как да предпазим шока от продънване

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

как да предпазим шока от продънване

Мнениеот brokicho » Пон Апр 17, 2006 8:14 pm

взех си манитоу 4way обаче не съм много на ясно с настроиките искам да го направя по "твърд" за да не се продънва лесно но в същото вереме да не загуми отзивчивостта си ако разбирасе е възможно знам че ако твъде много увеличим налянето може да "гръмне"
Само да добавя че пружината е 550 либри
Моля, извинете ме за допуснатите правописни грешки!
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот layne » Пон Апр 17, 2006 8:21 pm

Каква ти е рамката и колко тежиш?
Това са двата главни фактора.
Не е толкова яко да караш , колкото гадно е да не караш!
"Всичко е консуматив!"
www.ram-bikes.com
layne
 
Мнения: 865
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Дек 24, 2004 8:47 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот brokicho » Пон Апр 17, 2006 8:30 pm

RAM AM тежа 60-62(максимум) сложил съм шока на дубките с които рамката прави 155мм ход
Моля, извинете ме за допуснатите правописни грешки!
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот marshall__ » Пон Апр 17, 2006 8:40 pm

Отпред на преливника има една голяма червена врътка (освен вентила за налягането), наподобяваща болт с външен шестогран. Когато го натегнеш по посока часовниковата стрелка, намаляваш обема на преливника и в последствие последната част от хода на шиша се втвърдява (става прогресивен). Когато врътнеш в обратната посока, правиш последната част от хода на шиша по-линеен.
Естествено тези неща се правят с препоръчаното минимално налягане в камерата. Другите настройки предполагам са ясни..
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот layne » Пон Апр 17, 2006 8:44 pm

marshall__
Ок де,ама дали 550 либри ще са добре за неговите килограми?
Нека C_Mo да каже. :)
Не е толкова яко да караш , колкото гадно е да не караш!
"Всичко е консуматив!"
www.ram-bikes.com
layne
 
Мнения: 865
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Дек 24, 2004 8:47 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот brokicho » Пон Апр 17, 2006 8:49 pm

marshall__ аз знам за тази опция на амортесьора но когато го пробвах днес тои го правеше наистина по труден за продънване но и забаяче скоростана на връщане(ме ме е страх да не би създам твъде малко пространство в камерата и по този начин да го гръма
само да уточня не карам и не се оптва да дропя да не говорим за без попивка иначе шока е нов и може би ще трбвя малко време да се разработи и тогава да се донастрои вие какво ще кажете
Моля, извинете ме за допуснатите правописни грешки!
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот layne » Пон Апр 17, 2006 9:05 pm

А с моя(6-way) го настройвах след 2-то сериозно каране на Витоша.
Не е толкова яко да караш , колкото гадно е да не караш!
"Всичко е консуматив!"
www.ram-bikes.com
layne
 
Мнения: 865
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Дек 24, 2004 8:47 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот brokicho » Пон Апр 17, 2006 9:46 pm

момчета мерси за отзивчивостта аз ще продължа разработката и когато това стане на 100% мисля чи ще успея да го настроя според моя начин на каране
Моля, извинете ме за допуснатите правописни грешки!
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта