Omraza ili Priqtelstvo

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот Rankor » Съб Юни 18, 2005 12:20 am

[quote="TOYAGA"]

Aaaa, не! Как така без мене тука бе ЕЕЕЕЕЙ!

Специален поздрав към Zozka с [i]Stefan Raab featuring Gerhard Schrоеder[/i]

[b][size=200]Ho' mir mal ne Flasche Bier [/size][/b]

Hol mir mal ne Flasche Bier sonst streick ich hier und schreibe nicht weiter! - Nen ordentlichen Schluck!

Refrain:

Hol mir ma ne Flasche Bier, Flasche Bier, Flasche Bier, Hol mir ma ne Flasche Bier
Flasche Bier, sonst streick ich hier. Hol mir ma ne Flasche Bier, Flasche Bier,Flasche Bier,
Hol mir ma ne Flasche Bier , Schluck, Schluck, Schluck!

Hol mir ma ne Flasche Bier, Flasche Bier,Flasche Bier, Hol mir ma ne Flasche Bier ,
Flasche Bier, sonst streick ich hier.
Hol mir ma ne Flasche Bier, Flasche Bier,Flasche Bier, Hol mir ma ne Flasche Bier ,
Schluck, Schluck, Schluck!

Lalalalaalalalalala...

[2 mal Refrain ]

А за всички останали фенови на Gerstensaft-a и Reinheitsgebot-a,

[color=red][size=200][b]НАЗДРАВЕ!!![/b][/size][/color]

:beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer:

[/quote]

[size=200]Zum Wohl[/size] TOYAGA!:clap::beer:
Best Winds!
Rankor

Рейтинг: 1705

Мнениеот Marzocchi » Съб Юни 18, 2005 8:34 am

[size=200][/size]поздравявам всички със six feet under the day the dead walked :hbang2::hbang2::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::beer::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk:
[color=red][/color] ХА НАЗДРАВЕ
АКО СЕ ОГЛЕДАШ ОКОЛО СЕБЕ СИ ЩЕ ВИДИШ МНОГО НЕЩА.
Marzocchi

Рейтинг: 1200

Предишна

Назад към Архив