Още повече, че са изтискани толкова много от 3.8 бензинов, а толкова ще има в дизел 3.8 с една турбина.
При този Skyline не знам на какво точно са заложили, но попринцип до сега тази кола е била предимно за хора с компютърни познания, защото на 100% с нея винаги трябва да има един лаптоп с който можеш да човъркаш наистина всички настройки.
Т.е. ако имаш познанията, можеш да я направиш за драг в рамките на "няколко минути", без да си станал от седалката, след това да я подтикнеш към дрифене, пак за "няколко минути", след което да я скопиш за да си тръгнеш спокойно от пистата.
С предишните версии всъщност повече време прекарваш на седалката с лаптоп в ръце, от колкото под предния капак.
P.S. Честно казано R34 GTR повече ми харесва

P.S.2 daf4ov, много спортни коли имат, вече не уникално и кой знае каква новост
