Bashring 44 zb

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Bashring 44 zb

Мнениеот GOA » Съб Сеп 04, 2004 1:24 pm

Напоследък имам някакво неистово желание да скчам по пейките, но съм тревожлив за кубелите. Сегашният ми bashring е пластмасов и учудващо здрав, пък и доста го пазя, но след няколко пейки/дънера ще му видя касовата бележка. Веднъж при опит да прескоча дънер огънах един метален ринг и курбелите пак се отпечатиха.
Какъв bashring бих могъл да си взема (от къде), който ДА НЕ ПАЗЯ ? Най-големият венец ми е с 42 зъба и не се разглобява (Shimano Acera) пък и НЕискам да го махам и заменям с ринга. Искам и за камънаци да става, за сега те са ми най-голямата страст.
Downhill by car.
Лопа ти прожината на амортесиора.

|-|
Аватар
GOA
 
Мнения: 732
Рейтинг: 1637
Регистриран на: Пет Окт 24, 2003 11:56 am

Мнениеот gladstone » Съб Сеп 04, 2004 4:11 pm

Ami ima edin Bashring vuv BAS na Truvativ za 66lv deto e dosta stabilen, ima i edin za 38lv na Hristo Smirnenski 60. I dvata sa se za 42T.
gladstone
 
Мнения: 831
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Юли 07, 2004 11:08 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Сеп 04, 2004 7:11 pm

@GOA
Ами като не ти се разглобяват курбелите как ще го захванеш тоя баш-кръг? Всички които съм виждал досега се захващат именно за "паяка" просто защото той е много по-здрав от плочтите на венците... Ти като си с нитове къде ще го сложиш? Разбира се има и друг модел баш-пазачи които се захващат към рамката и за тях няма значение колко венеца караш и дали са разглобяеми, виждал съм на Kore такова нещо, преди няколко дни гледах в еВау и някакви други от същия тип, само че идея си нямам дали може да си ги намериш в БГ :xx(:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот gladstone » Съб Сеп 04, 2004 7:32 pm

A moje6 i da si zavari6 edna izvita truba otdolu na ramkata koqto da star4ki pove4e ot venzite :D:D Vijdal sum X-ove s podobna samodelna protekciq.
gladstone
 
Мнения: 831
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Юли 07, 2004 11:08 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот BuxpeH » Съб Сеп 04, 2004 8:08 pm

[quote]Най-големият венец ми е с 42 зъба и не се разглобява (Shimano Acera) пък и НЕискам да го махам и заменям с ринга.[/quote]
[quote]Напоследък имам някакво неистово желание да скчам по пейките[/quote]
[quote]Искам и за камънаци да става, за сега те са ми най-голямата страст.[/quote]

Нещо в тия три работи не ми се връзва...
BuxpeH
 
Мнения: 464
Рейтинг: 1695
Регистриран на: Пон Юли 14, 2003 12:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Съб Сеп 04, 2004 9:09 pm

[quote="GOA"]

баш-ринга се хваща на средния венец с 4 рапидки (които естествемо могат да се заменят с бол'чета). Виждал съм такива метални, но мнооооого вятър работа.
[/quote]

Ха, това хич даже не е башринг, това си е просто предпазител за крачолите да не ти се навират между веригата и венеца. Защо не може да се ползва като башринг - ами точно защото се захваща за венеца, той си е доста податлив на усукване. Истинските башрингове се монтират с по 4-5 10мм болта към паяка на курбела точно защото той обикновено е доста масивен и може да понесе много повече натоварване от който и да е венец. Т.е. това дето ти го търсиш няма да го намериш никъде просто защото не се произвежда, а не се произвежда защото освен добър вид полза за курбелите ти от него НЯМА!

Дали ти трябва 42Т плоча зависи и от касетата отзад, стандартните са с най-малък венец 11Т, което в комбинация с 34Т плоча отпред ти дава предавка около 3:1 - повече от достатъчно за скоростно придвижване от т.А до т.В (особено ако успееш да поддържаш и каданса над 60rpm). Между впрочем аз в момента съм само с една 28Т плоча отпред (голямата е прекалено голяма, средната се износи) и макар и малка за спускане, за нормално градско и all-mountain каране според мен тя си е доста добре. Само дето трябва сам да й правя башринг, че всичките ми опити да намеря такъв със 110мм BCD засега са напразни :xx(:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот F1-MAN » Съб Сеп 04, 2004 9:38 pm

Те и мойте са Acera, ама се разглобяват, няма никъде нитове по тях. Вярно че мойте не са с пластмасов обръч, ама модела трябва да е еднакъв.
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Пон Сеп 06, 2004 4:15 pm

твоите курбели, кои модел аcera сa:?:

защото моите са fc 340 и се раглабят напълно, а и твоите са маи тея
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот BuxpeH » Вто Сеп 07, 2004 1:15 pm

Оффф! Вчера ти бях писал надълго и нашироко, ама нещо не се е постнало. Ще трябва да го напиша пак :V:.
Та ти не си ме разбрал, ама то и аз бях много лаконичен :8D:. Нямах предвид, че проблема е в това, че големия ти венец е 42з. Моя е и 44 даже. Но ти искаш да скачаш с Асера по камъни и пейки и изрично НЕискаш да го сменяш. Значи ти сам си си изяснил, че ти трябва защита за голямата плоча и ти казаха, че онова пластмасонвото не е нищо подобно. Курбелите ти не се разглобяват, и съответно голямата ти плоча не е от плътните, за които всъщност също се произвеждат bash-ring-ове :eek3: Това не ми се връзва! Ти или ще си ги смениш сега, докато ти е още здрав венеца и можеш да ги продадеш да вземеш някой лев, или ако искаш си потроши зъбите отдолу, карай си после няколко месеца на две плочи, докато събереш пари за нови, вече със сваляеми плочи, и тогава спокойно можеш да ги изхвърлиш... Ако иначе ставаше, то всички на Витоша щяхме да караме с Асери с башрингове, нали,;) защо ми беше да давам луди кинти за Truvativ и Chainguard иначе :thumb:. Освен това не съм виждал никога башринг за 3 плочи, но може и да има.:dunno:
Виж ако искаш си направи сам с дупки на съответните места, но прецени първо какви са тези, които се провадат (около 8-12мм плексиглас или алуминий?) и дали можеш да си направиш такова нещо.
Иначе гарда се поставя на оста на касетата и се затяга от нея. Горе долу както [url=http://e-shop.screambikes.tobulgaria.info/popup_image.php?pID=287]този дерайльор[/url].После той има едни болтчета отзад, които се впиват в рамката. Няма дупки за тях. Просто ги затягаш р рамката, за да не зе завърти около оста при удар. :beer:
BuxpeH
 
Мнения: 464
Рейтинг: 1695
Регистриран на: Пон Юли 14, 2003 12:51 pm
Местоположение: Bulgaria


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта