хОди се пЕри, тогава...
темата я пуснах за да споделя намерен проблем и решението му. защото до колкото знам са продадени (от Желомания) бая такива вилки (колко са в БГ не знам) и може още някой да има същия проблем...
а какво да ти кажа за работата на вилката, бе, пич, при положение че съм написал, че съм я карал три пъти, и то в неоправеното й състояние ?!?!

:confused:
като немаш кво да кажеш- тихо

щото предизвикваш едни такива смесени чувства...
П.П.: ах, да, пак не казах нищо по темата- да, харесва ми. и за момента ми се струва, че работи по-добре от стария ми боксер (2002), който, мисля, работеше много. а и стратоса има 14 позиции на рибаунда и компресията, които РАБОТЯТ!!!
това, което не ми хареса, е че не можах да развия капачките при втулките... а другото- че го дават 7 инча (17,78 см), а нещо не мога да го сгъна повече от 17 см. но това не ме притеснява особено.
какво ме кефи- за изработката на по-голямата чат от вилката е използУвана помощта на фреза. арката е захваната за ботушите посредством скоби и болтове, а не е отливка...

външният й вид е доста добър

короните са изнесени напред, което е предпоставка вилката да може да се завърта на почти 90 градуса в двете посоки. още един минус- като я купих нямаше гумички за тръбите, за да се квири рамката по-малко при падане, ама и тея от боксер стават

друго, което ме кефи- захващането на оста към вилката, а и самата ос. още един голям плюс- работи с АТФ => ще мога значително по-често да си сменям маслото, защото цената му е доста приемлива... не ми се струва особено тежка, имайки предвид масивността й.
ако се сетя още нещо ще допълня.
айде, изжънземните да солят таратора...
