Аз лично не съм забелязал кой знае, колко по-ниски цени да са в Германия за 2ра ръка байкове, така че е странно.
Но реално купувайки колело от ОЛХ, е винаги рисково - най-ме е страх от БГ продавачи, като стопанин българина е като цяло..,
прекалено тип:"направи си сам". Пълно е с вилки със "собственоръчно увеличен ход", или токъни направени от нещо си в собствения гараж,
и като цяло хардуер на шоковете правени на стругар, латекса в гумите е "по тайна рецепта на негов приятел"- защото как ще им дава на тия изедници една торба пари за латекс?!
Има 10-15 човека, от които бих си купил колело тук, в България и те няма да ги постнат в ОЛХ.
Задавай колкото може повече въпроси, търси колело от собственик и се увери, че го е потдържал по всички правила от
производителя, разпитай къде си прави колелото.., пък ако успееш да се свържеш с някой от сервиза, който е споменал
вече е супер работата. Тия колела дето ги караме струват достатъчно много пари за да не претупваме работата!
Успех.