[quote="ananke"]
Здрасти пичове,
За много години на всички, да не пукате гуми цяла година, да са ви здрави вилките и каските.
cheers!
Сега на проблема:
[color=blue]Как да накарам дъртия bomber да спре да пука.[/color] Отначало си мислех, че са чашките, но след консултация с гуру разбрах, че звука е от триенето на тръбите на вилката в короната. Пробвах разни трикове - смяна на маслото, почистване от събрани боклуци на мястото където тръбите влизат в короната, помпане на гумите до 7 атмосфери и т.н. нищо не помага.
Вилката пука и пращи като печка чудо.
Дайте някакви идеи плс.
[/quote]
Първо - за кой модел говорим?
После, Симо е прав - това не би трябвало да е проблем като здравина. Проблема е, че старите модели на Marzocchi тръбите са 0.1мм по-широки от короната, което при по-продължителна експлоатация и блъскане води до леко разлуфтване в короната, точно колкото да пука и скърца, но не и да застрашава сигурността. Това при новите модели го няма, защото тези 0.1мм, вече са 0.2мм, а има и промени в самата корона като площ на припокриване с тръбите.
Относно това какво може да се направи - на практика нищо, защото при монтажа тръбите се охлаждат с течен азот, за да се свият и се монтират в короната охладени, след което се разширяват на стайна температура и се самозаклинват в короната. Единственото решение е Loctite 638/648, но просто няма как да се нанесе вътре, защото няма как да се измъкнат безпроблемно тръбите от короната.
Все пак ако кажеш точния модел на вилката, може би ще мога да ти дам повече информация. Има шанс да пукат втулките в ботушите, както и сглобката на самите ботуши, ако е от онези стари модели.