Не ме убивайте с камъни, аз съм само един аматьор

Молим всички посетители, когато им се прииска просто да си поговорят глупости, да се помайтапят с дребни простотийки и т.н., да го направят в този форум. Тук е позволен по-груб език, стига да не е насочен към други членове на форума. Можете да пускате всичко, което като съдържание или стил би било неприемливо за останалите форуми. Но ако по наше усмотрение темата има смисъл или идея само за автора си, тя ще бъде изтривана!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 400 / 400 / 2

Мнениеот MAN6 » Пет Ное 03, 2006 2:09 pm

[quote="КънчоДамянов"]

[url=http://mobile.de/SIDcoAhqLCs-cKVlaupjHFXog-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1162558813A2LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B81B20C106%81T-t-vCaMiMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B14E25200Egti%FF%A05BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=94&id=11111111217999123&]GOLF[/url]
[/quote]


ne, ne... [url=http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/vw_golf_II_sedy_x_b.jpg]golf[/url]
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот did » Пет Ное 03, 2006 2:20 pm

а голфовете имат ли гресьорки на главините?
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bluskanie » Пет Ное 03, 2006 2:27 pm

Не знам, гресьорки, треньорки, планьорки, ама ми кажете къв човек трее да си, за да набиеш парите си в това:


[img]http://bg-tuning.net/clasacia/images/Ca_lada1L.jpg[/img]
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот КънчоДамянов » Пет Ное 03, 2006 2:27 pm

[quote="did"]

а голфовете имат ли гресьорки на главините?
[/quote]

Зависи колко са тЮнинговЪни!И дали с пернишка регистрация.
КънчоДамянов
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Май 09, 2006 8:07 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот shepo » Пет Ное 03, 2006 2:52 pm

ами трябва да си куку:crazy:
Количеството интелект на планетата е константа, а населението расте...
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот MAN6 » Пет Ное 03, 2006 4:14 pm

[quote="bluskanie"]

Не знам, гресьорки, треньорки, планьорки, ама ми кажете къв човек трее да си, за да набиеш парите си в това:


[img]http://bg-tuning.net/clasacia/images/Ca_lada1L.jpg[/img]
[/quote]


хахахах- знам отговора, или поне част от него- "Е **** xx" :)

страшна глупост, а отзад на барабаните са прикрепени някви дискове и са боядисано в червено
хахахаха :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот Windstream » Нед Ное 05, 2006 10:49 pm

[quote="bluskanie"]



[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/bluskanie/20061132942_zakachalka.jpg[/img]
Т'ва е на Lancia Delta 1989г модел. Нема да и фръкне капака... със сигурност. Много са ми смешни тиа халки :)
[/quote]

Ахъм, смешни са ти, ама на някои тия "халки" редовно ни отърват стъклариите - при скорост над 120км/ч предната част на капака на Континентала ми съвсем видимо вибрира, при наближаване на 200км/ч вибрациите вече са прерастнали в очевадно припляскване. Причината в моя случай е огромния въздухозаборник над двигателя, който пък заради точно този си ефект не е просто залепен както 99% от aftermarket боклуците, а яко стегнат с 9 стоманени шпилки. Тази Ланча (WRC варианта й де) ако не бъркам също имаше някакви въздухозаборници на капака, така че ето ти го и обяснението за халките й.

За картинката на Ладата, ми явно доста пари са вложени в нея, скромния ми опит показва че при такива ситуации всякакви "неинформирани" коментари са напълно безмислени - на мястото на I4 мотор примерно V6-ца обикновено влиза доста лесно, понякога дори и V8, промени с окачването също може да си правиш реално каквито си поискаш ;)
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот bluskanie » Нед Ное 05, 2006 10:59 pm

Бе, да ти кажа тази Астра, която карам(не е тунингована:rofl:), като я вкарам в скорост над 150... нема никакви вибрации по капака, да не говорим за опасност от отварянето му. Ама сигурно щото двигателя не и е V8, не знам. И.. дори да имаше някакви вибрации, не виждам защо да не се направи затварящия механизъм на капака по-стабилен, ами трябва някакви смешни истории да стърчат на капака. Плюс това не съм видял досега "халките" да са свързани с някакво жило за нещо... Абе пълен ташак са си. Измекярщина е точната дума :)

Относно ладата... и 300 да дигне, па ше си остане просташка :)

Смени си Континентала, много вибрира :peace:
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот Windstream » Нед Ное 05, 2006 11:05 pm

[quote="alexpost"]

Eeeexxxxxxx каква активност, 24 постинга за един ден. Ако бях кандидат президент щяха да ми стигнат още на първия тур :^:. Нищо че темата малко се поотмести, но то си е така в живота - ква я мислехме а тя ква стана...:irked:
Много думи - малко информация :splat:
[/quote]

Ей, нагло същество бре - колко повече информация искаш, не ти ли стана ясно защо гресьорки не се слагата вече? Ми да ти обобщя тогава:

1. излишно тегло (да, 15 грама обикновено имат значение)
2. съвременните семеринги са доста по-ефективни от тези отпреди 10-ина години, сътветно смазване на главините се налага доста по-рядко
3. ако искаш компонентите ти да са в тип-топ форма хубаво е периодично да отваряш лагерите и да ги проверяваш за износване - за какво ти е гресьорка тогава така или иначе ще си изцапаш ръцете
4. като вкарваш нова грес през гресьорката, какво става със старата? Избива през семерингите, оплесквайки всичко наоколо - нали точнотова се опитваше да избегнеш?

Също така само за сведение повечето съвременни автомобили вече са с капсуловани лагери на колелата, осбено тези с предно или двойно предаване - колко километри слагаш на велосипеда в сравнение с колата, и какво натоварване виждат лагерите на главината ти в сравнение с тези на кой да е джип? Като си толкова на зор просто си вземи главини с капсуловани лагери и забрави за цапането и всякакви други проблеми с греста.
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Windstream » Нед Ное 05, 2006 11:33 pm

[quote="bluskanie"]

Бе, да ти кажа тази Астра, която карам(не е тунингована:rofl:), като я вкарам в скорост над 150... нема никакви вибрации по капака, да не говорим за опасност от отварянето му. Ама сигурно щото двигателя не и е V8, не знам. И.. дори да имаше някакви вибрации, не виждам защо да не се направи затварящия механизъм на капака по-стабилен, ами трябва някакви смешни истории да стърчат на капака. Плюс това не съм видял досега "халките" да са свързани с някакво жило за нещо... Абе пълен ташак са си. Измекярщина е точната дума :)

Относно ладата... и 300 да дигне, па ше си остане просташка :)

Смени си Континентала, много вибрира :peace:
[/quote]


Хм, не е нужно да ме иронизираш - докато капака ми си беше factory edition проблеми с вибрациите и аз нямах. Въздухозаборника обаче промени нещата - вибрациите на капака нямат нищо общо с това какъв е двигателя, в механиката на флуидите е цялата работа (флуида в конкретния случай е въздуха). За стабилността на затварящия механизъм - слабото им място на повечето не е с вамата им конструкция, а в закрепването им към капака, обикновено са просто занитени към металния лист, т.е. затварящие механизъм не се чупи а директно откъсва от капака. Най-лесния начин това да се предотврати е да се вкара някаква планка от вътрешната страна на металния лист за укрепване и равномерно разпределяне на силите на опън от нитовете, ама както ти сам каза немодифираните автомобили проблем с това обикновено нямат. Ако колата ти е модифицирана и налага укрепването на затварящия механизъм на капака, но искаш да използваш оригиналия капак, тия шплентове са единственото просто, евтино, и безобразно ефективно и надеждно решение на проблема.

Вече дали конкретната Астра за която ти говориш има нужда от такива шплентове си е съвсем друг въпрос, но дори и да не й трябват пак не е лошо да ги има - better safe than sorry, както може би си чувал.


Между впрочем тези жила висящи от халките на шплентовете за които говориш се слагат само за да не губиш шплентовете при невнимателно отваряне на капака (демек да не паднат накъде в тревата и да ги затриеш), ако се вгледаш внимателно в снимката която постна ще забележиш че самата хлака не е плоска, а леко усукана - това е защото халката е пружинна и веднъж затворена сама се притиска към капака, съответно изпадането й при висока скорост е невъзможно.

За Ладата - ако собственика й (или механика му) си е написал домашното с нея следващия път като се засилиш със 150 с Астрата тази просташка кола би трябвало да може безпроблемно да те изпревари от външната страна на кофти завой, съвсем безопасно при това. Вече дали наистина може такива каскади е друг въпрос, склонен съм да се съглася с теб че това си е просто поредното all-show-no-go изпъленение, но все пак докато не я виси наживо и погледне под капака й човек никога не знае със сигурност :beer:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот TOYAGA » Нед Ное 05, 2006 11:35 pm

@ bluskanie

Худпинове обикновено се монтират на автомобили с:
А. Карбонови или друг тип олекотени капаци
В. Променени в аеродинамично отношение капаци
С. Модификации, драстично увеличаващи динамичните показатели + А и/или В

Жилата и/или халките служат за удобство и преди всичко за да не загубиш шплента, с който фиксираш капака. Те не изпълняват друга носеща функция освен тази да държат въпросния шплент, висящ на тях...

@ Winstream

Отворите пред и зад пауърдоума върху капака на Integrale HF изпълняват ролята на отдушници. Худпинове не са използвани дори и при състезателните версии на Delta.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Нед Ное 05, 2006 11:39 pm

@ Windstream

По-бърз си! :beer:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bluskanie » Нед Ное 05, 2006 11:52 pm

Windstream, благодарско за разясненията. Ланчата обаче няма никакви модификации. Сток 100 коня си е и тва е. Тия далавери са слагани допълнително с цел... аре да не казвам. Но мен ми се сториха странни тез неща още преди да разбера за какво са... :beer:

TOYAGA, по-нагоре като ми каза, че худпиновете са за да не ти хвръкне капака преположих, че имаш предвид това:

[img]http://www.rt1design.com/hoodpin.JPG[/img]

:rofl::rofl::rofl:

Ся вече всичко е ясно :) :beer:
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот TOYAGA » Пон Ное 06, 2006 12:02 am

Ами точно този тип приспособление имам предвид през цялото време. Не виждам нищо комично:dunno: Просто в конкретния случай шплентът е прикрепен към фиксирано под капака жило...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bluskanie » Пон Ное 06, 2006 12:09 am

Да де, но аз помислих, че халката е за да се прикачи към нея жило, което не дава на капака да хвръкне... :rofl:
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Предишна

Назад към Бла - Бла

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта