[quote="velco"]
Вземам съображенията ти с най-голямо внимание
[quote="bikerider"]
Аз гласувам за IH 7.3:
1. Има по-голям standover следователно ще ти е по-спокойно за некои части от тялото.
[/quote]
ОК, макар че не ми се струва риска да е различен при двете рамки.
[/quote]
Риска е различен за мен при падане върху рамката и напред, освен само надолу. Плавната извивка на IH може и да ти спести някой друг грам болка
[quote="velco"]
[quote]
2. Задницата е монолитна и няма движение на seatstay спрямо chainstay, тоест би трябвало да е по-здрава от тази на МръснатаЧанта.
[/quote]
Съгласен съм и с това. Все пак трябва да се отбележи, че:
a) аз едва ли съм/ще стана най-големия аграр в историята на Transition Bikes и едва ли ще достигна нивото на Kevin и Kyle (
http://www.transitionbikes.com/Gallery.cfm)
b) общото мнение от форумите и review-тата на
www.mtbr.com е, че DirtBag е rock-solid.
c) и най-сериозния аргумент
http://www.transitionbikes.com/CrashReplacement.cfm с други думи, ако си счупя задния "триъгълник", за $175+транспорт в една посока ще ми го заменят, независимо как и защо съм го счупил, цитирам, "for any reason (and we really do mean "any" reason)"
[/quote]
а) не става дума дали си аграр или не, а че монолитната задница се суче по-малко странично. демек ще губиш по-малко сила при въртене нагоре.
б) с review-та не се спори, макар че е трудно да се извади обща преценка. явно си си харесал ПрашнатаТорба (Коко така добре ли е?

:beer:), така че не се опитвам да те разубедя, само изтъквам подробности.
в) трудно ми е да си представя, че IronHorse нямат crash replacement policy.
[quote="velco"]
Имам предвид, че с такава гаранция производителите просто са сигурни в качеството на продукта си.
[/quote]
За качеството никой не спори - то е очевадно дори от снимка.
[quote="velco"]
[quote]
Също така мисля, че ще въртиш по-лесно със железния кон, защото main pivot-а на МръснатаЧанта е доста ниско над средното и няма да е над линията на веригата при (да кажем) плоча с 36 зъба, тоест опъна на веригата ще се стреми да сгъва задницата.
[/quote]
Разчитам на шока, които е Romic D, с "Reactor Valve Technology" (хехе).
[/quote]
Не бих разчитал само на шока, щото окачването може много да помогне. сега съм с висок main pivot и когато въртя без да натискам надолу задницата не помръдва освен от препятствия. и това не зависи от шока.
А специално за Romic: зад "Reactor Valve Technology" се крие най-обикновен lo/hi реглаж на смекчаването.