[quote="sstefanov"]
Привет, batman
По принцип рядко се намесвам в подобни теми, но когато някой почне да плюе клиентите си направо се побърквам... Та няколко мисли в тази посока.
1-во: Тестове на оборудване се правят в България от много време от много фирми. Вие със сигурност не сте първите, които организирате подобно нещо. Последния масов тест, за който се сещам беше на Опел и BMW. Всеки който се запише предварително - отива и тества. Безплатно. Както се сещаш един нов автомобил струва доста повече от един велосипед... Така, че според мен първо си погледнете вашата организация на тестовете, после всичко останало.
2-ро: В конкретния случай бих запитал риторично: Потребителя беше ли наясно, че ако се пребие и потроши колелото няма да има никакви последици за него. Защото ако е било ясно, съмнявам се че ще прибегне до "поправянето" на вилката. Някак си не ми се връзва. За да дам пак примера с колите. Когато се тества кола продавача си осигурява застраховка. Единственото нещо, което се очаква от тестващия да я кара в трезво състояние, защото иначе застраховката не важи. Тествал съм сигурно 10 модела автомобили на 5-6 марки през последните 2 години и мога да кажа, че навсякъде е така.
И на последно мясно (но може би на първо по важност): Вие работите в България. Българските потребители са такива. Не може да ги промените. Гъза да си съдерете. За това - просто се съобразявайте с тях. Нямате друг избор. В крайна сметка очаквате те да ви хранят...
И както казва един колега - обуйте чехлите на клиента си и ще видите колко тъпо изглеждате в неговите очи. Поне първите няколко пъти ;-)
Стефан
[/quote]
Добре казано!