Оффф! Вчера ти бях писал надълго и нашироко, ама нещо не се е постнало. Ще трябва да го напиша пак

.
Та ти не си ме разбрал, ама то и аз бях много лаконичен

. Нямах предвид, че проблема е в това, че големия ти венец е 42з. Моя е и 44 даже. Но ти искаш да скачаш с Асера по камъни и пейки и изрично НЕискаш да го сменяш. Значи ти сам си си изяснил, че ти трябва защита за голямата плоча и ти казаха, че онова пластмасонвото не е нищо подобно. Курбелите ти не се разглобяват, и съответно голямата ти плоча не е от плътните, за които всъщност също се произвеждат bash-ring-ове

Това не ми се връзва! Ти или ще си ги смениш сега, докато ти е още здрав венеца и можеш да ги продадеш да вземеш някой лев, или ако искаш си потроши зъбите отдолу, карай си после няколко месеца на две плочи, докато събереш пари за нови, вече със сваляеми плочи, и тогава спокойно можеш да ги изхвърлиш... Ако иначе ставаше, то всички на Витоша щяхме да караме с Асери с башрингове, нали,;) защо ми беше да давам луди кинти за Truvativ и Chainguard иначе

. Освен това не съм виждал никога башринг за 3 плочи, но може и да има.
Виж ако искаш си направи сам с дупки на съответните места, но прецени първо какви са тези, които се провадат (около 8-12мм плексиглас или алуминий?) и дали можеш да си направиш такова нещо.
Иначе гарда се поставя на оста на касетата и се затяга от нея. Горе долу както [url=http://e-shop.screambikes.tobulgaria.info/popup_image.php?pID=287]този дерайльор[/url].После той има едни болтчета отзад, които се впиват в рамката. Няма дупки за тях. Просто ги затягаш р рамката, за да не зе завърти около оста при удар.
