впечетления от последния байк панаир в Кьолн

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Мнениеот batman » Пет Фев 13, 2004 1:59 pm

[quote="КапитанПланета"]

Тук не може ли седалковата тръба да си е непрекъсната ? Така ще отпаднат от подсилванията и ще е по-просто и по-леко...
[/quote]

... не, оста на задното рамо от кобилицата ще чатка по нея при макс убран шок ...(има и варианти с по-къси шокове)
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот TOYAGA » Пет Фев 13, 2004 2:17 pm

Гледай ти, гледай ти... Можело значи! А като можете, защо досега не сте правили такива неща бре калпазани?

Може да стане All Mountain/EXC/Enduro модел от тва, обаче по мое мнение има какво да се пипне. Я кажи какво ти е междуосието (не го разчитам на екрана) и ще ти обадя НЕКОИ принципни съображения за кинематиката...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот C_Mo » Пет Фев 13, 2004 2:17 pm

[quote="batman"]


...това е мой проект за '05... идеята ми е: байка да е за по-универсално използване... имам някои притеснения по кинематиката...
[/quote]

Направи го прогресивно или поне линейно. Това не работи.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот batman » Пет Фев 13, 2004 3:06 pm

[img]http://foema.hit.bg/detajl.gif[/img]
... размермерите на базите се виждат, 480/635, показвам варианта със 125мм шок, първия е със 165мм. Защо смятате, че окачването е регресивно на първия вариант?
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот did » Пет Фев 13, 2004 3:50 pm

[quote="TOYAGA"]

Гледай ти, гледай ти... Можело значи! А като можете, защо досега не сте правили такива неща бре калпазани?

Може да стане All Mountain/EXC/Enduro модел от тва, обаче по мое мнение има какво да се пипне. Я кажи какво ти е междуосието (не го разчитам на екрана) и ще ти обадя НЕКОИ принципни съображения за кинематиката...

[/quote]


И сега като го обсъдите, натъкмите, оправите му кусурите още в зародиш, ако поне не го кръстят тоя модел SPRINT "TOYAGA", хич няма да е честно:8D:!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот TOYAGA » Пет Фев 13, 2004 3:53 pm

Тегли една линия през горните две стави и една през долните две и ще разбереш защо е регресивно... За типа велосипед, който си замислил, по принцип е добре да имаш неутрално или леко прогресивно поведение (XTR е скокльо и за тва го кефи прогресивното, ама има и хора дето въртят и не искат да ги хваща морска болест). Има вариант да оставиш лека регресия, за да включиш и веригата, но тва е много пипкава работа и няма да хареса на всеки...
С цел "неутрализация" бих ти препоръчал да пробваш какво ще се получи, ако обърнеш "ушите" на горната връзка на седалковите стойки точно наобратно, т.е. да сочат нагоре и да промениш контура на кобилиците съответно с тая промяна... Без да го смятам прецизно, при шок с дължина 165 мм (които обикновено имат ефективен ход от около 35-40 мм), при тия пропорции на връзките можеш да изкараш 95-100 мм без проблеми – т.е. достатъчно. Много ме притеснява дългата ти база и най-вече 480-те отзад – тоя крайцер ще пердаши страхотно по права линия, ама няма да ще да завива! Не искам да съм на мястото на този, който ще го върти по пътеките... Свий всичко отзад докато не ги докараш най-много до 440, иначе лошо...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Фев 13, 2004 4:35 pm

[quote="batman"]

[quote="КапитанПланета"]

Тук не може ли седалковата тръба да си е непрекъсната ? Така ще отпаднат от подсилванията и ще е по-просто и по-леко...
[/quote]

... не, оста на задното рамо от кобилицата ще чатка по нея при макс убран шок ...(има и варианти с по-къси шокове)
[/quote]


Именно - по-дълга кобилица и по-къс шок мисля, че е по-читаво решение. И това което каза Капитана за седалковата тръба също.

Освен това наистина бих ти препоръчал да има подсилка между седалковата тръба и долната тръба (планките за шока биха свършили чудесна работа). Освен това и една подсилка горе между горната тръба и седалковата (ако я направиш цяла) също няма да навреди - така става нещо между убиец all-mountain байк за въртене и лек FR байк за малки скокове.

Като включиш и нещата на TOYAGA и наистина ще стане мноооgo гот...
И още нещо - бих ти препоръчал да преместиш основната става (при касетата) над касетата, а не зад нея, профила на chainstays да го запазиш, само да удължиш извитата част, за да стига над касетата. Справка: Banshee Scream - [url]http://www.bansheebikes.com/bike-scream.html[/url].
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Пет Фев 13, 2004 5:11 pm

@ batman

Ако отидеш нагоре с долната става по препоръката на bikerider, тогава въобще няма да ти трябват L-образни уши горе (тези, които ти казах да обърнеш) – ушите просто ще са продължение на седалковите тръби. Колко нагоре да преместиш долната става ще разбереш като си разчертаеш траекторията на задната ос (или като следиш убягването на правите от предишния ми пост) – гледаш да отвориш радиуса на траекторията максимално без да отидеш към регресия (или гледаш да докараш правите почти паралелни с виртуална пресечна точка на нивото на горния ръб на средната плоча).

@ bikerider

Танкисте:D:D:D, да не пресолим манджата с тия подсилки? Лично според мен не трябва да се върви баш към Scream, щото там положението е заеби... Топузи българско производство колкото щеш...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пет Фев 13, 2004 5:28 pm

[quote="TOYAGA"]

@ batman

Ако отидеш нагоре с долната става по препоръката на bikerider, тогава въобще няма да ти трябват L-образни уши горе (тези, които ти казах да обърнеш) – ушите просто ще са продължение на седалковите тръби. Колко нагоре да преместиш долната става ще разбереш като си разчертаеш траекторията на задната ос (или като следиш убягването на правите от предишния ми пост) – гледаш да отвориш радиуса на траекторията максимално без да отидеш към регресия (или гледаш да докараш правите почти паралелни с виртуална пресечна точка на нивото на горния ръб на средната плоча).

@ bikerider

Танкисте:D:D:D, да не пресолим манджата с тия подсилки? Лично според мен не трябва да се върви баш към Scream, щото там положението е заеби... Топузи българско производство колкото щеш...

[/quote]


Е по-добре да е здраво където трябва, отколкото където не трябва :D:8D::8D:
Иначе наистина Scream е малко тежка категория - Chaparral е по-близко до тази рамка.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот batman » Пет Фев 13, 2004 5:28 pm

1000X! 6te trqbva da preosmislq vsi4ko otnovo :)))kogato izkristalizira,6te go na4ertaq i postna tuk. btw imam golqmo zelanie da naprawq mnoo korava steel frame, ne6to kato noviq apolon po-gore :))) i da e hard MTB (sire4 razbiva6ta), puskam nova tema za tova, koqto e ne6to kato po6tenska kutiq za "zelaniq", tova e za bajkyrite deto sa zle s parite ;) da kazvat kakyv go iskat, no s parametri !!!
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот Shimana » Съб Фев 14, 2004 2:39 pm

[quote="batman"]

[img]http://www.balkan.bg/gallery/d-type.gif[/img]
...това е мой проект за '05... идеята ми е: байка да е за по-универсално използване... имам някои притеснения по кинематиката...
[/quote]

Този "твой" проект много прилича на прецакана версия на DRAG F5
Shimana
 
Мнения: 97
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Ное 13, 2002 8:01 pm

Мнениеот screamBoy » Съб Фев 14, 2004 10:55 pm

хихи
само да питам - тази долната планка дето шока се хваща за нея ако е не триъгълна а успоредник и има няколко дупки успоредни на носещата тръба дали няма да има нещо като настройваем ход ??
'дупката' при седалковата тръба дали не може да е по-плитка, т.е. тази шина под горната тръба да е по-късичка и малката тръба между горната и седалковата да е по-изправена ?
и може би не е зле местата със връзките да са по-широчки за да има къде да се сложат лагерите, предполагам купувача ще се натовари с тази операция, нека поне да е възможна ?
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот batman » Нед Фев 15, 2004 5:11 pm

[quote="Shimana"]

[quote="batman"]

[/quote]

Този "твой" проект много прилича на прецакана версия на DRAG F5
[/quote]

...btw, zael sum se da opravq "precakvaneto";)...nie s teb sy6to si prili4ame po dwata broq ryce, o4i, u6i,..., no dali 6te ni sbyrkat na ulicata ;))))))
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот batman » Нед Фев 15, 2004 5:22 pm

[quote="screamBoy"]

хихи
само да питам - тази долната планка дето шока се хваща за нея ако е не триъгълна а успоредник и има няколко дупки успоредни на носещата тръба дали няма да има нещо като настройваем ход ??
'дупката' при седалковата тръба дали не може да е по-плитка, т.е. тази шина под горната тръба да е по-късичка и малката тръба между горната и седалковата да е по-изправена ?
и може би не е зле местата със връзките да са по-широчки за да има къде да се сложат лагерите, предполагам купувача ще се натовари с тази операция, нека поне да е възможна ?
[/quote]

OK i az mislq v sy6tata posoka ;)))
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот Admin » Пон Фев 16, 2004 12:31 am

[quote="Shimana"]
Този "твой" проект много прилича на прецакана версия на DRAG F5
[/quote]


Не бих казал....Иначе ще излезе, че почти всяка рамка с кобилица прилича на Drag F5 или на RAM AC/XC и т.н.:D Просто това е един много ефективен и изпитан дизайн, поради което и големи, и малки доста често прибягват до него.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Пон Фев 16, 2004 12:33 am

[quote="screamBoy"]

хихи
само да питам - тази долната планка дето шока се хваща за нея ако е не триъгълна а успоредник и има няколко дупки успоредни на носещата тръба дали няма да има нещо като настройваем ход ??
[/quote]


Не мисля, че с дупки при долния край на амортисьора ще може да се променя съществено хода. За него ще трябват дупки на кобилицата.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот batman » Пон Фев 16, 2004 12:42 pm

[img]http://ventzik.dir.bg/sprint/pilot.gif[/img]
...това са корекции по PILOT-а, идеята ми е той да бъде лек "крайцер" т. е. да става и за нормално каране ( не само за спускане )
мисля, че вече е достатъчно корав по всички горещи точки, освен това и трите му отвора са валидни за регулиране.(шокът му е 180мм - повече не мисля, че е нужно)
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот batman » Пон Фев 16, 2004 4:24 pm

[img]http://ventzik.dir.bg/sprint/extr.gif[/img]
[img]http://ventzik.dir.bg/sprint/extreme.gif[/img]
...ramata e 19,5" ; max hod na zadna os - 78mm ; 440mm - razstoqnie ot zadna os do osta na kurbela
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот bikerider » Пон Фев 16, 2004 7:42 pm

[quote="batman"]

[img]http://ventzik.dir.bg/sprint/extr.gif[/img]
[img]http://ventzik.dir.bg/sprint/extreme.gif[/img]
...ramata e 19,5" ; max hod na zadna os - 78mm ; 440mm - razstoqnie ot zadna os do osta na kurbela

[/quote]


а с основната става какво стана - отказа ли се да я местиш?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот batman » Пон Фев 16, 2004 9:06 pm

[quote="bikerider"]

[/quote]


а с основната става какво стана - отказа ли се да я местиш?
[/quote]
...няма чалъм, за да се поефтини крайния продукт, работя с възможно най-голям брой стандартни детайли (нещо като констуктор LEGO :), сега съм сложил лята (черупкова) централна схватка, много яка - това е лагеруването на курбелите и главния лагер на окачването, по нашему казано.Не мога да местя основната става, както ти казваш.
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот screamBoy » Вто Фев 17, 2004 12:26 am

[img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Temp/ekztreme.jpg[/img]
по-скоро това ми беше идеята, да има поне някаква разлика в хода
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот bikerider » Вто Фев 17, 2004 4:58 pm

[quote="batman"]
...няма чалъм, за да се поефтини крайния продукт, работя с възможно най-голям брой стандартни детайли (нещо като констуктор LEGO :), сега съм сложил лята (черупкова) централна схватка, много яка - това е лагеруването на курбелите и главния лагер на окачването, по нашему казано.Не мога да местя основната става, както ти казваш.
[/quote]


Значи с TOYAGA имахме предвид да промениш формата на тази "схватка" като главния лагер на окачването (main pivot) да бъде захванат за седалковата тръба над черупката за средното движение. Така ще решиш проблема с намаляването на междуосието при сгъване на задницата, да не говорим че увеличаваш хода на задницата (ако те притеснява че скобата на седалковата тръба ще се удря в кобилиците или там някъде - виж по-долу). Освен това силно ти препоръчвам тази "схватка" да се фрезова, а не да се лее, разбира се ако бюджета ти позволява. Мисълта ми е, че си заслужава да поспестиш оттук-оттам като тегло и цена и да го прехвърлиш към "схватката".
И още нещо - седалковата тръба няма смисъл да е рязана при такова окачване, освен ако не търсиш умишлено прословутия "чалга-имидж". Ако седалковата тръба е цяла, за да побира достатъчно дълго колче, можеш да я скъсиш (седалковата тръба), така че скобата на колчето да не удря в кобилиците или подсилката на задните тръби (seatstays). Също така можеш да увеличиш разстоянието между кобилиците.

Мисля, че ако вземеш материал и пари от подсилката между горната и седалковата тръби (тоест да махнеш подсилката и да сложиш цяла седалкова тръба) ще имаш достатъчно резерв за фрезованата "схватка" на рамката. Може и да бъркам де...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот batman » Вто Фев 17, 2004 9:41 pm

[quote="bikerider"]
..., освен ако не търсиш умишлено прословутия "чалга-имидж"....
[/quote]

... на този етап не е здравословно да се прави много рязък завой с имиджа;), проблема е извън мен. Пак ще кажа, че резултатът по-горе е компромис м/у много фактори (вкючително и технологични). Step by step...и на мен ми се иска да минем изведнъж на high level, но е невъзможно (не може да се загърби сигурна клиентела...в замяна на потенциална такава...). Много съм ви благодарен за посоката в която вкарахте моето мислене, ще се постарая в рамките на възможното да я следвам...човек се учи докато е жив :)))
batman
 
Мнения: 516
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Вто Фев 03, 2004 2:08 am
Местоположение: Bangladesh

Мнениеот bikerider » Сря Фев 18, 2004 11:25 am

[quote="batman"]

[quote="bikerider"]
..., освен ако не търсиш умишлено прословутия "чалга-имидж"....
[/quote]

... на този етап не е здравословно да се прави много рязък завой с имиджа;), проблема е извън мен. Пак ще кажа, че резултатът по-горе е компромис м/у много фактори (вкючително и технологични). Step by step...и на мен ми се иска да минем изведнъж на high level, но е невъзможно (не може да се загърби сигурна клиентела...в замяна на потенциална такава...). Много съм ви благодарен за посоката в която вкарахте моето мислене, ще се постарая в рамките на възможното да я следвам...човек се учи докато е жив :)))
[/quote]


далеч съм от мисълта че утре ще се появи такова колело, естествено че вие/ти ще решите как, кога и дали изобщо :D:8D:

успех :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот nikitzo » Сря Фев 18, 2004 12:15 pm

TOYAGO, pru4ko ili nai veroqtno durvo ot koeto i svirka ne stava sigurno si 4el mnogo i mnogo "razbirash" no kakto kazvat umnite i ne tolkova samouvereni hora istinata ne e v knigite a e v praktikata. Taka 4e shte sum mnogo priznatelen ako ti i tvoite guzolizci smek4ite tona i ne govorite ot visotata na Olymp ooo vii bojestveni koloezda4i.
Sigirno vkushti pri "lubimata" obraza ti na bojestvo minava ama tuka NE tuk si samo edin durdorko koito pove4e pishe otkoloto kara kolelo.

batman
ne se hvashtai na takiva .... (nqmam dumi kak da gi nareka) te ili ne jiveqt v realnata bulgaria v koqto profesori i doktori rovqt po kofite ili sa golemi licemeri

e tva e kazah si go
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот тучо чучо » Сря Фев 18, 2004 12:20 pm

[quote="nikitzo"]

TOYAGO, pru4ko ili nai veroqtno durvo ot koeto i svirka ne stava sigurno si 4el mnogo i mnogo "razbirash" no kakto kazvat umnite i ne tolkova samouvereni hora istinata ne e v knigite a e v praktikata. Taka 4e shte sum mnogo priznatelen ako ti i tvoite guzolizci smek4ite tona i ne govorite ot visotata na Olymp ooo vii bojestveni koloezda4i.
Sigirno vkushti pri "lubimata" obraza ti na bojestvo minava ama tuka NE tuk si samo edin durdorko koito pove4e pishe otkoloto kara kolelo.

batman
ne se hvashtai na takiva .... (nqmam dumi kak da gi nareka) te ili ne jiveqt v realnata bulgaria v koqto profesori i doktori rovqt po kofite ili sa golemi licemeri

e tva e kazah si go
[/quote]

Тоз пък?!:xx(::D[:p]
Аватар
тучо чучо
 
Мнения: 1403
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:32 am
Местоположение: София

Мнениеот jokata » Сря Фев 18, 2004 12:47 pm

[quote="nikitzo"]

...
batman
ne se hvashtai na takiva .... (nqmam dumi kak da gi nareka) te ili ne jiveqt v realnata bulgaria v koqto profesori i doktori rovqt po kofite ili sa golemi licemeri

e tva e kazah si go
[/quote]

Ето един млад активист, който живее "v realnata bulgaria"... :D
Кажи само какъв си - син или червен? Не, не ми отговаряй - те са еднакви (т.е. еднакво задръстени)...

А по въпроса за докторите и професорите ще кажа само, че щом са стигнали да ровят до кофите - ясно е колко и какви "професори" и "доктори" СА. Пази Боже от тях!!!
Човек без идея е като риба без велосипед.
Аватар
jokata
 
Мнения: 299
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Съб Авг 30, 2003 11:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Сря Фев 18, 2004 12:48 pm

[quote="nikitzo"]

TOYAGO, pru4ko ili nai veroqtno durvo ot koeto i svirka ne stava sigurno si 4el mnogo i mnogo "razbirash" no kakto kazvat umnite i ne tolkova samouvereni hora istinata ne e v knigite a e v praktikata. Taka 4e shte sum mnogo priznatelen ako ti i tvoite guzolizci smek4ite tona i ne govorite ot visotata na Olymp ooo vii bojestveni koloezda4i.
Sigirno vkushti pri "lubimata" obraza ti na bojestvo minava ama tuka NE tuk si samo edin durdorko koito pove4e pishe otkoloto kara kolelo.

batman
ne se hvashtai na takiva .... (nqmam dumi kak da gi nareka) te ili ne jiveqt v realnata bulgaria v koqto profesori i doktori rovqt po kofite ili sa golemi licemeri

e tva e kazah si go
[/quote]

... имаш нужда от специализирана помощ...
Бих ти обяснил зашо не си никак прав - ама ще се намери друг да го напише.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Сря Фев 18, 2004 1:03 pm

[quote="nikitzo"]

TOYAGO, pru4ko ili nai veroqtno durvo ot koeto i svirka ne stava sigurno si 4el mnogo i mnogo "razbirash" no kakto kazvat umnite i ne tolkova samouvereni hora istinata ne e v knigite a e v praktikata. Taka 4e shte sum mnogo priznatelen ako ti i tvoite guzolizci smek4ite tona i ne govorite ot visotata na Olymp ooo vii bojestveni koloezda4i.
Sigirno vkushti pri "lubimata" obraza ti na bojestvo minava ama tuka NE tuk si samo edin durdorko koito pove4e pishe otkoloto kara kolelo.

batman
ne se hvashtai na takiva .... (nqmam dumi kak da gi nareka) te ili ne jiveqt v realnata bulgaria v koqto profesori i doktori rovqt po kofite ili sa golemi licemeri

e tva e kazah si go
[/quote]


Ей, ама тъкмо се заформи съмсем смислена и ползотворна дискусия и ще се намери някой пак да започне да дава лични оценки:})::})::})::}):! Пич, не виждаш ли, че дори батман не си позволява такива квалификации! Той чудесно разбира, че мотивът на "разбирачите" да "дават акъл" е съвсем добронамерен и от тая трънка може да изскочи голям заек, независимо от личния стил на участниците в дискусията. Дали TOYAGA повече пише или кара колело аз не мога да знам, но не това е темата на обсъждането, както и не е важно дали ти караш или не караш и как го правиш. Батман няма полза от такива адвокати.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Сря Фев 18, 2004 1:41 pm

абе що му се връзвате на тоя импотент? :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

ПредишнаСледваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта