Байк за всичко ( all mountain bike )

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот Metal_Psycho » Съб Апр 24, 2004 4:31 pm

[quote="AgentOrange"]

[quote="MOD"]


Поне вече е само дилема - GIANT VT vs DRAG F5 ;);):D:D:D
[/quote]


Т.е. не те интересува колко добре работи horst link задницата на RAM AC '04? :)
[/quote]


Ami mai ne go gree jezala;):D:D
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Съб Апр 24, 2004 6:30 pm

Интересува ме разбира се ..
Със сигурност ще му обърна подобаващо внимание .. но си мисля, че като цена ще се доближи до GIANT-а ..

Сега съм в положение на изчакване .. но си струва да се отбележи, че GIANT VT3 е страхотно колело ...
Мога да си карам старото колело още месец-два ...никой не ме кара да бързам ...
И все още не съм решил кое ще взема, защото на живо съм виждал само GIANT-а
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Вто Апр 27, 2004 5:23 pm

[quote="Metal_Psycho"]

Abe F5 kato go gledam po-biva ot F4.Stava za lek FR,no ne6to 4eloto mai niama mnogo golemi usilki,no puk zadnicata e puti po-dobre izmislena ot tazi na RAM AC,glvano zaradi podsilkite nad sedalkata i plankite na koito se zakpreia shoka za prednia triugulnik,no shte iz4akame i 6te vidim.Zasega ne e zle.
[/quote]


Защо, според теб, планките за шока са по-добро решение от дупките в тръбата(?) на RAM AC ?
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Вто Апр 27, 2004 5:46 pm

[quote]Защо, според теб, планките за шока са по-добро решение от дупките в тръбата(?) на RAM AC ?[/quote]


Най-малкото защото възможността да варираш височината на седлото във възможно по-голям диапазон е от съществено значение при Еnduro/Light FR велосипед. Решението при RAM AC позволява по-малко подобни вариации от изнесеното на отделна планка лагеруване при F5.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Апр 27, 2004 7:00 pm

@velco,TOYAGA ti otgovori dosta iz4erpatelno.:8D:
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот AgentOrange » Пет Апр 30, 2004 10:23 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote]Защо, според теб, планките за шока са по-добро решение от дупките в тръбата(?) на RAM AC ?[/quote]


Най-малкото защото възможността да варираш височината на седлото във възможно по-голям диапазон е от съществено значение при Еnduro/Light FR велосипед. Решението при RAM AC позволява по-малко подобни вариации от изнесеното на отделна планка лагеруване при F5.
[/quote]


Опа, леко с инерцията :). Все пак за '04 модели си говорим. RAM AC '04 е с права тръба на седалката.

@MOD: по въпроса с цената - рамката ще струва 799лв.
Аватар
AgentOrange
 
Мнения: 552
Рейтинг: 1965
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:52 pm

Мнениеот screamBoy » Нед Май 02, 2004 8:43 pm

AgentOrange - и ти ли, Бруте ??
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот MOD » Вто Май 04, 2004 12:03 pm

Още едно колело ми привлече вниманието :
Scott NITROUS 30 - ако му се махнат спирачките цената му става сходима с тази на GIANT VT3
Ето [url=http://www.scott-europe.com/product.php?UID=4818]линк[/url] към колелото ... Това е окачването, което винаги много ми е харесвало .. но предполагам, че с GIANT-a ще се върти по-леко нагоре .. Иначе чисто субективното ми усещане е , че като тежест Scott-a не е много по-тежък ....
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Вто Май 04, 2004 12:36 pm

[quote="MOD"]

Още едно колело ми привлече вниманието :
Scott NITROUS 30 - ако му се махнат спирачките цената му става сходима с тази на GIANT VT3
Ето [url=http://www.scott-europe.com/product.php?UID=4818]линк[/url] към колелото ... Това е окачването, което винаги много ми е харесвало .. но предполагам, че с GIANT-a ще се върти по-леко нагоре .. Иначе чисто субективното ми усещане е , че като тежест Scott-a не е много по-тежък ....


[/quote]


Разликата е "тънка", но съществува - Scott Nitruous е Light FR-велосипед (създаден за тези, на които Octane им идва малко нанагорен като цена), докато GIANT VT е Еnduro/Trail-велосипед - при това с претенции за high-end. Ако клониш по-скоро към суркането нанадоле и рипането :D, то Nitruous определено ще ти върши по-добра работа. Клатенето на задницата при въртене с Nitruous ще е просто ИДЕАЛНО, но може да се излекува лесно с един Swinger.

Теглото на Nitruous ОПРЕДЕЛЕНО ще е чувствително над това на VT при сравними компоненти. Съвсем друг е въпросът, че "тупалката" в предницата на NITROUS 30 изобщо няма какво да търси при VT - там на място би бил най-много някой Nixon...

Като цяло обаче, от твоята гледна точка NITROUS 30 действително заслужава размисъл. Естествено би било интересно и какво ще кажат за цената в Bike Center...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MOD » Вто Май 04, 2004 2:17 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote="MOD"]

Още едно колело ми привлече вниманието :
Scott NITROUS 30 - ако му се махнат спирачките цената му става сходима с тази на GIANT VT3
Ето [url=http://www.scott-europe.com/product.php?UID=4818]линк[/url] към колелото ... Това е окачването, което винаги много ми е харесвало .. но предполагам, че с GIANT-a ще се върти по-леко нагоре .. Иначе чисто субективното ми усещане е , че като тежест Scott-a не е много по-тежък ....


[/quote]


Разликата е "тънка", но съществува - Scott Nitruous е Light FR-велосипед (създаден за тези, на които Octane им идва малко нанагорен като цена), докато GIANT VT е Еnduro/Trail-велосипед - при това с претенции за high-end. Ако клониш по-скоро към суркането нанадоле и рипането :D, то Nitruous определено ще ти върши по-добра работа. Клатенето на задницата при въртене с Nitruous ще е просто ИДЕАЛНО, но може да се излекува лесно с един Swinger.

Теглото на Nitruous ОПРЕДЕЛЕНО ще е чувствително над това на VT при сравними компоненти. Съвсем друг е въпросът, че "тупалката" в предницата на NITROUS 30 изобщо няма какво да търси при VT - там на място би бил най-много някой Nixon...

Като цяло обаче, от твоята гледна точка NITROUS 30 действително заслужава размисъл. Естествено би било интересно и какво ще кажат за цената в Bike Center...

[/quote]


Прав си .. може би наистина NITROUS 30 заслужава сериозен размисъл от моя страна ... и след малко ще опитам да проверя каква би била цената му без спирачките ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Чет Май 06, 2004 1:28 pm

[quote="MOD"]

Накратко да разкажа за какво става въпрос :
Решил съм да си сменям колелото ...

В началото се бях спрял на DRAG BEHEMOTH 2004, но докато се наканя да го купя взе ,че свърши :D
Карам и нагоре и надолу ( а и в момента ми е неудобно да кажа колко килограма влача със себе си ) ..
BEHEMOTH-а си е хубаво колелце .. но като се размислих .. реших , че може би е възможно да събера нещо по-добро .. и по-леко )

Спирачки имам, бюджета е застопорен на 1600 лв ( разбира се , без спирачките )

Аз както ги виждам като рамки има няколко вариянта :
- DRAG BEHEMOTH 2004
- DRAG F4
- DRAG F5 ( зависи от много неща, но определено това е рамката, която предизвиква това объркване в мен )
- RAM AC 2004 модел

Кажете какво мислите, с какви предни вилки си струват
Също и за задното окачване ...

И с следното предполагам , че би могло да се развихри религиозен спор :
ТА кое е най-доброто All Mountain колело, което може да се купи за горе-долу толкова пари в БГ ?:?:

Мерси на всички предварително за съветите :D



[/quote]

e takowa chudo kato kolelo za wsichko NQMA!
smisyl da se obsyjda- NQMA!
chitawo kolelo(ot tezi deto se sglobqwat w bg)- NQMA!

P.S.: zashto izobshto se oglejdash za "BG" kolelo, sled kato imash 1600lv?
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот MAN6 » Чет Май 06, 2004 1:32 pm

[quote="tailor"]

[quote="MOD"]
- DRAG F5 ( зависи от много неща, но определено това е рамката,
[/quote]

DRAG F5 наличност месец май
[img]http://free.bol.bg/helixs//F5.jpg[/img]
[color=red]edit[/color] Alu7005,ход 120мм при 40мм ход на шока
[/quote]

tebe nqma li nqkoi nai-nakraq da te wkara w prawilniq pyt...
kwo e sega twa kolelo
kwa e taq ramka izobshto?
hwanete se obrazowaite malko
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот MAN6 » Чет Май 06, 2004 1:36 pm

[quote="TOYAGA"]

[img]http://free.bol.bg/helixs//DRAGF5.jpg[/img]

Мда, рамката на тва нещо определено изглежда като най-доброто All Mountain/Enduro/Trail-МТВ, което аз лично съм вижнал до момента под марката на български производител. Не би било лошо снимката да бъде малко по-големичка и да се постне малко повече инфо за материала на рамката, теглото, геометрията и конструкцията на ставите...
[/quote]

abe samo az li wijdam kak tazi ramka sedi pochti na 90 gradusa (imam predwid chelniq ugul) ili kakwo?!?!
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот MOD » Чет Май 06, 2004 2:32 pm

[quote="MAN6"]

[quote="MOD"]

Накратко да разкажа за какво става въпрос :
Решил съм да си сменям колелото ...

В началото се бях спрял на DRAG BEHEMOTH 2004, но докато се наканя да го купя взе ,че свърши :D
Карам и нагоре и надолу ( а и в момента ми е неудобно да кажа колко килограма влача със себе си ) ..
BEHEMOTH-а си е хубаво колелце .. но като се размислих .. реших , че може би е възможно да събера нещо по-добро .. и по-леко )

Спирачки имам, бюджета е застопорен на 1600 лв ( разбира се , без спирачките )

Аз както ги виждам като рамки има няколко вариянта :
- DRAG BEHEMOTH 2004
- DRAG F4
- DRAG F5 ( зависи от много неща, но определено това е рамката, която предизвиква това объркване в мен )
- RAM AC 2004 модел

Кажете какво мислите, с какви предни вилки си струват
Също и за задното окачване ...

И с следното предполагам , че би могло да се развихри религиозен спор :
ТА кое е най-доброто All Mountain колело, което може да се купи за горе-долу толкова пари в БГ ?:?:

Мерси на всички предварително за съветите :D



[/quote]

e takowa chudo kato kolelo za wsichko NQMA!
smisyl da se obsyjda- NQMA!
chitawo kolelo(ot tezi deto se sglobqwat w bg)- NQMA!

P.S.: zashto izobshto se oglejdash za "BG" kolelo, sled kato imash 1600lv?
[/quote]


Мерси за съвета, но и без друго вече отдавна не се оглеждам за БГ колело ... вероятно ще взема или Scott-a или GIANT-a ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Чет Май 06, 2004 4:22 pm

[quote="MAN6"]
e takowa chudo kato kolelo za wsichko NQMA!
[/quote]

така си е...
[quote]
smisyl da se obsyjda- NQMA!
[/quote]

аха.
[quote]
chitawo kolelo(ot tezi deto se sglobqwat w bg)- NQMA!
[/quote]

не си прав... има си читави колела и все повече ще има.
[quote]
P.S.: zashto izobshto se oglejdash za "BG" kolelo, sled kato imash 1600lv?
[/quote]

Защото съотношението цена/качество в общия случай е по-добро.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Чет Май 06, 2004 6:24 pm

специален поздрав с
ftp://free.techno-link.com/screamBoy/Mu ... ver%20(mix).mp3

що не изредиме в някоя тема читавите бг колела в продажба и препоръчителната им употреба ?
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот MAN6 » Съб Май 08, 2004 2:33 pm

[quote="xtr"]

[quote="MAN6"]
e takowa chudo kato kolelo za wsichko NQMA!
[/quote]

така си е...
[quote]
smisyl da se obsyjda- NQMA!
[/quote]

аха.
[quote]
chitawo kolelo(ot tezi deto se sglobqwat w bg)- NQMA!
[/quote]

не си прав... има си читави колела и все повече ще има. [/quote]

az pyk sym siguren che na pochti wsqko moje do 3 skundi da mu se nameri dostatychno dobyr nedostatyk ;) (dori i na DODGE-ovete)
[quote][quote]
P.S.: zashto izobshto se oglejdash za "BG" kolelo, sled kato imash 1600lv?
[/quote]

Защото съотношението цена/качество в общия случай е по-добро.
[/quote]

e tuk weche totalno se obyrkah... zashto pyk reshi taka?

@nqkoi ot adminite- kefi me twa za ygyla, no koleloto prodyljawa da ne me kefi. btw wijdali li ste go na jiwo? az da...
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот КапитанПланета » Съб Май 08, 2004 6:58 pm

70 градуса са си екстра за предназначението на този байк. Маншон, като си го видял, кажи какво не ти е харесало де, нема да ти вадим думите с ченгел... :}):[:p]:B)::D:8D:
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Май 08, 2004 8:21 pm

Мда, ъгъл от 70 градуса наистина си е доста добре, аз съм с 65 и вчера стигнах до извода че май ми трябва по-широко кормило - адски нестабилно е на висока скорост по права линия ;)

Edit: колко й е хода на тази вилка с която е на снимката? Ако е 120-130мм... ех [:p]
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот КапитанПланета » Съб Май 08, 2004 9:03 pm

[quote="Windstream"]
... аз съм с 65 ...
[/quote]


[:0]... значи за теб посоката е само една - НАДОЛУ ;):8D:
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Май 08, 2004 10:23 pm

[quote="КапитанПланета"]

[:0]... значи за теб посоката е само една - НАДОЛУ ;):8D:
[/quote]

Това ще се направя че не съм го видял [:p] BTW днес на майтап се пробвах на един сипей и взех че го качих - вярно с много подскачане и буксуване, но все пак издрапах :D
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот MAN6 » Нед Май 09, 2004 10:30 am

[quote="КапитанПланета"]

70 градуса са си екстра за предназначението на този байк. Маншон, като си го видял, кажи какво не ти е харесало де, нема да ти вадим думите с ченгел... :}):[:p]:B)::D:8D:
[/quote]

emi nishto ne mi haresa(oswen pedalite). nqmah chestta da se kacha, no neshto ne mi wdyha dowerie...(kato rabota na zdnicata, zdrawina(pak tam) i t.n.) inache sa q dokarali na cwqt.. :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот КапитанПланета » Нед Май 09, 2004 10:49 am

[quote="Windstream"]

[quote="КапитанПланета"]

[:0]... значи за теб посоката е само една - НАДОЛУ ;):8D:
[/quote]

Това ще се направя че не съм го видял [:p] BTW днес на майтап се пробвах на един сипей и взех че го качих - вярно с много подскачане и буксуване, но все пак издрапах :D
[/quote]


Windstream, наистина е много остър този ъгъл при теб... Само разните DH Танкове се приближават до тази стойност, и то май без да я достигат.
Сега нямам възможност да обикалям по сайтове на производители за да сверявам, но оптималния челен ъгъл при различните дисциплини върви горе-долу така (говоря примерно де :D) :

DH : 66 - 68.xx
DJ/UA : 69.xx
Enduro : 69.5 - 70.5
XC : 70 - 71

Мисълта ми е, че твоя байк при такъв ъгъл (65 градуса) ще е стабилен само на наклон, и то бая голуем :D. Нe можеш ли малко да намалиш хода :I:D:8D: ?
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Нед Май 09, 2004 4:36 pm

@КапитанПланета
Уфф, това за ъглите го знам... обаче рамката ми си е за ХС (даже модела й е Ascent, в другия случай щеше да е Descent ;)) и нормален челен ъгъл докарва само с вилка до 100мм. Suntour-чето на 95 примерно много добре й пасваше, но повече ход е по-добре... онзи сипей дето вчера го изкачих след това реших и да го спусна и тъкмо се бях набрал надолу и влетях в някакъв плитък канал. Аз олита не умея, не можах и да го скоча (твърде късно го видях) и в резултат буквално го прегазих. След това се върнах да го рагледам... еми с 100мм вилка полета през кормилото ми беше почти неизбежен :xx(: Ограничаването на хода по принцип не е проблем, само че нови хидравликите не ми се правят пак (мързел), а и си е осакатяване на вилката...

Все повече се замислям за някакъв damper, Hopey-тo засега ми е извън бюджета, но тия от пистарките също ми се виждат подходящи... :D
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Предишна

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта