[quote="bluskanie"]
Бе, да ти кажа тази Астра, която карам(не е тунингована:rofl:), като я вкарам в скорост над 150... нема никакви вибрации по капака, да не говорим за опасност от отварянето му. Ама сигурно щото двигателя не и е V8, не знам. И.. дори да имаше някакви вибрации, не виждам защо да не се направи затварящия механизъм на капака по-стабилен, ами трябва някакви смешни истории да стърчат на капака. Плюс това не съм видял досега "халките" да са свързани с някакво жило за нещо... Абе пълен ташак са си. Измекярщина е точната дума
Относно ладата... и 300 да дигне, па ше си остане просташка
Смени си Континентала, много вибрира
[/quote]
Хм, не е нужно да ме иронизираш - докато капака ми си беше factory edition проблеми с вибрациите и аз нямах. Въздухозаборника обаче промени нещата - вибрациите на капака нямат нищо общо с това какъв е двигателя, в механиката на флуидите е цялата работа (флуида в конкретния случай е въздуха). За стабилността на затварящия механизъм - слабото им място на повечето не е с вамата им конструкция, а в закрепването им към капака, обикновено са просто занитени към металния лист, т.е. затварящие механизъм не се чупи а директно откъсва от капака. Най-лесния начин това да се предотврати е да се вкара някаква планка от вътрешната страна на металния лист за укрепване и равномерно разпределяне на силите на опън от нитовете, ама както ти сам каза немодифираните автомобили проблем с това обикновено нямат. Ако колата ти е модифицирана и налага укрепването на затварящия механизъм на капака, но искаш да използваш оригиналия капак, тия шплентове са единственото просто, евтино, и безобразно ефективно и надеждно решение на проблема.
Вече дали конкретната Астра за която ти говориш има нужда от такива шплентове си е съвсем друг въпрос, но дори и да не й трябват пак не е лошо да ги има - better safe than sorry, както може би си чувал.
Между впрочем тези жила висящи от халките на шплентовете за които говориш се слагат само за да не губиш шплентовете при невнимателно отваряне на капака (демек да не паднат накъде в тревата и да ги затриеш), ако се вгледаш внимателно в снимката която постна ще забележиш че самата хлака не е плоска, а леко усукана - това е защото халката е пружинна и веднъж затворена сама се притиска към капака, съответно изпадането й при висока скорост е невъзможно.
За Ладата - ако собственика й (или механика му) си е написал домашното с нея следващия път като се засилиш със 150 с Астрата тази просташка кола би трябвало да може безпроблемно да те изпревари от външната страна на кофти завой, съвсем безопасно при това. Вече дали наистина може такива каскади е друг въпрос, склонен съм да се съглася с теб че това си е просто поредното all-show-no-go изпъленение, но все пак докато не я виси наживо и погледне под капака й човек никога не знае със сигурност
