В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.
Здравейте. Днес както си карах и по едно време гледам единият болт който захваща кобилицата за рамката го нямаше .. незнам как е станало просто първата ми реакция беше да обиколя няколко от по-големите железарии но не успях да намеря такъв болт, а не ми се вярва да има било то в бас или веломания ... понеже идеите ми се изчерпаха се обръщам към вас за помощ и се надявам да има начин да се намери такова болтче.
Забравих да кажа че рамката е RAM FR AC 2003 въпреки че не е много от значение, а въпросното болтче е ето това:
Много просто. Щом имаш поне един болт за мостра - носиш го на някой средно кадърен стругат, който ще ти го извърти за 20-ина минути и няма да ти вземе много...
Надявам се, че диаметъра на шпилката съвпада с вътрешния диаметър на лагера, т.е. няма луфт между двата елемента. И като съвет само- скъси шпилката или навии гайките така че левия край да не стърчи толкова драстично.:agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Ако под кобилицата имаш резба, разкараи я тази ос. Намери си болт, който в края няма резба. Резбата ще ти изпили кобилицата или втулката, която е набита в нея (ако има таква). В случай, яе намериш такъв болт и се окаже, че частта от него, която е без резба е прекалено дълга, сложи шайби.
Еми вижте сега ... шпилката си има резба но е точно по диаметър и мисля че е добре ... другото което се получи добре беше това че гайките са от тея със силикон вътре и нали са с кръгла главичка отгоре и ако забелязвате съм обърнал гайките и така самата гайка оплътннява като оригиналния болт
Имам същото рамче (поне така мисля, че е съшото) и е копувано втора ръка.При мен единя болт като си го купих беше чисто нов а другия по-стар затова мисля че е сменян, но не съм сигурен!Ако искаш мога да питам старата собственичкадали го е сменияла, и ако го е сменияла от къде го е намерила.
Имам предчувствие че тая шпилка ще ти прави проблеми,най-добре си направи същия болт на стругар или потърси от някъде:angel2:,но определено според мен трябва да я махнеш:nono:
Защо? Какви щети може да станат? Иначе може да потърся такива болтове или на стругар да ги дам но се си мислих че е добър варянт ... просто перфектно си уплатни, а и какжо като е шпилка? Тя пак си е здрав носещ елемент
Еми това че в частта която е вътре при фтулките/лагерите има резба.Доколкото съм забелязал тази резба при триенето/натиска който се създава при сгъването за задницата може да доведе до луфт заради "гребенчетата" на резбата.И аз нямам особено големи познания,но доколкото съм чувал знам че на такова място най-добре е да си е плътен болта:beer:
Ми незнам,предполагам че може и самата дупка в кобилицата тогава да се развали нещо,знам ли:I
Просто знам че при такъв случай е по-добре всичко да е плътно.Като гледам оригиналния болт също е направен така-там където е дупката е плътен май,а вече където се навива "гайката" си има резба и е направен така че като се завие в нея всичко да е плътно...Виж и аз не разбирам много, но предполагам че така трябва да е...:bouncy::thumb:
А споерд мен именно в БАС имат такива болтове и то колплект за цялата рамка все пак иди да провериш може да ти изнамрят нещо
[/quote] Добре ще се разходя но в момента съм малко зает и така или иначе колелото не го карам много така че ще изчака няколко дена