Здравейте, ще поискам отново вашата помощ. След като на 19.09.2011г. дадох уредбата си гаранционно да я оправят, след огромно забаване ми я дадоха 24.10.2011г. (днес). Добре, оправили са проблема, но цялата ми я върнаха надрана (не съм им я дал така). Този от сервиза каза че в кашона се била надрала, питах го как така сама се била надрала в кашона и той вика не ме интересува аз не нося отговорност. Искаше да ни преметне, като напише 24.09.2011г. като датата на получаване, но ние го забелязахме и го накарахме да го оправи. Проблема е че той не удължи гаранцията (както пише в условията), и сега не знаем какво да направим, за да ни бъде удължена гаранцията и да се оправят надиранията (незнам това как ще стане, но е техен проблем). Към LG ли да се обърна направо (марката на стоката), към Технополис (като магазин от който е купена), или към КЗП (с интернет оплакване, но ме притеснява срокът за отговор който е 1 месец, тоест няма да има гаранция дори и да се удължи...). Има и още един вариан:т Роял Електроникс (официален сервиз).
Благодаря предварително!
