GIF[/img]
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man."
Аватар
caspar
 
Мнения: 2444
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 8:34 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Нед Мар 05, 2006 7:12 pm

[img]http://www.mtb-bg.com/album/MAN6/20063594433_Untitled-1.gif[/img]

:)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта