Моля за помощ

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Моля за помощ

Мнениеот Димитър Вергиев » Пет Окт 27, 2006 8:57 pm

Значи от зад съм с В-брейк деоре с барадини накладки нови и с лостче авид фр 5 и випроса ми е следния накладките минават на милиметри от шината даже леко се опират и от лошчето съм опънал жилото почти до край но все пак имам голям ход в лошчето какво да направя?:dunno:
skype-vektor4o7
Местонахождение:Пловдив
E-mail:[email protected]
http://www.vbox7.com/play:20e60ad9
Димитър Вергиев
 
Мнения: 944
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Вто Юли 18, 2006 11:02 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Nymphetamine » Пет Окт 27, 2006 9:59 pm

Врътни млако врътките на лостчета, за да опънеш по-добре и по-нежно жилото.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот bluskanie » Пет Окт 27, 2006 11:15 pm

Отзад на едната челюст на спирачката има едно винтче, което затяга жилото. Отвий винтчето. Стисни с ръка двете челюсти на спирачката, така че да опрат хубаво в борда на шината. Изтегли жилото, така че да няма накъде вече. Затегни леко винтчето, така че жилото да се приплъзва, но да не е хлабаво. Но не стягай докрай още. Не пускай двете челюсти. Сега е време да провериш лостчето... натисни леко лостчето и спри в тази позиция на лостчето, в която искаш спирачката да спира. Когато го разбереш... пускаш лостчето внимателно и затягаш винтчето на жилото яко, но не прекалено. Пускаш двете челюсти и излизаш да пробваш какво си направил ;)Става лесно и бързо...
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот klmn » Съб Окт 28, 2006 12:58 am

А има ли вариант да не си сложил накладките как требва,демек предната част почти да опира в шината,а задната да е по-далече?
Слагаш ги разхлабени,регулираш спрямо шината-накладката да "залепне" (тук най-добре е някой да помага)стискаш здраво за да не мърдат и затягаш с шестограМа.:)
Некви 100 грама ми се въртят..:spin:
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот Stuny » Съб Окт 28, 2006 9:38 am

На мен това че калодките за на милиметр[b]и[/b] от шината и въпреки това опират ми говори , че шината е крива. Изправи я , и настрой калодките да са още по близо.
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот did » Съб Окт 28, 2006 11:48 am

абе в сайта нямаше ли статия как се настройват такива спирачки?
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Ozzie » Съб Окт 28, 2006 8:07 pm

Абе то че има- има. Ама не му обяснвай ти на майната. Той е състезател. Все пак има мИдал- 3-то място в дисциплина ХС, юноши младша възраст в състезание по "Данхил", но явно механиците му са му показали червен картон, та сега се мъчи с някакви безобразни V-образни спирачки.:D
@Вергиев- до тук имаш всички отговори който ти трябват да си настроиш спирачките.:agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот SIRIUS » Съб Окт 28, 2006 8:32 pm

Ако искаш хода на спирачката да е малък натчгаш жилото на макс от лостчето после от винтчето на спирачката и от там издърпваш малко жилото и вече за финната настройка колко да са далече гумичките от каплата си ги настройваш от самите винтчета дето се захващат калодките! :beer: Ае успех! :beer:
SIRIUS
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Чет Апр 13, 2006 7:35 pm
Местоположение: Bulgaria


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта