Ти продължаваш да си говориш за ушенцето, аз за кобилиците. Вичко си тече постарому
Та ето малко се подготвих и заострих и съм готов вече да ви обясня с цифри излишека който виждам.
[img]http://free.bol.bg/buxpeh/manijata/demo8.jpg[/img]
Вижте как опорните реакции в случая когато силата F=1, а ефекта от дисковата спирачка съм го махнал, защото е поне с един порядък по-нисък от силата която предава главината. В кобилицата има сила 0.2 ,а в истинското окачване сили поне 10 пъти по-големи. А на снимката ясно се вижда, че тя е над 50% по-дебела.
иначе bikerider съвсем правилно е написал за нуждата от braketherapy

:agree::
[quote]Чаркът се използва за да раздели силите действащи на окачването от силите при спиране. Целта е да не си пречат тези два вида сили, което води до лоша работа на окачването при спиране...[/quote]
Но в нашия случай няма такова разделяне. Казах, че бегло прилича на Astrix-а, където тези елементи са съвсем тънки. И в Orange-а там се вижда същото. Дисковата спирачка си създава такова усилие за такава дебелина. Все като я гледам тая рамка и ми изглежда като подобие на рамка с кобилици, "просто със сменена позиция на шока", което може и да е по-ефектно, но не и по-ефективно. Специално за F1-MAN направих това още по-ефектно окачване..
[img]http://free.bol.bg/buxpeh/manijata/m3ka.jpg[/img]
Пък ако някой каже нещо от рода на "Аве спешълайзд не може да грешат, я виж пак!" много ще се изложи! Овчият инстинкт у хората притъпява бдителността им и им казва "Големите винаги са прави". Така са се породили монархията, тоталитаризмът и още куп антипрогресивни явления в историята, нали? И тези рамки ги проектират живи хора, които мисля, че малко са надценили дизайна си този път. А ако вие не се съгласите, вижте какво Demo 2006 могат да ви тупнат и няма да се замислите:
[img]http://free.bol.bg/buxpeh/manijata/SPECIALIZED%20BE%20COOL.jpg[/img]

:roll2::rofl::roll2::scared::eek::dunce::thumb: Ох, и аз много се смях на това, ама ще взема да го махна до един два дена, че...
@marshall__ сега ти черпиш.