Mod na DoT ?

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Mod na DoT ?

Мнениеот phipe » Пон Апр 24, 2006 7:11 pm

Хора споделяйте опит кои как си е модвал Drop Off Triple-a :) защото само легенди се носят за предобрянето на тия вилки. Ако някой има опит да каже и с какво масло като вискоситет и колко ml кара :) 10 x predvaritelno !
All In The Name Of Riding Free!
phipe
 
Мнения: 323
Рейтинг: 1252
Регистриран на: Вто Май 06, 2003 7:53 am

Re: Mod na DoT ?

Мнениеот bikerider » Пет Дек 15, 2006 2:26 pm

Ако искаш да караш DH, тоест бързи участъци с дребни и средни препятствия най-добре забрави за игра с вискозитети и прочие и си купи вилка с DH хидравлика.

Ако не искаш да караш DH, сподели как искаш да караш и какво не ти харесва сега.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот screamBoy » Нед Дек 17, 2006 10:19 pm

марцоки я определят като вилка за freeride
ето инфо от мен
оригиналното масло е 7.5W - вилката е отвратителна с него, карах го цяла седмица докато успея да си взема друго
1 цикъл (сменям масло 2 пъти годишно, т.е. веднъж на сезон) карах с Valvoline 5W и в двата крака около 240мл, компресия 0 (т.е. изпуснат въздух в най-разгънато положение), работи бвано и за дори малко по-високи скорости вилката не става, на Бегемот без заден шок (разбирай със пружинка само)
----------------------------------------
2 цикъла карах с 2.5W Motorex 200-210мл в левия крак и без масло в десния, компресия 0, на същото колело но със заден шок DNM - става, макар и пак да е малко бавна
----------------
1 цикъл на SS HT в същата конфигурация - бавна и генерално не ми харесва
----------------
за тези 3 цикъла съм срещал хора да ми казват че това е единствения работещ DOT на който са попадали, така че слуховете може да са тръгнали от тук
----------------------------------------
от около месец и нещо карам с 5W IGOL 210мл в левия крак + 0W Motul 220-230мл в десния, леко отрицателна компресия и смених едната пружина с мека 130 от RST - имаше ги във Веломания по 14.50 и взех последната; за сега не съм се качвал горе, само из града - усеща се по-добре
----------------------------------------
карам скоростен FR, съответно по-малко ме интересува как се държи при големи единични препятствия (примерно скоци) и много повече да поема малки и средни препятствия на средна и висока скорост
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот screamBoy » Нед Дек 17, 2006 10:28 pm

Motorex e отлично за целта и много евтино - 18лв/литър, не разяжда семерингите, не се пени
Igol и Motul са много скъпи (игола е 31лв мотула 25, по спомен), игола е червен и се опасявам че ще ми преебе нещо, но само това намерих :((((
ситуацията с маслата е безумна, само с частите е по-зле !!

Мотула е в много евтина опаковка, знам че често се продават негови 'ментета' но не намерих друго 5W масло така че и това не се знае стока ли е, Игола е поне в контейнер с разтегателен преливник, та може да е оригинално

Motorex-а е в различна опаковка и дори да не го бях взел от Мотобум пак щях да съм сигурен че е оригинално масло - намериш ли такова масло взимай и не се колебай ни за секунда
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот screamBoy » Нед Дек 17, 2006 10:36 pm

ах да ибааа тия стари датииии
нз, дано влезе в употреба :(
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот bikerider » Пон Дек 18, 2006 9:19 am

стари, не стари - да те светна, че в Мотул има добавка против триене - казва се esther, тоест има защо да е по-скъпо от Моторекс, защото смазва два пъти по-добре от Моторекс.

А DoT както и казах по-нагоре няма да заработи както вие искате, щото shim-stack-овете и са изчислени предимно за скокове, демек за Shady - бум, тряс и готово.

Ако ще и -5w да сложиш пак няма да работи както искаш, тоест да се спускаш с нея. Те хората са си написали за какво е предназначена...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот screamBoy » Пон Дек 18, 2006 10:57 pm

съвсем съгласен, не съм притежавал по-добра вилка, но съм се качвал на по-добри (две Z1 с HSCV, нисък и висок шивъри - пак с такова)
също и на множество по-лоши, дето въобще не стават
мода е с цел да се настрои възможно най-добре, което не значи че ще стане като с по-добра хидравлика, а просто че при определен тип каране ще дразни по-малко :)))

дано мотула е истински и да е такъв наистина, преди дни ми дойде в пощата листовка за някакъв голям магазин с неща на Мотул - в Овча Купел на обиколната бл.65 (по спомен) - и вътре имаше картинки на 2 линии масло за вилки, едната малко приличаше на това дето го купих

иначе спестявам за ST с RC2X, би трябвало тя да е ок :)))
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот bikerider » Вто Дек 19, 2006 10:52 am

screamBoy написа:при определен тип каране ще дразни по-малко :)))


Аз това го разбирам прекрасно, ама се чудя има ли смисъл - тва са вечни мъки. Тунинговаш с по-рядко/по-малко масло, караш, дойде ти апетита, почнеш по-агресивно да караш, вилката рита. Пак тунинговаш, пак се успокои положението, почнеш да караш още по-агресивно, вилката рита, сипваш още по-рядко масло и положението се оправя. Речеш да рипнеш от някъде, вилката се продънва заради рядкото масло. И пак се почва с обратен тунинг с по-гъсто/повече масло, вилката рита... омагьосан кръг.

Не ме разбирай погрешно, просто се чудя има ли смисъл да се купува вилка не по предназначение и после мъки и зорове да се докара до нещо, което просто не е.

Ма както и да е :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Stuny » Вто Дек 19, 2006 11:10 am

bikerider написа:
Не ме разбирай погрешно, просто се чудя има ли смисъл да се купува вилка не по предназначение и после мъки и зорове да се докара до нещо, което просто не е.

Ма както и да е :)


е не се ли сещаш какъв е смисъла , в момента drop off(SC) струва под 500лв , а Z1 над 1000 , освен това не всеки ще направи разлика и ще има нужда от перфектната вилка
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот bikerider » Вто Дек 19, 2006 3:02 pm

Това ми е ясно, все пак живея в България :)
А цената на N тунинга? Масло, проби, нерви, време, псувни по адрес на "скапаната вилка"? Да не би да е малко?

За толкова пари толкова. Моля не ме разбирай и ти погрешно, аз само подчертавам, че колкото и да се тунингова DO за друга употреба, резултататите ще са мизерни и винаги ще има компромис. Не спирам никого да я купува, нито отричам качествата й.

В края на краищата screamBoy го каза "в момента спестявам" - това е за мен по-разумния вариант. Всеки си избира сам за себе си.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта