Чудно ми е...

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Чудно ми е...

Мнениеот TOYAGA » Пон Сеп 27, 2004 3:15 pm

...защо никой не коментира тва?

SRAM Corporation and Truvativ are pleased to announce that today (24.09.2004) SRAM has signed a Definitive Agreement to purchase Truvativ. The transaction is expected to close by mid October.

Stan Day, the President of SRAM said, "Truvativ is a great company with a remarkable track record of growth and innovation. SRAM is excited to bring the Truvativ Team and products into our organization. Cranksets and bottom brackets complete SRAM's drivetrain product line."

Micki Kozuschek, the President of Truvativ said: "Truvativ was at a crossroads to either
make a complete drivetrain ourselves or team up with SRAM. I am excited that we now have a complete drivetrain and all the necessary human and financial resources to make it the best in the industry. Great products will be coming your way."

Truvativ headquarters will remain in San Luis Obispo, California, as SRAM's product development arm for cranksets and bottom brackets. In the future it may take on additional development activities. Micki Kozuschek will lead the Truvativ organization as General Manager responsible for product development, sales and marketing. Truvativ's factory in Taichung will continue to be the manufacturing location for cranksets. It will continue to be led by Gary Peng. There will be no transaction related layoffs.

There will be no changes to Truvativ order processing or customer service for this model year. We will be linking order processing and customer service for SRAM and Truvativ for the 2006 model year. The specific changes will be will be announced at the Taipei show.

The integration goals for the two companies include:
1. SRAM to support Truvativ's MY06 product introductions and sales efforts as led by Micki.
2. Centralize customer service and order processing by June 1, 2005.
3. Focus on product line coordination for MY07.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Lubo » Пон Сеп 27, 2004 3:34 pm

Не си прав преди няколко дена Persenk писа по тая тема , но просто не се разгоря спор.....не ми се търси темата но я четох 100%
Е по-зле не може да стане ... Може, може
Аватар
Lubo
 
Мнения: 644
Рейтинг: 1720
Регистриран на: Съб Юни 07, 2003 8:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пон Сеп 27, 2004 3:46 pm

...чудно ми е защо никой не КОМЕНТИРА... и защо НЕПРЕМЕННО трябва да се РАЗГАРЯ СПОР ми е чудно, но тва е друга тема...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пон Сеп 27, 2004 4:16 pm

[quote="TOYAGA"]

...чудно ми е защо никой не КОМЕНТИРА...[/quote]


Е какво има да се коментира? :crap: Всичко е от ясно по-ясно - горко на потребителите...

Edit: добър подпис :^:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот dimodi » Пон Сеп 27, 2004 4:52 pm

[quote="bikerider"]


Е какво има да се коментира? :crap: Всичко е от ясно по-ясно - горко на потребителите...[/quote]

Аз не загрях кое му е толкова "горко"-то... защо мислиш така :?:
Аватар
dimodi
 
Мнения: 156
Рейтинг: 1267
Регистриран на: Пон Юни 14, 2004 6:04 pm
Местоположение: София - Младост

Мнениеот jokata » Пон Сеп 27, 2004 8:23 pm

[quote="bikerider"]

Е какво има да се коментира? :crap: Всичко е от ясно по-ясно - горко на потребителите...[/quote]

[b]bikerider[/b], можеш ли да дадеш конкретни примери за влошаване на качеството на AVID (стига бе, т'ва е невъзможно :8D:) или RockShox, откакто последните станаха притежание на SRAM?
Интересно ми е да разбера дали има подобен случай, понеже лично аз досега не съм чел/чул, но не съм и търсил кой знае колко. :dunno: И то поради субективни причини, но това е съвсем друга тема, която касае единствено мен.

Нима смяташ, че подобно поглъщане/обединяване би могло да се коментира напълно еднозначно, т.е. с отрицателен знак? Според мен - не. За някои неща може би да, за други не... Но лично мен ме съмнява, че сме изправени пред някакъв апокалипсис. :peace: ;)
Човек без идея е като риба без велосипед.
Аватар
jokata
 
Мнения: 299
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Авг 30, 2003 11:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Вто Сеп 28, 2004 9:06 am

естествено, че е по-добре малките компании да са си самостоятелни, всеки ако се поразмисли ще разбере защо.
но законите на "капитала" позволяват една по-голяма фирма да погълне по-малка такава доста лесно, особено при финансови затруднения на втората.
"Truvativ was at a crossroads to either
make a complete drivetrain ourselves or team up with SRAM"
- силно ме съмнява това да е причината за поглъщането...
@jokata,
примерите за Avid все още не са изпробвани, за да се коментират.
моят коментар е лишеното от всякакво въображение название (или по-скоро "начисляване" ;-)) на класовете, което SRAM са прехвърлили от техните продукти към новите модели на Avid. типично по хамерикански - за да не се бъркаме с некви думички, дайте да им сложим цифри, като на улиците, по-лесно се запомнят от повсеместно-необразованите северно-американски потребители все пак.
дано новият нисък клас на Avid не прилича на ниските класове на SRAM. че наистина ще си е за срам...
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот C_Mo » Вто Сеп 28, 2004 10:34 am

[quote="mih"]

"Truvativ was at a crossroads to either
make a complete drivetrain ourselves or team up with SRAM"
- силно ме съмнява това да е причината за поглъщането...
@jokata,
примерите за Avid все още не са изпробвани, за да се коментират.
моят коментар е лишеното от всякакво въображение название (или по-скоро "начисляване" ;-)) на класовете, което SRAM са прехвърлили от техните продукти към новите модели на Avid. типично по хамерикански - за да не се бъркаме с некви думички, дайте да им сложим цифри, като на улиците, по-лесно се запомнят от повсеместно-необразованите северно-американски потребители все пак.
дано новият нисък клас на Avid не прилича на ниските класове на SRAM. че наистина ще си е за срам...
[/quote]

Имайки предвид ръста на TruVativ през иминалите години такова обяснение е съвсем логично, а финансовата мощ на SRAM определено ще влее още свежа кръв в R&D на компанията (не че в момента им липсва, ама повече не е излишно).

Относно номерирането... Avid одавна са си номерирани ;)

Повече по въпроса по-късно.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Сеп 28, 2004 11:54 am

[quote="jokata"]

[quote="bikerider"]

Е какво има да се коментира? :crap: Всичко е от ясно по-ясно - горко на потребителите...[/quote]

[b]bikerider[/b], можеш ли да дадеш конкретни примери за влошаване на качеството на AVID (стига бе, т'ва е невъзможно :8D:) или RockShox, откакто последните станаха притежание на SRAM?
Интересно ми е да разбера дали има подобен случай, понеже лично аз досега не съм чел/чул, но не съм и търсил кой знае колко. :dunno: И то поради субективни причини, но това е съвсем друга тема, която касае единствено мен.

Нима смяташ, че подобно поглъщане/обединяване би могло да се коментира напълно еднозначно, т.е. с отрицателен знак? Според мен - не. За някои неща може би да, за други не... Но лично мен ме съмнява, че сме изправени пред някакъв апокалипсис. :peace: ;)
[/quote]


Еднозначно - не, разбира се. Но минусите ми се струват повече в дългосрочен план.

Конкретни примери - Boxxer Race. За Avid тепърва предстои да видим.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Вто Сеп 28, 2004 12:48 pm

[quote="bikerider"]

[quote="jokata"]

[quote="bikerider"]

Е какво има да се коментира? :crap: Всичко е от ясно по-ясно - горко на потребителите...[/quote]

[b]bikerider[/b], можеш ли да дадеш конкретни примери за влошаване на качеството на AVID (стига бе, т'ва е невъзможно :8D:) или RockShox, откакто последните станаха притежание на SRAM?
Интересно ми е да разбера дали има подобен случай, понеже лично аз досега не съм чел/чул, но не съм и търсил кой знае колко. :dunno: И то поради субективни причини, но това е съвсем друга тема, която касае единствено мен.

Нима смяташ, че подобно поглъщане/обединяване би могло да се коментира напълно еднозначно, т.е. с отрицателен знак? Според мен - не. За някои неща може би да, за други не... Но лично мен ме съмнява, че сме изправени пред някакъв апокалипсис. :peace: ;)
[/quote]


Еднозначно - не, разбира се. Но минусите ми се струват повече в дългосрочен план.

Конкретни примери - Boxxer Race. За Avid тепърва предстои да видим.
[/quote]


Сега аз да попитам - какво имаш КОНКРЕТНО предвид като недостатък за Boxxer Race ? ( нямам намерение да инвестирам в тази вилка, но ми е интересно какво точно те притеснява )
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Вто Сеп 28, 2004 1:15 pm

Хм, в дългосрочен план МЕН ЛИЧНО мноо ме кефи тва, че SRAM не купиха FSA или Rаce Face, a именно Truvativ...:cool:

Пак в тази връзка някак си ми се струва, че скоро няма да чуем от новия конгломерат НЕЩО ПОТРЕСАЮЩО в high-end-сегмента...;)

От друга страна си мисля, че SRAM малко се увличат в стремежа си да докара нещата до full range по отношение на конвенционалния drivetrain. Струва ми се, че така МОЖЕ БИ биха могли ЕВЕНТУАЛНО да погъделичкат монопола на Shimano в някакъв трудноопределим по обем и локация средно до висок сегмент от пазара, но това ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е ОНЗИ сегмент от пазара, в който падат ГОЛЕМИТЕ МАНГИЗИ - същия, в който се води битка за окомплектоване на бракмата на бай Лоу Енд от Гуангджоу, както и на возилата на още към половин милиард от неговата черга...:xx(:

В същото време ми се чини, че прекаленото вторачване и напъване на SRAM в областта на гореспоменатия конвенционален drivetrain може да доведе до остро късогледство в някои други неконвенционални области. Същите, които напоследък се считат за перспективни и чието неглижиране може да изяде нечия глава в high-end-сектора...

Та така...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Вто Сеп 28, 2004 1:26 pm

[quote="MOD"]
Сега аз да попитам - какво имаш КОНКРЕТНО предвид като недостатък за Boxxer Race ? ( нямам намерение да инвестирам в тази вилка, но ми е интересно какво точно те притеснява )
[/quote]


Не се изразих прецизно - нямах предвид конкретни недостатъци, които да пречат на работата, но съм с такива наблюдения, че качеството спада. Естествено, това е лично мое впечатление и 100% има хора :D, които ще оспорят това. Така или иначе, това са малко или много недоказуеми неща, затова не претендирам за изчерпателност и/или достоверност.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Вто Сеп 28, 2004 1:38 pm

[quote="TOYAGA"]

Хм, в дългосрочен план МЕН ЛИЧНО мноо ме кефи тва, че SRAM не купиха FSA или Rаce Face, a именно Truvativ...:cool:

Пак в тази връзка някак си ми се струва, че скоро няма да чуем от новия конгломерат НЕЩО ПОТРЕСАЮЩО в high-end-сегмента...;)

От друга страна си мисля, че SRAM малко се увличат в стремежа си да докара нещата до full range по отношение на конвенционалния drivetrain. Струва ми се, че така МОЖЕ БИ биха могли ЕВЕНТУАЛНО да погъделичкат монопола на Shimano в някакъв трудноопределим по обем и локация средно до висок сегмент от пазара, но това ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е ОНЗИ сегмент от пазара, в който падат ГОЛЕМИТЕ МАНГИЗИ - същия, в който се води битка за окомплектоване на бракмата на бай Лоу Енд от Гуангджоу, както и на возилата на още към половин милиард от неговата черга...:xx(:

В същото време ми се чини, че прекаленото вторачване и напъване на SRAM в областта на гореспоменатия конвенционален drivetrain може да доведе до остро късогледство в някои други неконвенционални области. Същите, които напоследък се считат за перспективни и чието неглижиране може да изяде нечия глава в high-end-сектора...

Та така...
[/quote]


Ред по ред съм напълно съгласен с нещата, както ги представяш.
Радвам че RaceFace не отнесе тоягата :D, но не би и могло да бъде, след като имаше по-евтина компания (Truvativ) на пазара, която вършеше работа на SRAM относно ОЕМ сегмента. Иначе... high-end... кога SRAM е инвестирал в high-end части? Единственото което мога да се сетя до момента са X.0 сериите. Та и на мен не ми се вярва скоро да се види нещо читаво SRAM-ско в high-end сегмента - все пак трудничко се върви в началото напред след merger, а и RaceFace и FSA не зяпат мухите...

Относно Шимано - еми иска им се на SRAM, работят в тая посока... пък да видим...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот koko » Вто Сеп 28, 2004 2:04 pm

Притеснително е дали sram ще го докара до голямо S:P или до него друго с s.Аз лично бих се радвал на 2 големи S;)
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Zozka » Вто Сеп 28, 2004 5:33 pm

[quote="mih"]

примерите за Avid все още не са изпробвани, за да се коментират.
моят коментар е лишеното от всякакво въображение название (или по-скоро "начисляване" ;-)) на класовете, което SRAM са прехвърлили от техните продукти към новите модели на Avid. типично по хамерикански - за да не се бъркаме с некви думички, дайте да им сложим цифри, като на улиците, по-лесно се запомнят от повсеместно-необразованите северно-американски потребители все пак.
дано новият нисък клас на Avid не прилича на ниските класове на SRAM. че наистина ще си е за срам...
[/quote]


Грешка, аз лично съм пробвал support отдела на Срам, в посока рекламация на дефектирал Avid и всичко мина не по мед и масло, а направо с вазелин и олио...адски доволен съм...засега
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот bikerider » Сря Сеп 29, 2004 10:17 am

[quote="Zozka"]

[quote="mih"]

примерите за Avid все още не са изпробвани, за да се коментират.
моят коментар е лишеното от всякакво въображение название (или по-скоро "начисляване" ;-)) на класовете, което SRAM са прехвърлили от техните продукти към новите модели на Avid. типично по хамерикански - за да не се бъркаме с некви думички, дайте да им сложим цифри, като на улиците, по-лесно се запомнят от повсеместно-необразованите северно-американски потребители все пак.
дано новият нисък клас на Avid не прилича на ниските класове на SRAM. че наистина ще си е за срам...
[/quote]


Грешка, аз лично съм пробвал support отдела на Срам, в посока рекламация на дефектирал Avid и всичко мина не по мед и масло, а направо с вазелин и олио...адски доволен съм...засега
[/quote]


E... би било адски тъпо от тяхна страна да прецакат support-a след merger, не мислиш ли? Всичко друго да работи малко кофти в началото го разбирам, ама точно support-а не могат да си позволят да го прецакат дори и временно ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта