boXXer-team-2004-za6to spaikva

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

boXXer-team-2004-za6to spaikva

Мнениеот monstr dsl » Сря Окт 11, 2006 9:39 am

:banghead:NE MOGA DA RAZBERA Z6TO TAZI VILKA IMA TAKIVA PROBLEMI-NEZNAM NA DRUG DALI E PRAVILA TAKA NO E UZASNO--ETO I PROBLEM4ETO-KATO q natisne6 rqzko da zgazi6 ne6to-burdyr naprimer spira v edin moment sqka6 e svur6il hoda no nee!!tova stava na 7-8cm hod.ne moga da ucelq pravilnite nastr. na low&high speed compr.ak0o nqkoi gi znae-HEEELP.
monstr dsl
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 7:44 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Сря Окт 11, 2006 1:57 pm

За spike-ването е писано доста, само че за друг модел - Boxxer Ride. Прочети насам-натам, из ЧЗВ например. Ползвай и търсачката. Междувременно може някой и тук да ти отговори, макар че с тая грамотност, с която си написал въпроса си, може и да не срещнеш голям ентусиазъм...
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот mih » Чет Окт 12, 2006 5:38 am

@Admin
предполагам имаш предвид Boxxer [b]Race[/b], познат и под звучното "Хавтобус"?;):)
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот monstr dsl » Чет Окт 12, 2006 6:18 am

[color=beige][size=67]Sory,sled HEADBANGERA ima6e txt no se e izgubil neide...boXXera ne e race a taem-az sum mu 1st OWNER.predstavi si 4e sliza6 ot trotoar,isi iznese6 tezesta napred-v tozi moment vilkata bukvalno zakovava,tova stava na nqkukuv mizeren hod ot 7-8cm tolkova e silen udara 4e se 4uva rotora na spir.kak zvuni.sled kato iz4etoh ROCK SHOX.COM edinstvenoto koeto moga do rodq e da smenq ednata pruzina s bqla. az sum 64kg-isum s 2 YELLOW springs.v leviq krak sum s2.5w motorex a drugiq e s 10w.obadete nqkvo OIL su6to taka za R>S>poneze s tva nee mnoo dobre.interesuvat me i nastroikite na compresiite- low&high speed no dosega sum probval po4ti vs-ki varianti i problema si go ima.THANKS predvaritelno za otdelenoto vreme za 4etene na moite gluposti no trqbva da napravq ne6to po vuprosa 6toto ako ti kaza kolko$sum dal trqbva da ima pone 300-400mm hod:bawling:[/size][/color]
monstr dsl
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 7:44 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот zero knowledge » Чет Окт 12, 2006 7:15 am

[quote="monstr dsl"]

sled kato iz4etoh ROCK SHOX.COM edinstvenoto koeto moga do rodq e da smenq ednata pruzina s bqla. az sum 64kg-isum s 2 YELLOW springs.
[/quote]

Правилно, 2 жълти е за много по-тежки хора.
[quote]
v leviq krak sum s2.5w motorex a drugiq e s 10w.
[/quote]

След като си чел, трябвало е да видиш, че за десния крак се препоръчва 2.5w или 5w. Но в никакъв случай повече от 5w. Спайкването, което усещаш, идва точно от десния крак.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот monstr dsl » Чет Окт 12, 2006 7:37 am

[color=beige][size=67]dosega be6e s 5w i razlikata e FASTER REBOUND no uzasa ostava.dosega se rovih v faq i namerih temata za moq problem no mai re6enie nqma puk itam stava vupros za RACE,a TEAM-a go izkarvat OK koeto pri men suvsem ne e taka.probvah i focusa s dupkata na COMPR.damper-a fabri4no e 2mm-napravih q 3mm no.... :banghead: su6to taka 2-te pruzini li da smenq ili ednata[/size][/color]
monstr dsl
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 7:44 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Чет Окт 12, 2006 7:52 am

[quote="monstr dsl"]
probvah i focusa s dupkata na COMPR.damper-a fabri4no e 2mm-napravih q 3mm no.... :banghead:
[/quote]


Трябвало е да започнеш с пружините преди да пипаш каквото и да е по хидравликата. Сега ако сложиш подходящите пружини може да се окаже, че няма да имаш достатъчно compression damping.

Смени си пружините на първо място и тогава донагласи нещата с вискозитета.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Чет Окт 12, 2006 10:03 am

[quote="mih"]

@Admin
предполагам имаш предвид Boxxer [b]Race[/b], познат и под звучното "Хавтобус"?;):)
[/quote]


Баш него имах предвид, целих, целих и па не уцелих! :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот monstr dsl » Пет Окт 13, 2006 6:51 am

[color=beige][size=67]daite ideq kakva trqbva da e poziciqta na ^high speed comression adjusting rod^ demek malkata plastmaska koqto se dvizi UP&DOWN.predpolagam 4e tq ima golqm prinos za ne6ta6tiqta mi.ako uveli4a high speeda kvo stava i ako q namalq su6to.kato se uveli4ava"adjusting rod-a"otiva nagore i zapu6va otvor4etata koito sa okolo nego a nadolu gi otvarq.kakva e optimalnata pozicia za6toto mislq 4e tazi nastr. se pravi 1-put. ....[/size][/color]
monstr dsl
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 7:44 pm
Местоположение: Bulgaria


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 89 госта