внимание с масло за вилки IGOL

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

внимание с масло за вилки IGOL

Мнениеот screamBoy » Чет Юни 21, 2007 10:26 pm

темата не е въпрос, а по-скоро информация

значи карам мартзоки и съм пробвал масла Valvoline, Motorex, Motul, IGOL
и се усещам задължен да споделя какво ми се случи при последната смяна на масло (завчера)
последния период (сменям на 4-5-6 месеца) карах с Мотул 2,5В в левия крак и ИГОЛ 0В в десния, общо-взето ми връщаше мааалко бавно, затова реших сега да сложа ИГОЛ 0В и в двата крака
сипах в левия, завих и вилката блокира - много насича и твърд ход и то се сгъваше около 3см, и се чуваше някакъв удар и колкото и да я насилвах не щя да се сгъва повече ... отварям, вадя пружините, шайбичките - данеби някоя шайба да е накриво или нещо такова, сгъвам я като не е затворена - еми сгъва се, доста бавно и грозно но се сгъва - хубаво, затварям я - пак блокира - пак отварям, отсипвам малко от маслото, затварям - блокира
третия път отворих и махнах едната пружина, затворих - ми блокира

реших че проблема е в маслото

оставих да се цедят капчиците около час и нещо, данеби да е останало и да се е смесило и пресекло нещо (при смяна обикновено изцеждам 15-20мин) и сложих мотул 2.5в и в двата крака и работи по-добре (гладко и мазно) от когато беше с 0в в единия крак, сега тук някой ще каже че то маслото като е за смяна вилката се държи гадно, да, обаче се усеща много много по-добра, просто е фрапиращо, връща по същия начин но се сгъва неимоверно по-добре (плавно и изглажда повече), а уж 0В както си го представям трябва да позволява по-бързо сгъване

значи всичките масла са за мотоциклетни сиреч с отворена баня, на игол-а специално пише че е и за офроуд и за рейс приложение, знам ли
струва 25лв литъра, в една метална цилиндрична туба - прилича на туба за боя само че е по-висока и чучурчето се вади като на повечето кутии за масло
препоръчвам ако ще взимате такова масло да внимавате

сега имам около половин литър и не смея да го сложа, въпреки че в десния крак си карах с такова няколко месеца без проблеми
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот codename47 » Пет Юни 22, 2007 11:04 am

това за всички вилки на марцоки с отворена баня ли се отнася или само за твоя модел, кой е той бтв?
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот screamBoy » Пет Юни 22, 2007 8:05 pm

хидравликата е SSV и в двата крака - Z1 Drop-Off Triple - 04 ако не се лъжа
с такава хидравлика са по-старите Drop-Off, JuniorT и разни други, но тези се срещат малко повече у нас
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта