Koi e po-po-nai?!? Metal_Psycho, Vanioo ili Hayes

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 3:20 pm

първо, мисля, че отново смесваш нещата.
това което наричаш водач се състои от две части: долен успокоител и горен успокоител/водач. успокоителите не са предназначени да обират хлабина във веригата, а както името им показва, предпазват от падане на веригата.

второ, според мен обтегач винаги е нужен, дори при singlespeed ако рамката няма механизъм за обтягане на веригата. ако си карал Балканче навремето може би ще си спомниш какво ставаше с веригата след достатъчно дълго каране.

иначе идеята на вътрешните скорости за мен е твърде далеч от веригата. първата идея е ТОТАЛНАТА нечувствителност на механизма към мръсотия. втората идея е ТОТАЛНАТА неуязвимост на превключващия механизъм - скрит е между спиците в тялото на главината, а не стърчи отдясно на рамката. Третата идея е много по-прецизното превключване на скоростите, както и не на последно място - липсата от необходимост да ВЪРТИШ за да превключиш. Едва ли има смисъл да обяснявам това каква стойност има за скоростните дисциплини, както и за катерене нагоре.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 3:37 pm

Мхм, да видим откъде да започнем....

@ M1010X

Тва дето го виждаш е ОБТЕГАЧ, не ДЕРАЙЛЬОР и служи само за опъване на веригата - не за нейното местене.

@ NovemberCharlie

Да, предните колони на прототипа SCC на Volvo (автомобилът няма нищо общо с всъдеходите, голям е колкото Golf) наистина бяха фермени
[img]http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokimes_ae/foto_big/ae_volvo_scc_05.jpg[/img]

с цел да се премахне мъртвия ъгъл при запазване на якостта на елемента. Тaка стигаме до въпросите на

@ bikerider

касаещи правилото KISS (за незапознатите - "Keep It Simple, Stupid!"). Аз още в началото казах, че именно фермата в задната част прави този велосипед тва, което е - произведение на Войтл, което може да се разпознае от десет километра. Това е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО важно от маркетингова гледна точка!

Друг е въпросът с прагматичността на CNC-фермата в конкретния случай. Лично според мен проблемът тук не е толкова в цената на направата (кобилицата примерно също е фрезована) или в здравината на фино изглеждащите детайли, а в наличието на множество ЗАВАРКИ и свързаните с тях проблеми с продължителността, прецизността и цената на ръчния труд. При недостатъчна прецизност всичко отива на кино, а оптималният вариант - цялостна CNC-ферма без заварки, не може да се плати с пари... От такава гледна точка Марто е прав за прекаленото усложняване, но пък една прецизно пресметната и изпълнена ферма изглежда безкрайно по-добре от формовани тенекии... Проблемът с "инженерната красота" и нейното място в реалния живот като цяло е доста сложен - ако не беше така, Votec нямаше да фалират с всичките си шедьоври в гамата... Мога да изброя още купища примери на гениални отвсякъде конструктори и конструкции, които са се провалили по най-различни тъпи и недотам причини...

Що се отнася до кинематиката, тва нещо мяза на поредната VPP-интерпретация и по думите на vanioo очевидно работи като принцип. Обсъжданият лагер и леглото му във фермата могат просто да се оразмерят по-щедро, ако конструктивно няма друг начин/ъгъл/място за връзка с кобилицата. Лагерите са консуматив, пък и не всеки налива с големия черпак като Пипин ;)

Нещо много бързо се разви тая тема и му изпуснах края, пък и гледам няква работа да върша... ако съм пропуснал нещо, ще допиша...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот M1010X » Чет Юли 28, 2005 3:45 pm

всъщност, аз ги смесвам донякъде, ти ги разграничаваш още повече :) ако нямаш водач, а имаш обтегач - веригата пада. ако нямаш водач, нямаш и обтегач - не пада. моля, сега не взимай случаите, в които предният венец е крив или веригата е хлабава (т.е. задното колело не е изтеглено достатъчно назад; предполагам за тази хлабина говориш. съответният механизъм имат street и trial рамките, нали?). идеята ми е, че, т.к. обтегачът няма възможностите/функциите на амортисьор, а е само една пружина, при определен терен амплитудата на сгъване на окачването съвпада с тази на движението на веригата нагоре/надолу, съответно с движението на обтегача напред/назад (спрямо посоката на движение, естествено) и се получава "вълна" - т.е. веригата получава стремеж да "прескочи" предния венец. и понеже велосипедът не се движи в една неподвижна равнина (перпендикулярна на земята и успоредна на посоката на движение), а мърда навсякъде, веригата не го прескача отгоре, а просто пада отстрани. не е ли това основната причина за падане на веригата? и съответно за необходимостта на от водач?

още повече, от нещата, които ти си изброил, остава единствено това, че можеш да превключваш на място или по инерция (бащата имаше един ПУХ с контра и 3 вградени скорости. баси кефа :)). защото механизмът (или поне част от него, макар и вече не свързан с превключването на скоростите) продължава да е открит, а афифната част продължава да стърчи отвън. т.е. макар и с вътрешни предавки, ако треснеш обтегача... :dunno:

п.с. само ще те помоля, не се хващай за определени думи или термини, които евентуално съм изполвал некоректно в случая, а се опитай да разбереш какво точно се опитвам да ти обясня. разбира се, не се заяждам. далеч съм от тази мисъл. просто искам да науча нещо ново.

@TOYAGA - това не беше ли прототипът на волво, създаден само от жени?
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 3:52 pm

@ M1010X

Тези съвпадения и липси, за които говориш при Nicolai, са само при двата модела с G-Boxx, където трансмисията на Ролоф е на другия край - при класическия танк на vaniоо примерно нещата са си постарому...

@ vanioo

Естествено, че през отпуската се кара също. Бих казал дори - най-вече! Мисълта ми беше, че по време на отпуската няма да се мяркам към Щутгарт (или поне така се надявам)...
Що се отнася до вноса, може да се направи нещо "Кlein, aber fein"... Tоп-продукти, персонален подход към всеки клиент, ниски продажби, високи цени. Иначе няма да стане.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Юли 28, 2005 4:15 pm

@TOYAGA SCC-Така е. Грешката е моя.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 4:19 pm

Ei tva e - otivam do magazina da si kupia domati i naroda pishe prez tva vreme v nesvias:clap:
Znachi... da vnesa malko iasnota, che tuk ima edna"ulovka"
Kato parvo triabv ada kaza, che ne sam inginer, a poveche gledam da karam, taka che, ako nesto omesham dumite.... sorry.
Tez snimki sa ot Willingen, kadeto koleloto beshe poveche izlozeno i po-malko karano - prichinata biaha problemi s padane na verigata! Sedmiza po-kasno moia milost se iadosa, che koleloto ne s ekara kakto triabva i slozi edin MRP-uspokoitel, daze lichna sobstvenost! Tova, koeto se vizda kato obtegach ne e klasicheskia obtegach, a prosto 2 kolelza s pruzina, koito opavat verigata, tai kato i pri rabotata na zadnizata, razstoianieto preden venez-kaseta postoianno se promenia. Vizdam che ste dosta napred s materiala - Nicolai e reshil tozi problem po drug nachin. Pri edna tvarda ramka tezi kolelza s pruzina ne sa nuzni, razbira se ako ushite sa "varirasti"(ne znam po-tochna duma). S uspokoitelia otpred veche niamashe problemi. Inache izbroenite predimstva na Rohloff sa verni, edinstvnite oplakvania sa, che glavinata se nuzdae ot 600-800km za da se okarat zabchatkite vatre i da varvi bezproblemno.
Po povod Nicolai Nucleon - izchakaite oste malko za da vidite modela 2006 - pri predposlednoto bundesliga-sastezanie go vidiah v rachichkite na dvama ot Team-sastezatelite - strahotno izchisteno e koleloto i tezi vsichko 19kg, a kato varvi edinstvenoto , koeto se chuva sa gumite:thumb:
Po povod ushite - te sa smeniamei i ideiata e da moze da se kara s vsiakakva os i da moze da ima edna debela DH-Versia, no drugite ushi se zaplastat dopalnitelno.
Sedalka, zahvastane..... mehanizma oste ne e doizpipan, no ideiata e agala na kolcheto da moze da se promenia. Za reshenieto za tezi prachki niamam mnenie:uhh:
Za izrabotkata.... ramkite se zavariavat v Frankfurt, kadeto se zavariavat i Bergwerk i drugi - tva e spezializirana fabrika za zavarki, taka che kachestvoto e TOP!!!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот Alien » Чет Юли 28, 2005 4:22 pm

[quote="bikerider"]

Третата идея е много по-прецизното превключване на скоростите, както и не на последно място - липсата от необходимост да ВЪРТИШ за да превключиш. [/quote]


Хех, когато направят скорости, при които няма нужда да ВЪРТИШ, за да се ДВИЖИШ - е те тогава ще ме впечатлят. :)
I feel terrified, which is... you know, sickest feeling ever.
Brandon Fairclough
Аватар
Alien
 
Мнения: 3577
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Окт 30, 2003 8:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот mih » Чет Юли 28, 2005 4:24 pm

[quote="Alien"]

[quote="bikerider"]

Третата идея е много по-прецизното превключване на скоростите, както и не на последно място - липсата от необходимост да ВЪРТИШ за да превключиш. [/quote]


Хех, когато направят скорости, при които няма нужда да ВЪРТИШ, за да се ДВИЖИШ - е те тогава ще ме впечатлят. :)
[/quote]

че такива отдавна има - работят предимно с двигатели с вътрешно горене...
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот Cocko » Чет Юли 28, 2005 4:28 pm

Аз му викам боб.
Пиши на кирлица!
Pi6i na kirilica!
Cocko
 
Мнения: 511
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Чет Май 26, 2005 8:20 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 4:32 pm

Nicoli Nucleon ima samo edin nedostatak - struva(vnimanie!!!) 5600 Euro samo ramkata i to v osnovna versia!

Otnosno VNOS v bg na Nicolai i Voitl...
Zasto mislite, che v badeste ste stava po-losho?
Ima li v momenta iaki ramki na pazara v bg?
Ima li hora, koito ne samo iskat da karat, ami i biha mogli da si go pozvoliat?
Imam veche seriozni razgovori s Nicolai - gotovi sa da sadeistvat da se podpomognat sastezateli, koeto vse pak oznachava, che zelaestite bi triabvalo da platiat sebestoinostta na ramkata, koeto pak ne e malko. Iziskvaniata im biaha, da se otvoriat ot samoto nachalo magazini v Varna, Burgas i Sofia - kazah im che tova e absoliutno nerealistichno!! Ne znam vie kak go vizdate?!? Imam i kontakt s magazini v bg, koito biha se zaeli s predstavitelstvo na Nicolai, no ne znam do kolko i kak da se zapochne tova nachinanie. Struva mi se malko kato magazin na Ferrari v dolno Panicherevo.
TOYAGA, vizdam che imash targovski niuh!!:beer:
Predvaritelno blagodaria za mneniata!!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот M1010X » Чет Юли 28, 2005 4:42 pm

абе порше си отвориха представителство в софия... даже има билбордове, на които се рекламира [url=http://porschecenter-sofia.com]сайтът[/url] (жалко, че откакто го рекламират, все е на това дередже).
аз моето мнение за рамките го написах по-горе, т.е. на предната страница. предполагам, че ако въобще има някой, който би си купил такова нещо (100% ще се появят), той ще е един от единичните бройки. тояга много точно го описа като решение - високи цени, отбрани клиенти. аз лично не бих дал 5-6000 евро за рамка. не за друго, а просто ги нямам :D а под това да ги имам, не разбирам само факта да имам пред себе си 6000 накуп. а да мога да ги отделя спокойно...

разбира се, аз не съм таргет аудиторията на този клас компоненти. но според мен за тукашните условия таргет аудиторията е доста "смачкана"... прекалено даже за производител, който очаква развитие на пазара.
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 4:45 pm

PS2
Po dumite na sazdatelia, sistemata ima shodstva s HorstLink, no Peter e chovek, koito ne izdava mnogo. Kato go zagovoih po temata umelo otkloni dosta vaprosi. Fakt e che dori pri palno svivane na zadnizata ne se chuvtva pri vartene darpane na pedalite nazad. A za opikata - TOYAGATA ima pravo - tva kolelo triabva da se otkroiava i tova i e prichinata zasto dolnata traba ste ostane debela, tia beshe ot men i drugi testvasti kritikuvana zaradi ogrnichenata svoboda na kormiloto.
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот nikitzo » Чет Юли 28, 2005 4:55 pm

Абе МАН6 я му кажи на тоя как да си пусне кирилицата.
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 5:08 pm

@ M1010X

[b]YCC[/b] (Your Concept Car) е правен само от жени... и му личи! :crazy2:

@ vanioо

Не се съмнявам в качеството на изпълението на заварките, а просто отчитам тяхното наличие - при филигранна конструкция от фрезовани елементи като тази на обсъждания прототип дължината на шевовете е малка, възможностите за грешки са много и т.н., и т.н. Подобни неща не се правят масово и имат култов статус именно защото цялата история е доста heikel от инженерна гледна точка. Ако си достатъчно кадърен обаче, се получава страшно изискан, красив и престижен резултат - това обаче най-често означава, че себестойността на продукта не е първостепенен приоритет...

Именно в подобна посока според мен би следвало да се мисли и при планирането на евентуален внос на висококачествени рамки/компоненти/велосипеди "Made in Germany" в България. Не мисля обаче, че тук е мястото за обсъждане на въпроси от рода на "какви", "кога" и "как"...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 5:51 pm

@TOYAGA: мерси, че допълваш бедния ми програмистки речник с инженерни термини. Ферма. ОК :D
Нямам нищо против такава конструкция, нямам нищо против имиджа на марката, нямам нищо против германската прецизност - явна е дори при заварките.
Имам против обаче един такъв велосипед тестван в REAL life ситуация, която описах (германски танк в руските блата :rofl:). Щедрия черпак на Пипин не е случаен. Но все пак европейските представи за FR доста се различават от канадските. Не мисля, че тази безспорно умна конструкция (не бях забелязъл, че ъгъла на колчето се регулира, тва ме кефи МАКСИМАЛНО) би издържала падане на скорост, салто на колелото и страничен удар върху остри скали. А това е доста real life ситуация. Все пак едно колело трябва и на такива работи да издържа (за мен) ако иска да се води за истинско FR колело. Никой не е непогрешим и не виждам защо от случайна грешка да трябва отново да се бъркаш за 2k+ евро. Или това е именно смисъла? :naughty::D
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 5:52 pm

@ M1010X

[quote]абе порше си отвориха представителство в софия... даже има билбордове, на които се рекламира сайтът (жалко, че откакто го рекламират, все е на това дередже[/quote]


Тва не е реклама и не е сайт на автомобилите Porsche, а реклама на бъдещия бизнес-център (вдясно веднага след края на естакадата за летището в посока извън България) на еврейската фирма за търговия с/управление на недвижимости Оrchid Group, чиято дъщерна фирма [url=http://www.porsche.bg/]Orchid Sports Cars[/url] в момента се явява официален търговец на автомобилите Porsche в България. BTW, официални представителства у нас вече имат и Maybach, Lamborghini, Bentley и Bugatti, Maserati и Rolls-Royce са на прага, а Ferrari са само въпрос на време...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот mih » Чет Юли 28, 2005 5:58 pm

ехаа, ще си накупя от всичките по една...
:D
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 6:16 pm

@ bikerider

Според мен идеята на този велосипед е просто продължение на идеята на несъществуващата култова марка VOTEC - да бъде различен и добър по особен начин, който да личи веднага. Такова поведение по принцип струва скъпо - и на собствениците на фирмата-производител, и на клиентите й. Така е навсякъде...

Що се отнася до германската инженерна мисъл в тази област като цяло, не бива да си правиш изводи само от филигранните конструкции на бай ти Петер Войтл - споменатият вече Кале Николай примерно прави не по-малко култови, но далеч по-масивни машинарии, които също имат отчетлива физиономия - както като технология, така и като външен вид. Дане говорим за господата от [url=http://www.alutech-bikes.com/]Аlutech[/url] при които нещата се приближават плътно до канадските изцепки... Виж само [url=http://www.alutech-bikes.com/engl/image/frames/DropSau.jpg]Dropsau[/url] на кво мяза и веднага ще се сетиш за "Elefant" и "Дебелата Берта" на Круп... :D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 6:36 pm

Toyaga ima pravo, vapreki, che koleloto ne e tolkova kerhko, kolkoto izglezda, no riskove ima, priznavam. Klientite na Voitl se interesuvat predimno ot drugi nesta i po moi nabliudenia tova naistina polovinata si ingineri, kakto i Toyagata predpolagam:D
Za Nicolai - ot niakolko meseza sam v pritezanie na edin Nicolai M-Pire, zeli 21 kg zviar s 5 godini garanzia pod vsiakakvi uslovia!!! Amerikanzite i kanadzite riapa da iadat!!!:censored: Rocky Mountain moze da izglezda mnogo vnushitelno, no istinata e che imat seriozni problemi, koito obache ne se obsazdat mnogo, tai kato firmite vednaga smeniat komponentite pod garanzia(pri tezi zeni niama problem). 2 moi priateli karat tazi marka, 3 zadnizi sa stroshili, ednata ot tiah pred moite ochi i dvamata pichove sa normalni ne extremisti!
Priznavam si che kato nemski vazpitanik sam privarzenik na nemskite produkti - v disaina poniakoga se daniat, no tehnikata e edin pat!
Aide az otivam da karam, stiga filosofstvania!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 6:49 pm

Под "канадци" bikerider разбира неговия Banshee Scream ;)...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 7:09 pm

[quote="TOYAGA"]

Под "канадци" bikerider разбира неговия Banshee Scream ;)...
[/quote]


кис, кис, кис :evil::8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот PtD » Чет Юли 28, 2005 7:10 pm

<off-topic>
@TOYAGA & bikerider

Aма много Суворов четете брей...
</off-topic>:sonar:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 9:15 pm

[quote="PtD"]

<off-topic>
@TOYAGA & bikerider

Aма много Суворов четете брей...
</off-topic>:sonar:
[/quote]


Само "Хаквариум" съм чел от него... :dunno:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 9:46 pm

[quote="Cocko"]

Аз му викам боб.
[/quote]


:wavey:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот batman » Чет Юли 28, 2005 10:11 pm

[quote="TOYAGA"]

@ bikerider

Според мен идеята на този велосипед е просто продължение на идеята на несъществуващата култова марка VOTEC - да бъде различен и добър по особен начин, който да личи веднага. Такова поведение по принцип струва скъпо - и на собствениците на фирмата-производител, и на клиентите й. Така е навсякъде...

Що се отнася до германската инженерна мисъл в тази област като цяло, не бива да си правиш изводи само от филигранните конструкции на бай ти Петер Войтл - споменатият вече Кале Николай примерно прави не по-малко култови, но далеч по-масивни машинарии, които също имат отчетлива физиономия - както като технология, така и като външен вид. Дане говорим за господата от [url=http://www.alutech-bikes.com/]Аlutech[/url] при които нещата се приближават плътно до канадските изцепки... Виж само [url=http://www.alutech-bikes.com/engl/image/frames/DropSau.jpg]Dropsau[/url] на кво мяза и веднага ще се сетиш за "Elefant" и "Дебелата Берта" на Круп... :D:D:D
[/quote]


Тая хава (Voitl) си е чисто маркетингов трик, с много ергономични и технологични кусури. Бащицата TOYAGA беше понаписал нещо за маркетинговите рендета... на едно място. ;) Пак на същото място - след десетина дни - ще има материал за подобна маркетоложка хрумка: байк с два шока в дупето, само че този път не става дума за СПРИНТ-а, а за супер реномирана американска хай-тек компания. Чалгарията не е само балкански синдром! ;)
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот Metal_Psycho » Чет Юли 28, 2005 10:54 pm

Къде трябва да се подпиша за да влезна в българския Nicolai Team?
:D

Вноса на ня коя да е от дискутираните реномирани марки на този етап,смятам няма пожъне успех:)И аз като bikerider съм леко скептичен по този въпрос.

П.п. окачването на Войтела ми допада :)

П.п.п. А това случайно май са Ел Каминота;)
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 11:03 pm

[quote="Metal_Psycho"]

Къде трябва да се подпиша за да влезна в българския Nicolai Team?
[/quote]


Този прави записванията.

[img]http://www.joshie.com/~jlevitsk/albums/team5mda-oldcity/Priest_in_Armenian_Quarter_Old_City.sized.jpg[/img]

[b]www.thearmenianpriest.com[/b]
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 11:04 pm

Banshee Scream!! Ok, za nerazbivaemost - tva e kolelo!:8D: Az chuh, che Banshee ste otvariat sobstvena fabrika za aluminii:lol:
Dokolkoto marketing trikovete... che za vsiaka glezotia se plasta poveche, ot kolkoto si struva e iasno, no pak tezi malki razliki v baika, praviat golemite razliki v kefa pri karaneto - inache vseki steshe da si kupi Cross
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот Metal_Psycho » Чет Юли 28, 2005 11:10 pm

[quote="TOYAGA"]

[quote="Metal_Psycho"]

Къде трябва да се подпиша за да влезна в българския Nicolai Team?
[/quote]


Този прави записванията.

http://www.joshie.com/~jlevitsk/albums/ ... .sized.jpg

[b]www.thearmenianpriest.com[/b]
[/quote]


Ей супер.Тоя ми е съсед.Още утре преди да фръкнем към некоя планина ще се запиша.:)
Продавам си байкЪ вече да направя място на Никито ;)

Ванко:е,че то колко е разликата между Кросс и някое друго марково търкало?Няколко дрънгулки ;)
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 11:15 pm

@PM podpisvane i Plastane pri mene :D
Vse pak e dobre che chuh mneniata vi - Mersi, no i Toyagata ima pravo, che tova ne e mnogo miastoto za obsazdane... i bez tova prekaleno mnogo izdadoh:boggled:
ste ia umuvam, no prinzipno gledam optimistichno v badesteto... Poliazite i Chehite se ponormaliziraha i idvat ot vreme na vreme v Bikeparkovete vGermania da karat i kolelata sa im dosta snosni.
Vaprosa moze da se obsadi na po edna bira v polite na Vitosha:8D:
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

ПредишнаСледваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта