Z1 FR - 2004 vs Z1 DROP-OFF II - 2004

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот velco » Вто Юли 13, 2004 9:00 pm

[quote="TOYAGA"]
SPV определено не е за тоя кюп, драги ми velco...
[/quote]

Съвсем определено е и за кюпа "climbing efficiency", драги ми TOYAGA ...
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Вто Юли 13, 2004 9:49 pm

[quote="velco"]

[quote="TOYAGA"]
SPV определено не е за тоя кюп, драги ми velco...
[/quote]

Съвсем определено е и за кюпа "climbing efficiency", драги ми TOYAGA ...
[/quote]


Въпросът с "подобряването на катеренето" или както ти предпочиташ да го наричаш "climbing efficiency" драги ми англофоне, има поне три основни аспекта:

1. Оптимизиране на геометрията на велосипеда (чрез вариране на хода/travel adjustment)
2. Оптимизиране на работата на вилката/задното окачване (чрез намаляване на резонансните ефекти/"клатенето"/"bobbing"-а)
3. Намаляване на теглото на велосипеда/карача (чрез ограничаване на пасивните/неокачените/ротиращите маси)

Досега проведените по темата дискусии определено засягаха първия аспект и от такава гледна точка системата SPV и еквивалентните й от гледна точка на преследвания краен ефект Tеrra Logic, Brain, ProPedal, HVR и Albert Plus не са за "този кюп".

Фактът, че Marzocchi предпочитат да реализират промяната на хода по хидравличен път, засягащ пряко амортизационната система на вилката, не променя принципно нещата.

Що се отнася до конструктивността на твоята забележка от чисто практическа гледна точка, не мисля, че би могъл да споделиш каквото и да било адекватно мнение по който и да било от трите аспекта поради най-елементарна липса на практически опит.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Вто Юли 13, 2004 10:39 pm

[quote="Alien"]

Добре де, явно въобще не съм наясно с тези заключващи системи. Какво точно прави, примерно, ECC5. Ако разбирам правилно там, където се настройва, има 5 възможни позиции. На първата вилката си е с максимално ход, с нормален rebound. На следващите позиции вече rebound -a се "забавя", като на последната позиция, него въобще го няма. Демек ако както вилката си е на 130 мм. ход ти включиш ECC5 на последната позиция и сгънеш вилката до долу, тя ще си остане така. Така ли е? :?: А на ETA по същия начин, но когато я натиснеш до долу тя ще си върне 30 мм от хода. Нали не бъркам? Но ако е така, какво общо има Ю-търн -а? С него просто можеш да намалиш хода до 80 мм. (с това променя ли се rebound -a) и това не виждам как променя действието на хода на вилката. pls explain
[/quote]


С риск да нагазя дълбоко в територията на експертите по жабарските вилки, бих казал следното по въпроса.

ECC5 и ETA ползват един и същи принцип на работа - "заключват"/блокират вилката в частично или напълно сгънато състояние посредством частично или пълно блокиране на връщането на вилката (rebound-a) с частично или пълно затваряне на отворите/проходите в елементите, през които протича хидравличната течност.

От такава гледна точка предположенията са ти абсолютно верни. Разликата между двете системи е, че ECC5 е "по-изисканата", многостепенна система, която се ползва при топ-продукти с пневматични пружини като Marathon SL и Z1 FR SL/Z150 FR SL, а ЕТА е по-достъпната "дискретна"/on-off система, използвана при модели със стоманени пружини като Marathon S, MX-серията и Z150 FR. И за да не бъде съвсем "дискретна"/on-off система, на дъното на патрона, блокиращ вилката в сгънато състояние при ЕТА, има една малка пружинка, осигуряваща остатъчен ход от 30 мм, способен напълно да обира сътресенията при катерене.

Съмнявам се да съм направил груби грешки в обясненията, но поне знам, че има кой да ме коригира адекватно...;)

Също така се надявам да съм ти бил полезен
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот velco » Вто Юли 13, 2004 11:22 pm

[quote="TOYAGA"]
[quote="velco"]
[quote="TOYAGA"]
SPV определено не е за тоя кюп, драги ми velco...
[/quote]

Съвсем определено е и за кюпа "climbing efficiency", драги ми TOYAGA ...
[/quote]

Въпросът с "подобряването на катеренето" или както ти предпочиташ да го наричаш "climbing efficiency" драги ми англофоне, има поне три основни аспекта:

1. Оптимизиране на геометрията на велосипеда (чрез вариране на хода/travel adjustment)
2. Оптимизиране на работата на вилката/задното окачване (чрез намаляване на резонансните ефекти/"клатенето"/"bobbing"-а)
3. Намаляване на теглото на велосипеда/карача (чрез ограничаване на пасивните/неокачените/ротиращите маси)

Досега проведените по темата дискусии определено засягаха първия аспект и от такава гледна точка системата SPV и еквивалентните й от гледна точка на преследвания краен ефект Tеrra Logic, Brain, ProPedal, HVR и Albert Plus не са за "този кюп".

Фактът, че Marzocchi предпочитат да реализират промяната на хода по хидравличен път, засягащ пряко амортизационната система на вилката, не променя принципно нещата.

Що се отнася до конструктивността на твоята забележка от чисто практическа гледна точка, не мисля, че би могъл да споделиш каквото и да било адекватно мнение по който и да било от трите аспекта поради най-елементарна липса на практически опит.
[/quote]

Препоръчвам ти по-широк поглед върху света - това, че дискусията се е въртяла предимно около един клас технологии не означава, че дискусията е била за тях - по-скоро тя не е стигнала все още до останалите.

Също така може би е убягнало от вниманието ти, че не съм се опитвал да споделям мнение по въпроса за SPV.

Да отбележим също, че моето споменаване на Manitou Minute и SPV е далеч по-конструктивно от упоритите ти опити за заяждане със скромата ми личност.

А също така бъди сигурен, че имам богат опит с точка 3.:D

И кога стана циганин, кога ти почерня г..а.:nono:
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Вто Юли 13, 2004 11:49 pm

ama kvo se obqsnqvate velko ili toyagaga ili koito

tuka da ne e policiq ili tam kvoto se setite ,kazvate nesto ,pak kak vi razberat ,ako ne te razberat tehen problem







RELAX
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 14, 2004 8:19 am

@ velco

[quote]Препоръчвам ти по-широк поглед върху света[/quote]


Спести си препоръките относно чуждия мироглед.

[quote]...това, че дискусията се е въртяла предимно около един клас технологии не означава, че дискусията е била за тях - по-скоро тя не е стигнала все още до останалите.[/quote]


Тва с хвърляне на боб или с гледане на кафе го реши?

[quote]Също така може би е убягнало от вниманието ти, че не съм се опитвал да споделям мнение по въпроса за SPV.[/quote]


КЛАСИФИКАЦИЯТА на нещо в дадена категория/тема е определен израз на мнение за неговите качества/функции

[quote]Да отбележим също, че моето споменаване на Manitou Minute и SPV е далеч по-конструктивно от упоритите ти опити за заяждане със скромата ми личност.[/quote]


Отново произволни допускания, базирани на неадекватно самомнение...

[quote]А също така бъди сигурен, че имам богат опит с точка 3.[/quote]


Похвално и перспективно, имайки предвид, че беглите ми впечатления сочат безкрайно широко поле за действие в тази насока...

[quote]И кога стана циганин, кога ти почерня г..а.[/quote]


Драги ми velco, аз отдавна съм негър...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Сря Юли 14, 2004 9:40 am

[quote="Alien"]

Добре де, явно въобще не съм наясно с тези заключващи системи. Какво точно прави, примерно, ECC5. Ако разбирам правилно там, където се настройва, има 5 възможни позиции. На първата вилката си е с максимално ход, с нормален rebound. На следващите позиции вече rebound -a се "забавя", като на последната позиция, него въобще го няма. Демек ако както вилката си е на 130 мм. ход ти включиш ECC5 на последната позиция и сгънеш вилката до долу, тя ще си остане така. Така ли е? :?: А на ETA по същия начин, но когато я натиснеш до долу тя ще си върне 30 мм от хода. Нали не бъркам? Но ако е така, какво общо има Ю-търн -а? С него просто можеш да намалиш хода до 80 мм. (с това променя ли се rebound -a) и това не виждам как променя действието на хода на вилката. pls explain
[/quote]


ама нали точно това казвах вчера - U-Turn не променя работата на вилката - както xtr също каза всички реглажи си работят нормално и хидравликата също. ЕТА заключва вилката в сгънато положение, тоест не може да се говори за каквато и да е работа на rebound damping-a (в десния крак). Когато заключиш вилката с ЕТА, ти на практика я сгъваш и нагнетяваш пружините и въздушните камери, но тя стои заключена. Не се сгъва докрай естествено, остават няколко сантиметра до пълно сгъване на хидравликата, но не могат да се използват заради компресията. и се получава истински lockout - ни нагоре, ни надолу. и затова добавиха една пружинка под хидравликата за да има поне някакво движение на краката, да се обират малки неравности при катеренето. но хидравликата си стои заключена.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Сря Юли 14, 2004 9:43 am

[quote="TOYAGA"]
Съмнявам се да съм направил груби грешки в обясненията
[/quote]


С право се съмняваш ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 10:03 am

[quote="TOYAGA"]
@ velco
[quote]Препоръчвам ти по-широк поглед върху света[/quote]

Спести си препоръките относно чуждия мироглед.
[/quote]

Обикновено го правя, ама като ти гледам писанията, такова съчувствие ме напада, че не мога да се сдържа да не помогна, поне със съвети...
[quote]
[quote]...това, че дискусията се е въртяла предимно около един клас технологии не означава, че дискусията е била за тях - по-скоро тя не е стигнала все още до останалите.[/quote]

Тва с хвърляне на боб или с гледане на кафе го реши?
[/quote]

Вече уточнихме, че ти си врачката ...
[quote]
[quote]Също така може би е убягнало от вниманието ти, че не съм се опитвал да споделям мнение по въпроса за SPV.[/quote]

КЛАСИФИКАЦИЯТА на нещо в дадена категория/тема е определен израз на мнение за неговите качества/функции
[/quote]

Пълни глупости. Класификацията била мнение. Освен това "класификация" виждаш само ти, без съмнение полагайки огромни усилия. Това, което аз виждам е съвет към човека да обърне внимание на още една вилка и на още една техниология. Съвсем на място в тази тема, както е очевидно от отговора "сега ще видя".
[quote]
[quote]Да отбележим също, че моето споменаване на Manitou Minute и SPV е далеч по-конструктивно от упоритите ти опити за заяждане със скромата ми личност.[/quote]

Отново произволни допускания, базирани на неадекватно самомнение...
[/quote]

Отново въздух под налягане ...
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Сря Юли 14, 2004 10:09 am

Велко и Тояга - трябва ли да ви напомня че настоящата тема е за вилките на Марцоки: моля пренесете личната си дискусия някъде другаде :}):
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 10:16 am

[quote="Windstream"]

Велко и Тояга - трябва ли да ви напомня че настоящата тема е за вилките на Марцоки: моля пренесете личната си дискусия някъде другаде :}):
[/quote]

@all - TOYAGA:
Извинявайте :(, не трябваше въобще да му обръщам внимание ...
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Юли 14, 2004 10:23 am

[quote="velco"]
Вече уточнихме, че ти си врачката ...
[/quote]


абе от известно време се чудя как да класифицирам ТЕБ - сега ми просветна - щом TOYAGA e врачката, ти няма кой друг да си освен Архитекта...

та, драги ми Велко... балансирай малко уравнението... stay :cool: :8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 14, 2004 12:16 pm

[quote="Windstream"]

Велко и Тояга - трябва ли да ви напомня че настоящата тема е за вилките на Марцоки: моля пренесете личната си дискусия някъде другаде :}):
[/quote]


Държа да заостря вниманието ти върху факта, че казах немалко неща по същество в настоящата тема. С което не правя изключение от правилото, а просто го потвърждавам.

За разлика от мен колегата velco както обикновено се придържа строго към бръщолевенето на врели-некипели - дейност, която аз както обикновено нямам намерение да толерирам по какъвто и да било начин.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 14, 2004 12:37 pm

@ velco

[quote]Това, което аз виждам е съвет към човека да обърне внимание на още една вилка и на още една техниология. Съвсем на място в тази тема, както е очевидно от отговора "сега ще видя".[/quote]


Дрън-дрън! Въпросният човек търси FR-вилка, а ти го насочваш към модел, подчертано предназначен за Enduro/AM. Що за поредна глупост?

Ако искаш да насочиш вниманието му към технологията SPV, то в гамата на Мanitou има достатъчно на брой по-подходящи за търсеното приложение продукти, разполагащи с тази система... Но не, velco остава верен на себе си и държи да мултиплицира собственото си невежество!

Sorry @ ALL, но нямам намерение да наблюдавам безучастно изявите на подобни мултипликационни герои...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 1:55 pm

[quote="TOYAGA"]
Дрън-дрън! Въпросният човек търси FR-вилка, а ти го насочваш към модел, подчертано предназначен за Enduro/AM. Що за поредна глупост?
[/quote]

Насочвам го към модел, за който имам основания да смятам, че щe му свърши работа. Бъди сигурен, че както аз, така и той можем да четем какво са написали и AnswerProducts и Marzocchi за предназначението на вилките.

bestbg:
Да се доуточня: имах предвид Manitou Minute [b]1:00[/b].

[color=red]Edit:[/color]
[i]All Mountain/Freeride (AM/FR):
Дисциплини, при които общия наклон обикновено е надолу, но не липсват и изкачвания. Включват преминаването на препятствия (корени, камъни и естествените неравности на терена) с ниска или средно висока скорост, както и малки скокове с подходящи попивки.[/i]

Ако смяташ, че това достатъчно добре описва твоя стил на каране (или какъвто ще бъде той след като си вземеш F5-тицата), то, по мое скромно мнение, имаш сериозно основание да включиш горепосоченото Manitou в групата на разглежданите вилки.
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 14, 2004 3:22 pm

Последното няма да го коментирам, за да не повтарям вече казани неща... И най-вече защото всеки във форума може не само да прочете [i][b]"какво са написали и AnswerProducts и Marzocchi за предназначението на вилките"[/b][/i], но за разлика от velco може и да проумее написаното...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 3:42 pm

Възражения по същество, уважаеми г-н Точилка, възражения по същество. Достатъчно кухи словоизлияния.:nono:
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Юли 14, 2004 3:43 pm

[quote="velco"]

[quote="TOYAGA"]
Дрън-дрън! Въпросният човек търси FR-вилка, а ти го насочваш към модел, подчертано предназначен за Enduro/AM. Що за поредна глупост?
[/quote]

Насочвам го към модел, за който имам основания да смятам, че щe му свърши работа. Бъди сигурен, че както аз, така и той можем да четем какво са написали и AnswerProducts и Marzocchi за предназначението на вилките.

bestbg:
Да се доуточня: имах предвид Manitou Minute [b]1:00[/b].

[color=red]Edit:[/color]
[i]All Mountain/Freeride (AM/FR):
Дисциплини, при които общия наклон обикновено е надолу, но не липсват и изкачвания. Включват преминаването на препятствия (корени, камъни и естествените неравности на терена) с ниска или средно висока скорост, както и малки скокове с подходящи попивки.[/i]

Ако смяташ, че това достатъчно добре описва твоя стил на каране (или какъвто ще бъде той след като си вземеш F5-тицата), то, по мое скромно мнение, имаш сериозно основание да включиш горепосоченото Manitou в групата на разглежданите вилки.

[/quote]


Велко, не се намесвам с спора, но само да попитам - ти някога карал ли си FR?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 3:57 pm

[quote="bikerider"]
Велко, не се намесвам с спора, но само да попитам - ти някога карал ли си FR?
[/quote]

:offtopic:
Ако ме питаш дали съм карал като общия наклон обикновено е бил надолу, но се са липсвали изкачвания и карането е включвало преминаването на препятствия (корени, камъни и естествените неравности на терена) с ниска или средно висока скорост, както и малки скокове с подходящи попивки, да, карал съм. Разбира се, скоростта е била по-скоро ниска и скоковете съвсем определено са били малки и с подходящи попивки.

[color=red]Edit:[/color] И да ви напомня, че в значителна степен съм убеден, че bestbg по-скоро се интересува от възраженията срещу Minute 1:00, отколкото от това колко гола вода е velco. Така че по същество ...
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 14, 2004 5:22 pm

[quote="velco"]

Възражения по същество, уважаеми г-н Точилка, възражения по същество. Достатъчно кухи словоизлияния.:nono:
[/quote]


Невменяеми господин velco,

от момента, в който за пореден път ми се набихте в очите с войнстващата си посредственост и очевидно непреодолимото си желание непременно да изпъкнете с липсата на елементарни познания, говоря САМО по същество. В интерес на истината въобще не се учудвам, че не сте го забелязали...

Все пак ще проявя още веднъж пословичната си любов към животните и ще се опитам да преодолея непоклатимото Ви дебелоочие, хвърляйки светлина върху следните два СЪЩЕСТВЕНИ момента:

1. Възраженията срещу Minute 1:00 по отношение на употребата й за фрийрайд са отразени:
а/ в официалната актуална препоръка на Мanitou, класифицираща Minute 1:00 категорично в раздела "Trail/Enduro" - БЕЗ какъвто и да било намек за "Secondary Use" във FR-областта.
b/ в историята на разработката и идеята зад Minute. Ако беше поне малко светнат в MTB-областта, щеше да знаеш, че Minute бе разработвана паралелно и бе вградена серийно за първи път в Giant VT - ОТЯВЛЕН представител на новата вълна на Enduro/Trail/AM-велосипедите, които нямат нищо общо с понятието FR и се нуждаеха именно от характеристиките и технологиите на вилките Minute, за да позволят съчетанието от подобен ход, подобна липса на bobbing и подобно тегло.
c/ в настоящото състояние и бъдещото развитие на гамата на Manitou - в нея си има линия Scareb за XC/Marathon, Black за XC/леко Enduro, Minute за XC/Enduro, ще има Nixon за т.нар. "Long Travel Enduro"/лек FR, има си Sherman за Enduro/FR/XFR/DJ и си има Dorado за DH/FR/XFR.
d/ в техническите и функционални характеристики на Minute 1:00, които сравнени с тези на класическа вилка за FR от типа на споменатите Sherman, Z1 FR и прочие, биха навели и третокласник в помощно училище на мисълта, че между двете неща няма нищо общо и вероятно са предназначени за различни неща...

Мога да продължа по ТОВА същество още доста дълго, задълбавайки се в подробности, за които вие, невменяеми velco, никога не сте подозирали, но мисля да прекратя общуването си с Вас, тъй като това пренеприятно занимание просто не заслужава употребеното за целта време.

2. Въпросът [i][b]"колко гола вода е velco" [/b][/i] отдавна не интересува никого, тъй като отдавна е намерил своя отговор...

В заключение ще отбележа само, че изявления от типа на "в значителна степен съм убеден, че по-скоро...", "имам основания да смятам, че щe му свърши работа...","Ако смяташ, че това достатъчно добре описва..." и разни други бози от този род са твърде близо до дефиницията на "кухи словоизлияния", за да Ви дават каквото и да било право да употребявате подобна квалификация по адрес на чуждо изказване.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Сря Юли 14, 2004 5:57 pm

[quote="velco"]

[quote="bikerider"]
Велко, не се намесвам с спора, но само да попитам - ти някога карал ли си FR?
[/quote]

:offtopic:
Ако ме питаш дали съм карал като общия наклон обикновено е бил надолу, но се са липсвали изкачвания и карането е включвало преминаването на препятствия (корени, камъни и естествените неравности на терена) с ниска или средно висока скорост, както и малки скокове с подходящи попивки, да, карал съм. Разбира се, скоростта е била по-скоро ниска и скоковете съвсем определено са били малки и с подходящи попивки.

[color=red]Edit:[/color] И да ви напомня, че в значителна степен съм убеден, че bestbg по-скоро се интересува от възраженията срещу Minute 1:00, отколкото от това колко гола вода е velco. Така че по същество ...
[/quote]


чудесно, мерси, исках просто да разбера твоята дефиниция за FR. край на офтопика, извинявам се на останалите.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 6:03 pm

[quote="bikerider"]
чудесно, мерси, исках просто да разбера твоята дефиниция за FR. край на офтопика, извинявам се на останалите.
[/quote]

А, това не е моя дефиниция, взел съм я от www.ram-bikes.com . Лично аз дефиниции не правя, аз си вземам колелцето и карам и бутам и нося и малко ме интересува в какъв стил го правя.
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот velco » Сря Юли 14, 2004 6:22 pm

Излагате се, г-н Тояга ... :nono:

Искам да Ви обърна внимание, че спорът дали Minute 1:00 е подходяща или не за FR, както и нечията хипотетична препоръка относно употребата му за тази цел е изцяло продукт на собственото ви въображение. Разбира се, Вие сте добре дошъл да ме опровергаете с подходящите [b]цитати[/b].

Ако все още Ви е трудно да го разберете, ще Ви го обясня в прав текст:

Смятам, че Minute 1:00 е подходяща (не непременно единствената такава) за начина на каране на bestbg, за който начин имам основание да правя обосновани предположения, които, бидейки предположения, са причина за честата уптреба на условно наклонение, която Вие неправилно оприличавате на "кухи словоизлияния".
:paperba: Proud member of the "Brown Paper Bag Team(tm)"
velco
 
Мнения: 1807
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 6:12 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот КапитанПланета » Сря Юли 14, 2004 6:50 pm

Ауе, как не ви писнА да се дърляте бе ееей... Цялата тая работа с коуелата е да ни направи живота по-вълнуващ и интересен, да си правим кефа и прочее, а вие само си образувате нерви. Никой не печели от това освен сеирджиите може би. Стана ясно че сте от несъвместими зодии, проблем в това няма - няма да се жените я. Като се върна от Родопите ше ви напраа игнор лист, дотогава може просто да не се четете, и готово. Гарантирам повишаване на доброто ви настроение.
Споровете са хубаво нещо (нали в спора се ражда боя - атракцията е гарантирана), но лично предпочитам споровете тип Did vs Hlebarka.
<hr noshade size="1">
Поздрав с :
[url=http://rack7.free.evro.net/AntXXX/Naked%20Angels/Naked%20Angels-%20(April)%20%20Thursday%2002-Margarita%20Peichinska.avi]Маргарита Пейчинска тества Драгомир Дизел[/url]
[img]http://gunev.com/bike/fun/18.gif[/img]
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bestbg » Сря Юли 14, 2004 7:53 pm

мерси мерси... няма нужда обаче да се карате :)

нещо се спрях и на модела Z150FR

[url]http://www.jensonusa.com/store/product.aspx?i=FK703A22#[/url]

и ще може ли да ми кажете нещо повече за нея?
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот F1-MAN » Сря Юли 14, 2004 9:22 pm

Z150 сигурно е доста хубава. Все пак е TOP вилката на MARZOCCHI за FR. Въпросът е дали ходът няма да й дойде малко много на F5. Ram FR го дават за до 150мм, ама Драг-а не знам дали ще поеме толкова. Обаче в България със сигурност няма да я намериш за 700лв, а поне за 1000(в БАС е 1400). Аз бих си взел Z1FR, главно заради цената, а и заради теглото, ако не се лъжа е по-лека поне с половин килограм.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Сря Юли 14, 2004 10:26 pm

[quote="КапитанПланета"]

Ауе, как не ви писнА да се дърляте бе ееей... Цялата тая работа с коуелата е да ни направи живота по-вълнуващ и интересен, да си правим кефа и прочее, а вие само си образувате нерви. Никой не печели от това освен сеирджиите може би. Стана ясно че сте от несъвместими зодии, проблем в това няма - няма да се жените я. Като се върна от Родопите ше ви напраа игнор лист, дотогава може просто да не се четете, и готово. Гарантирам повишаване на доброто ви настроение.
Споровете са хубаво нещо (нали в спора се ражда боя - атракцията е гарантирана), но лично предпочитам споровете тип Did vs Hlebarka.
<hr noshade size="1">


Поздрав с :
[url=http://rack7.free.evro.net/AntXXX/Naked%20Angels/Naked%20Angels-%20(April)%20%20Thursday%2002-Margarita%20Peichinska.avi]Маргарита Пейчинска тества Драгомир Дизел[/url]
[img]http://gunev.com/bike/fun/18.gif[/img]

[/quote]




nemoga da vida nisto:bawling:
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот КапитанПланета » Сря Юли 14, 2004 10:38 pm

[quote="axelmax"]
nemoga da vida nisto:bawling:
[/quote]


Ами или нямаш достъп до фрии еврото, или си под 18 години :B)::o):D.
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bestbg » Чет Юли 15, 2004 6:32 am

http://rack7.free.evro.net/AntXXX/Naked%20Angels/ -&gt; теглиш онва дет пише маргарита .... и гледаш... посредата некъде е с един Драгомир ;)
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот axelmax » Чет Юли 15, 2004 11:22 am

@капитане -на 21 съм ,а за фрее .ежро,нет -от там тегля за по 500-600к ,незнам защо неме допуска:liplick:

@бест бг-абе момче ти не беше ли на 15 години и гледаш такива работи ,не те е срам:santa::santa: ,а мерси за линка :)
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

ПредишнаСледваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта


cron